Ik heb uw een prive bericht gestuurd.quote:
Haha sorry, eerst stond er alleen een halve fotoquote:Op maandag 1 mei 2017 18:27 schreef UtkaLavo het volgende:
[..]
Ik heb uw een prive bericht gestuurd.
Check u postvak!
Nu moet je met geld op tafel komen ook.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haha sorry, eerst stond er alleen een halve foto![]()
Was geen serieus bod. Succes met de verkoop!
Heb ik nietquote:Op maandag 1 mei 2017 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nu moet je met geld op tafel komen ook.
Chef, ik heb hier nu een goeie link met foto's neer gezet en nochtans als beleefdheid naar uw mail gestuurd.quote:
Ben bang dat je zelf het gappie bent, want je kent de FOK!-klassiekers niet. Geeft niet, maar minder hoog van de toren blazen zou je niet misstaan.quote:
Zeg wil je niet zo toon aanslaan. Ik blijf netjes hier en ben gewoon duidelijk dat ik geen bijdehante mensen hoef waar ik niks voor koop. En ik heb al de link hier gegeven van fotos en ken je niet zien vraag het netjes aan mij. Niemand die iets wil verkopen wil een grote bek en nochtans zeg je hoog van de toren afblazen. Ik wil dit verkopen en ik vraag niet op commentaar terwijl je niks van me af weet. Hoog van de toren afblazen moet je tegen mensen zeggen die zo zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Ben bang dat je zelf het gappie bent, want je kent de FOK!-klassiekers niet. Geeft niet, maar minder hoog van de toren blazen zou je niet misstaan.
Je foto doet het overigens nog steeds niet.
Ja duidelijk?
quote:Op maandag 1 mei 2017 18:56 schreef UtkaLavo het volgende:
[..]
Zeg wil je niet zo toon aanslaan. Ik blijf netjes hier en ben gewoon duidelijk dat ik geen bijdehante mensen hoef waar ik niks voor koop. En ik heb al de link hier gegeven van fotos en ken je niet zien vraag het netjes aan mij. Niemand die iets wil verkopen wil een grote bek en nochtans zeg je hoog van de toren afblazen. Ik wil dit verkopen en ik vraag niet op commentaar terwijl je niks van me af weet. Hoog van de toren afblazen moet je tegen mensen zeggen die zo zijn.
Niemand had tegen jou en voor iedereen hier die wel lullen maar niet vullen.
[ [url= https://drive.google.com/(...)=drivesdk]afbeelding[/url] ]
Check it alleen hier posten voor zaken. Geen meningen en rusie zoeken ga je maar lekker de straat op.
Hoog van de toren geblazen mensen.
Duidelijk
Hahaha.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:01 schreef Queller het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld; ik had deze voor deze vriendelijke verkoper
[ link | afbeelding ]
Nou heb je beter gezien want ik was daarmee bezig voor die betete link.quote:
Ik heb het goed gechecked.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:07 schreef UtkaLavo het volgende:
[..]
Nou heb je beter gezien want ik was daarmee bezig voor die betete link.
Check het goed
Gewoon die link kopiėren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |