Ik vind het dilemma kroket of frikandel altijd wat lastigerquote:
Rundvleeskroket of groentekroket?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik vind het dilemma kroket of frikandel altijd wat lastiger
Kalfsvlees is ook veel diervriendelijker, want hoe eerder je die koe doodmaakt, des te korter het "dierenleed" duurt.quote:
Dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:55 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
In kaas zit stremsel = maag van zoogdier zoals een kalf.
Het is toch prima als ze niet geboren worden?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:17 schreef serkot het volgende:
[..]
Ze zouden niet geboren worden als mensen ze niet zouden eten of gebruiken voor andere doeleinden.
Dat laatste is geen zekere conclusie, misschien hebben ze een andere manier om te kunnen voelen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:23 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Planten hebben geen centraal zenuwstelsel en voelen dus niks wanneer ze vermoord worden.
Wat mij betreft wel. Waarom zou het een probleem zijn als niemand er last van heeft?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit baart me ook wel een beetje zorgen.
Wat jou betreft is moord dus wel oké als de vermoorde niks voelt?
Daar geef ik je gelijk in.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:46 schreef serkot het volgende:
[..]
Kalfsvlees is ook veel diervriendelijker, want hoe eerder je die koe doodmaakt, des te korter het "dierenleed" duurt.
Nee, want dan kan ik ze niet opeten.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:05 schreef kuolema het volgende:
[..]
Het is toch prima als ze niet geboren worden?
Slaat nergens op inderdaadquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:13 schreef kuolema het volgende:
Ik begrijp echt niet dat jullie het raar vinden.
Daarom stopt je moeder hem ook zo graag in haar mond.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |