abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 11:39:31 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_170604056
Hoe doen jullie dat?

Kheb zo'n machine op batterijen maar dat lukt me niet zo goed. of het kriebelt teveel in mijn neus.

Uiteindelijk na zo'n 10 minuten prutsen lukt het me wel maar vind dat altijd zo'n heel klus om te doen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_170604092
Gewoon eruit trekken.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_170604108
Welke heb je.

Hier ook 1 op batterijen, werkt prima.
pi_170606512
quote:
0s.gif
Op maandag 1 mei 2017 11:41 schreef Hallojo het volgende:
Gewoon eruit trekken.
pi_170607035
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

How to Wax your nose at home

Dit ziet er altijd wel snel uit enzo (als in, je bent snel van de marteling af)
pi_170608764
Soms eruit trekken, soms wegknippen, soms wegscheren. Ga obviously niet alles eruit halen, aangezien de haren een functie hebben, maar wat naar buitengroeit of van buitenaf duidelijk zichtbaar is gaat eraf.
pi_170622262
Ik heb zo'n apparaatje waarin een mesje heel snel rond draait maar ideaal is het niet.
Verder heb ik ook een paar oorharen, maar die trek ik er uit.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 1 mei 2017 @ 22:48:03 #8
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_170622302
Aansteker. Gas in je neus laten lopen, ongeveer 8 seconden, daarna aansteken.

Weg neushaar.
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop