Nu maar hopen dat er snel iets op usenet te vinden is
quote:Best veel...maar ik niet
Op donderdag 5 juni 2003 22:06 schreef Seborik het volgende:
Cool, gaan best veel fokkers naar de Vredenburg.
Zeg eens..Seborik...heb jij dan niet wat anders belangrijks te doen? ![]()
Ik wil best Calvobbes gezelschap houden in jouw plaats
.
Ik vind eigenlijk alles best zolang ik de 15e en 16e maar "vrij" krijg
quote:Pfff.... Het gros van de fans is 60+, die hebben daar niet eens de energie voor
Op donderdag 5 juni 2003 22:08 schreef TAA het volgende:
Zouden ze die maffe stoeltjes eruit slopen of wordt dit een herhaling van het Kurhaus in '64?
quote:Precies..of ze nemen hun eigen stoel mee
Op donderdag 5 juni 2003 22:12 schreef calvobbes het volgende:[..]
Pfff.... Het gros van de fans is 60+, die hebben daar niet eens de energie voor
quote:Het gros 60+? Wanneer was je er voor het laatst bij dan? Denk dat de gemiddelde leeftijd wel wat lager ligt hoor.... 35-40? Ik zit daar nog *ruim* onder zelfs...
Pfff.... Het gros van de fans is 60+, die hebben daar niet eens de energie voor
quote:Ja die heb je ook nog
Op donderdag 5 juni 2003 22:13 schreef WheeleE het volgende:Precies..of ze nemen hun eigen stoel mee
quote:Niet zo chagerijnig kijken..anders meeten we niet in Rotterdam!
Op donderdag 5 juni 2003 22:16 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja die heb je ook nog
En om ofn topic te blijven: Ik hep dr zin an!
[Dit bericht is gewijzigd door WheeleE op 05-06-2003 22:17]
OLYMPIAHALLE - Munich, Germany
June 04, 2003
"So Hot For Munich" - Highlights from the first show of the European Leg
quote:Nou doe dat maar niet te hard bij Vredenburg, dan lig je gelijk een verdieping lager
Op donderdag 5 juni 2003 22:17 schreef TAA het volgende:
als we weer als idioten naar binnen stormen
quote:Gaaf filmpje
Op donderdag 5 juni 2003 22:20 schreef TAA het volgende:
Btw, de eerste footage van de Europese tournee:OLYMPIAHALLE - Munich, Germany
June 04, 2003"So Hot For Munich" - Highlights from the first show of the European Leg
Aan de aftiteling te zien zal het nog wel gebruikt worden als reclame voor de niet uitverkochte Europese shows! En blijkbaar gaan ze nog meer concerten geven dan nu bekend is
quote:Mwuahaahhahhaahhahhhaah
Op zaterdag 7 juni 2003 01:19 schreef golfer het volgende:
Nog iemand die 2 kaarten Vredenburg heeft en die wil ruilen voor mijn 2 kaarten Arena?
quote:Idd.
Op zaterdag 7 juni 2003 01:22 schreef Seborik het volgende:
Lol, dat is niet echt een realistische ruil.
Hoeveel Euro wil je erbij leggen
quote:Het was te proberen toch?
Op zaterdag 7 juni 2003 01:21 schreef calvobbes het volgende:Mwuahaahhahhaahhahhhaah
Brown Sugar
You Got Me Rocking
Start Me Up
Don't Stop
Rocks Off
Wild Horses
You Can't Always Get What You Want ![]()
Bitch
Tumbling Dice
--- Introductions
Slipping Away
Happy
Sympathy For The Devil
Little Red Rooster (B-stage)
It's Only Rock'n Roll (B-stage)
Midnight Rambler (B-stage)
Gimme Shelter
Honky Tonk Women
Street Fighting Man
Satisfaction
Jumping Jack Flash (encore)
Niks meer aan veranderen tot de Kuip zou ik zeggen
De laatste keer heb ik in Landgraaf het hele concert met een YCAGWYW bordje naar mick staan zwaaien (stond vooraan)... Nu maar hopen dat ze dat hier in nederland ook spelen...
Van GO For music:
quote:Een stuk goedkoper dan in Nederland. Maar misschien brengen de stones dan ook niet hun eigen podium en spektakel mee
TW Classic - zondag 7 september 2003 - Festivalpark, WerchterTW CLASSIC MET ROLLING STONES, CLOUSEAU, THERAPY?, DE MENS !!
Vorig jaar werd de allereerste editie van TW Classic door bijna 60.000 enthousiaste mensen gesmaakt en goed bevonden. Redenen genoeg dus om ook dit jaar opnieuw met een TW Classic uit te pakken. Het concept: één zomerse weekenddag, 1 podium en 5 namen die hun strepen ruimschoots hebben verdiend op het vlak van hitgevoelige pop en rock.De tweede editie, die plaatsvindt op zondag 7 september, wordt ongetwijfeld legendarisch want als afsluiter werden zowaar de Rolling Stones gestrikt. Ook Clouseau, Therapy? en De Mens hebben hun komst naar TW Classic al bevestigd! Snel zal er nog één extra naam aan de affiche worden toegevoegd.
Aanvankelijk zouden de Rolling Stones België links laten liggen op hun huidige wereldtournee. Uiteindelijk kon organisator Herman Schueremans de groep toch overhalen om op TW Classic te spelen. Zeer bijzonder, want in Europa spelen de Stones enkel eigen shows. Aanpassingen in het tourschema van de groep deden dan weer twijfel rijzen over de datum van de TW Classic. Aanvankelijk was zaterdag 2 augustus vooropgesteld maar gezien de Rolling Stones in juli even hun Europese tour verlaten voor het "Toronto Free of SARS" concert, worden er enkele datumwijzigingen doorgevoerd.
Tickets
Tickets kosten ¤ 55 in voorverkoop. Tickets kan je vanaf donderdag 12 juni reserveren via deze pagina of telefonisch bij Goformusic: 0900-2 60 60.Praktisch
Kamperen: er is geen kampeergelegenheid voor en na TW Classic.
Overigens gaan de Stones dus eind juli even op en neer naar Canada om daar met een concert aan te geven dat het veilig is om naar Canada te gaan en je niet bang hoeft te zijn voor SARS. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 11-06-2003 11:32]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |