abonnement Unibet Coolblue
pi_172661842
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 01:17 schreef Kyran het volgende:
Iedereen die vorig jaar meedeed met Fantasy League op NFL.com weer interesse?
Deed vorig jaar niet mee, dit jaar zou ik graag mee willen doen!

Iemand een goede site voor ADP sheets die je makkelijk kunt printen?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 juli 2017 @ 12:42:54 #52
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_172664346
Ik zal aankomend weekend even de tijd voor nemen. Kijken wie er allemaal interesse hebben. Voorrang voor diegenen die vorig jaar echt actief meededen misschien? Kunnen ook meerdere leagues aanmaken. Ik verdiep mij er as. weekend even in.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 14:40:16 #53
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_172666833
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:58 schreef Platinumgoat het volgende:

[..]

Deed vorig jaar niet mee, dit jaar zou ik graag mee willen doen!

Iemand een goede site voor ADP sheets die je makkelijk kunt printen?
QB, QB, QB. Geniet dan van de paniek bij sommigen dat de Qb's hard gaan. Pick dan door en trade een QB voor ander spelers (RBs). Zo maak je je eigen markt.

Afhankelijk van je positie kan je dan Brady/Brees/Winston hebben ofzo. Dan trade je Winston voor zijn beste RB, hij moet wel want met de starter van Rams ga je niet winnen.

Enige waarschuwing, het jaar erop mag je niet meedoen in de league.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_172667393
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 01:17 schreef Kyran het volgende:
Iedereen die vorig jaar meedeed met Fantasy League op NFL.com weer interesse?
Count me in!

Voor de mensen die auto renew aan hebben staan voor NFL Game Pass: wees je ervan bewust dat het een geheel nieuw platform wordt, waar op dit moment nog heel veel functies e.d. missen!
  dinsdag 25 juli 2017 @ 15:40:06 #55
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_172667906
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 15:13 schreef rgras het volgende:

[..]

Count me in!

Voor de mensen die auto renew aan hebben staan voor NFL Game Pass: wees je ervan bewust dat het een geheel nieuw platform wordt, waar op dit moment nog heel veel functies e.d. missen!
Nog niet bekeken, gaat toch via een nieuwe partij? Hopelijk gaat het niet achteruit qua stabiliteit, dat was eigenlijk altijd goed.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 25 juli 2017 @ 17:12:04 #56
263417 Keyos
Like a Boss
pi_172669520
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 01:17 schreef Kyran het volgende:
Iedereen die vorig jaar meedeed met Fantasy League op NFL.com weer interesse?
Zekerweten _O_ . Fantasy Football is goddelijk. Hopelijk vallen mijn targets dit jaar niet tegen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 19:03:19 #57
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_172672210
Ik ben erbij! Dan zit ik aan mn max van 3 leagues ;)
  Redactie Frontpage woensdag 26 juli 2017 @ 12:50:04 #58
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_172687525
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 15:13 schreef rgras het volgende:

[..]

Count me in!

Voor de mensen die auto renew aan hebben staan voor NFL Game Pass: wees je ervan bewust dat het een geheel nieuw platform wordt, waar op dit moment nog heel veel functies e.d. missen!
Dank. Zal het eens even checken. Gaat er veel veranderen dan? Was er wel blij mee zoals het was.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  woensdag 26 juli 2017 @ 18:40:06 #59
263417 Keyos
Like a Boss
pi_172694174
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 15:40 schreef PirE het volgende:

[..]

Nog niet bekeken, gaat toch via een nieuwe partij? Hopelijk gaat het niet achteruit qua stabiliteit, dat was eigenlijk altijd goed.
Kreeg toevallig net een mail van de NFL inderdaad. Als alles goed is gegaan is bij mij de auto-renewal uitgeschakeld, ik bepaal liever per seizoen wanneer ik de tijd heb om het hele seizoen te volgen of wanneer ik het houd bij de Foxsports wedstrijden. Kans is wel groot dat ik een Gamepass neem, op maandagochtend de wedstrijd van de nacht terugkijken is een stuk fijner dan om 06:00.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_172763360
Redelijk nieuw in deze prachtige sport. Welk team zou ik moeten gaan supporten volgens jullie, en waarom? Vorig jaar alleen de Superbowl gekeken, en ben gelijk hooked geraakt (waar ik de Patriots supporte), wat was dat vet ! Sindsdien mezelf redelijk ingelezen, maar wil altijd wel "voor" een team zijn. Suggesties zijn zeer welkom!
  zaterdag 29 juli 2017 @ 17:58:53 #61
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172764038
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:35 schreef Rick_Melisse het volgende:
Redelijk nieuw in deze prachtige sport. Welk team zou ik moeten gaan supporten volgens jullie, en waarom? Vorig jaar alleen de Superbowl gekeken, en ben gelijk hooked geraakt (waar ik de Patriots supporte), wat was dat vet ! Sindsdien mezelf redelijk ingelezen, maar wil altijd wel "voor" een team zijn. Suggesties zijn zeer welkom!
Gewoon veel kijken dan ontdek je na een paar weken vanzelf wel een team waar je voorkeur naar uitgaat. In tegenstelling tot voetbal is het zo dat een team met een sterke defensie prachtig is om naar te kijken vanwege sacks/interceptions. Dit gaat vaak ten koste van de aanval zodat je ontzettend veel close games krijgt. Zo hebben de Baltimore Ravens me een jaar of 10 terug zo gek gekregen om fan te worden, de wedstrijden tegen de Steelers zijn voor mij dan ook altijd het hoogtepunt van het seizoen, ondanks dat ze in de AFC spelen. In de NFC spelen over het algemeen wat meer teams uit de grotere steden die wat meer uitstraling hebben, maar qua prestaties vaak onder verwachting presteren(Giants/Eagles/Bears/Rams en natuurlijk de Lions).
pi_172764679
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:58 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Gewoon veel kijken dan ontdek je na een paar weken vanzelf wel een team waar je voorkeur naar uitgaat. In tegenstelling tot voetbal is het zo dat een team met een sterke defensie prachtig is om naar te kijken vanwege sacks/interceptions. Dit gaat vaak ten koste van de aanval zodat je ontzettend veel close games krijgt. Zo hebben de Baltimore Ravens me een jaar of 10 terug zo gek gekregen om fan te worden, de wedstrijden tegen de Steelers zijn voor mij dan ook altijd het hoogtepunt van het seizoen, ondanks dat ze in de AFC spelen. In de NFC spelen over het algemeen wat meer teams uit de grotere steden die wat meer uitstraling hebben, maar qua prestaties vaak onder verwachting presteren(Giants/Eagles/Bears/Rams en natuurlijk de Lions).
Dank voor je reactie! Zelf lees ik de laatste tijd veel over Aaron Rodgers. Natuurlijk ken ik Tom Brady en is dat volgens velen de GOAT, echter zijn er ook heel veel die Rodgers die titel meer gunnen dan Brady, verder volg ik veel van de Cowboys ivm de (schijnbaar) hele goede youngster Dak Prescott. Ik ga het in ieder geval volgen, en zal jullie wel op de hoogte houden van mijn voorkeuren.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 23:41:39 #63
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_172772605
Ik ben er in gerold via de NFL Europe, met seizoenskaarten voor de Admirals. In eerste instantie ben ik de teams gaan volgen waar oud Admirals spelers bij terecht kwamen, maar aangezien zij erg weinig speeltijd kregen over het algemeen viel dat al snel weg. De Superbowl win van de Saints in 2006 hebben er voor gezorgd dat zij mijn favoriete NFC team zijn geworden en een jaar in Denver wonen heeft me mijn favoriete team bezorgd (een team dat vele mensen haten, ik snap nog steeds niet waarom).

Er zal bij veel kijken een moment komen dat een team er voor je uit springt, of dat nou door een fantastische defense, een god-like quarterback of gewoon een totaal plaatje komt.
pi_172781385
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 18:26 schreef Rick_Melisse het volgende:

[..]

Dank voor je reactie! Zelf lees ik de laatste tijd veel over Aaron Rodgers. Natuurlijk ken ik Tom Brady en is dat volgens velen de GOAT, echter zijn er ook heel veel die Rodgers die titel meer gunnen dan Brady, verder volg ik veel van de Cowboys ivm de (schijnbaar) hele goede youngster Dak Prescott. Ik ga het in ieder geval volgen, en zal jullie wel op de hoogte houden van mijn voorkeuren.
Rodgers de GOAT? _O-
  zondag 30 juli 2017 @ 13:24:53 #65
206322 Seam
Pillz-E
pi_172781724
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:35 schreef Rick_Melisse het volgende:
Redelijk nieuw in deze prachtige sport. Welk team zou ik moeten gaan supporten volgens jullie, en waarom? Vorig jaar alleen de Superbowl gekeken, en ben gelijk hooked geraakt (waar ik de Patriots supporte), wat was dat vet ! Sindsdien mezelf redelijk ingelezen, maar wil altijd wel "voor" een team zijn. Suggesties zijn zeer welkom!
Welkom! Zoals de meeste mensen zeggen je komt vanzelf wel bij een team uit wat je leuk vind. Probeer gewoon de leukste wedstrijden iedere week te kijken en dan zie je vanzelf wel welk team dat is (meestal een succesvol team). In de AFC zijn de teams om naar uit te kijken naar mening: Patriots, Oakland Raiders en de Steelers. Bij de NFC: Packers, Seahawks, Giants (ik denk dat de Cowboys het erg moeilijk gaan krijgen namelijk en de Buccaneers.
En Panthers gaan de wild card van het seizoen worden. Kunnen echt heel erg goed worden of enorm tegenvallen.
Mijn tip is om vooral de donderdagnacht wedstrijden te kijken. Die kun je de volgende dag vaak downloaden en op je gemak kijken en zijn altijd interessante matchupsmet speciale tenues.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 30 juli 2017 @ 13:25:31 #66
206322 Seam
Pillz-E
pi_172781742
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 13:09 schreef rgras het volgende:

[..]

Rodgers de GOAT? _O-
GOAT is een onzin term en discussie, maar ik vind Rodgers niet slechter dan Brady.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_172781913
quote:
7s.gif Op zondag 30 juli 2017 13:25 schreef Seam het volgende:

[..]

GOAT is een onzin term en discussie, maar ik vind Rodgers niet slechter dan Brady.
Mee eens, beide punten trouwens :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_172783263
Bedankt voor de reacties, laten we het erop houden dat Brady voorlopig de meest succesvolle QB is (en het verder niet over zijn kwaliteiten hebben), en de term GOAT dan maar lekker achterwege laten.;)
  zondag 30 juli 2017 @ 18:46:18 #69
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_172790238
quote:
7s.gif Op zondag 30 juli 2017 13:25 schreef Seam het volgende:

[..]

GOAT is een onzin term en discussie, maar ik vind Rodgers niet slechter dan Brady.
GOAT zal altijd persoonlijke mening blijven, maar opzich kun je het best uitdrukken in een speler die in zijn tijd boven de rest uit steeg. Zo heb je in elke era wel een paar van die spelers, noem een Jerry Rice, Johnny U, Reggie White, LT, Joe Montana, Jim Brown. Allemaal in hun eigen unieke manier een stempel op de sport gedrukt. Er zal nooit 1 enkele GOAT komen daarom.
  maandag 31 juli 2017 @ 19:59:38 #70
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_172814174
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 12:42 schreef Kyran het volgende:
Ik zal aankomend weekend even de tijd voor nemen. Kijken wie er allemaal interesse hebben. Voorrang voor diegenen die vorig jaar echt actief meededen misschien? Kunnen ook meerdere leagues aanmaken. Ik verdiep mij er as. weekend even in.
Ik wil ook weer mee doen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 31 juli 2017 @ 23:07:22 #71
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_172819693
Kunnen diegenen die vorig jaar hebben meegedaan even kijken of ze hier nu bij kunnen: http://fantasy.nfl.com/league/4126537

Heb het geactiveerd en voor nu even zondag 3 september 21:00 als live draft tijd gekozen. Kunnen wij nog wel veranderen :)
  maandag 31 juli 2017 @ 23:30:49 #72
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_172820137
Ik heb vorig jaar niet meegedaan, maar wil het nu wel een kans geven! Mocht er na de vorige leden nog een plek zijn dan graag :)

Ik heb alleen geen ervaring, buiten het kijken van The League :D!
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 02:02:03 #73
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_172821940
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:07 schreef Kyran het volgende:
Kunnen diegenen die vorig jaar hebben meegedaan even kijken of ze hier nu bij kunnen: http://fantasy.nfl.com/league/4126537

Heb het geactiveerd en voor nu even zondag 3 september 21:00 als live draft tijd gekozen. Kunnen wij nog wel veranderen :)
Jep kan erbij. 3 September is prima voor mij.
pi_172824692
Wanneer wordt deze sport illegaal verklaard? 110 van de 111 overleden NFL spelers had hersenschade. Kunnen toch niet doorgaan met deze freakshow?

Zelfmoordpercentage onder (ex)-NFL spelers ligt ook extreem hoog ten opzichte van de rest van de bevolking. Begrijpelijk, maar wel bizar. Zou er ooit een oplossing voor worden bedacht?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:11:02 #75
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_172824724
Weet echt niet meer wie wie is. Als jullie even juliie naam erachter willen zetten als je weer mee wil doen zou het fijn zijn. Teams die zodag 13 augustus nog niet geclaimed zijn ga ik er uit gooien en nieuwe mensen een invite sturen.

quote:
Phantas Magoria Panthers - Kyran
Goat -
De Krotenkokers -
Vancouver Eagles -
Nullsleepers -
Curacao Crushers -
Utrecht Domtorens -
Wolfs -
Sinners -
Free Brady -
Breidniet Dolphins -
TacoCorp -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')