Hoe kun je nog ooit respect voor jezelf hebben als je stiekem (en laf dus) iemands banden lek prikt. Zou een (echte) man nooit doen. Ver beneden nivo, en als antwoord hooguit een vette rochel-vluum in het gezicht waard!quote:Op zondag 30 april 2017 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Bij sommigen helpt wraak nemen best goed.
Banden lekprikken en wat stalken enzo.
Misschien is hij het type dat heel lang niks zegt en dan opeens .... pats boem, finito. Had dan beter eerst "zijn probleem met jou", met jou moeten bespreken. Dan was er misschien nog iets aan ter doen geweest.quote:Op zondag 30 april 2017 02:39 schreef PrinsesPerzik het volgende:
[..]
Toen niet. Nu achteraf, nog steeds niet. Mijns inziens was het niet iets wat we/ik niet konden fixen. Waar ik inmiddels dus ook mee bezig ben door in therapie te gaan. Maar goed, in een relatie ben je met zijn tweeën en het gaat niet enkel om wat ik wil.
Gauw doen. Hoe eerder hoe beter je het kan verwerken en dus vergeten. Heel cliché, maar tijd heelt echt alle wonden.quote:Op zondag 30 april 2017 03:07 schreef PrinsesPerzik het volgende:
[..]
Ik kwam hem toevallig tegen, het staat niet op de planning om hem nog te zien. Enkel om mijn spullen af te geven.
Je hoeft het niet goed te praten? Wat de reden ook moge zijn, dat doet er allemaal niet toe. Aan haar nu de taak om dit te verwerken en verder te gaan met haar leven.quote:Op zondag 30 april 2017 14:09 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Misschien is hij het type dat heel lang niks zegt en dan opeens .... pats boem, finito. Had dan beter eerst "zijn probleem met jou", met jou moeten bespreken. Dan was er misschien nog iets aan ter doen geweest.
En dat hij nu niet meer terug kan is omdat ie de wrevel, de irritatie te ver heeft laten komen en te lang heeft laten duren.
Ik zou het contact ontzettend zakelijk houden voorlopig. Fijn dat je hebt kunnen praten, maar zorg er wel voor dat dit niet een opstapje is voor meer gepieker. Hoe gaat het vandaag?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:47 schreef PrinsesPerzik het volgende:
[..]
Het ging goed, bij het ontbijt 200 gram druiven weggekregen. Daarna ging ik studeren in de bieb en wilde daar lunchen, maar daar zat hij ook.
Even naar hem toe gelopen om te vragen of hij mijn spullen kon afgeven en toen wel een tijdje zitten praten voor het eerst in een maand. Hij stelde zich ook weer open, gaf aan dat hij zich ook erg klote voelde en het echt niet aan zijn gevoelens lag maar wel rust had omdat hij zelf weer 'in control' was. Ergens in het gesprek kreeg ik ook het idee dat zijn ego hem tegenhield.
Maar goed, daarna dus niets meer hebben kunnen eten.
Dat kan, hij is net als ik een binnenvetter. Ik kreeg meer het idee dat hij niet terug kan omdat zijn ego hem tegenhoud, zo van: ik ben ervan weggelopen en kan nu niet terug. Hij gaf wel aan dat hij zich ook heel erg klote voelde. Maar goed.quote:Op zondag 30 april 2017 14:09 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Misschien is hij het type dat heel lang niks zegt en dan opeens .... pats boem, finito. Had dan beter eerst "zijn probleem met jou", met jou moeten bespreken. Dan was er misschien nog iets aan ter doen geweest.
En dat hij nu niet meer terug kan is omdat ie de wrevel, de irritatie te ver heeft laten komen en te lang heeft laten duren.
Vandaag beter! Ben lekker bezig geweest in mijn nieuwe huis en heb redelijk gegeten. Een croissantje met kaas, een breaker en een vies gerecht bij de Ikea. Denk dat ik straks nog wel wat meer kan eten.quote:Op zondag 30 april 2017 16:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zou het contact ontzettend zakelijk houden voorlopig. Fijn dat je hebt kunnen praten, maar zorg er wel voor dat dit niet een opstapje is voor meer gepieker. Hoe gaat het vandaag?
Zijn verlies. Klaar. Je kunt het, meisje!quote:Op zondag 30 april 2017 18:31 schreef PrinsesPerzik het volgende:
[..]
Dat kan, hij is net als ik een binnenvetter. Ik kreeg meer het idee dat hij niet terug kan omdat zijn ego hem tegenhoud, zo van: ik ben ervan weggelopen en kan nu niet terug. Hij gaf wel aan dat hij zich ook heel erg klote voelde. Maar goed.
Hmm de rest vergat je te lezen?quote:Op zondag 30 april 2017 14:02 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Hoe kun je nog ooit respect voor jezelf hebben als je stiekem (en laf dus) iemands banden lek prikt. Zou een (echte) man nooit doen. Ver beneden nivo, en als antwoord hooguit een vette rochel-vluum in het gezicht waard!
![]()
Yay! Nu kan je dit verder uitbouwen naar je eigen leven weer op de rails krijgen.quote:Op zondag 30 april 2017 18:32 schreef PrinsesPerzik het volgende:
[..]
Vandaag beter! Ben lekker bezig geweest in mijn nieuwe huis en heb redelijk gegeten. Een croissantje met kaas, een breaker en een vies gerecht bij de Ikea. Denk dat ik straks nog wel wat meer kan eten.
Hoe lang geleden nu? Ook voor jou geldt dat tijd alle wonden heelt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:14 schreef Stippen het volgende:
Herkenbaar gevoel PrinsesPerzik.
Mijn relatie is na vier en half jaar op de klippen gelopen en dat hakt erin. Constant moe, wel honger, maar niet willen eten, angst voor de toekomst etc. Ik merk dat erover praten wel helpt, maar leuk is anders.
Zo'n twee weken. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan. Verre van zelfs, maar ergens wringt iets. Alsof het nog niet helemaal afgesloten is. Zal deels komen omdat we nog spullen moeten verdelen en we allebei een nieuwe plek zoeken om te wonen, maar ook omdat het allemaal snel is gegaan. Een dikke maand geleden nog samen op vakantie geweest. Niets aan de hand, hartstikke leuk gehad. Een maand later ziet de wereld er in haar en mijn ogen ineens heel anders uit.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoe lang geleden nu? Ook voor jou geldt dat tijd alle wonden heelt.
net als hem ook op badoo gaan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:46 schreef PrinsesPerzik het volgende:
In navolging van mijn laatste topic:
Het is nu ruim een maand over en twee weken geleden dat ik voor het laatst wat heb gehoord, als antwoord op mijn brief.
Ik heb het er nog steeds zo intens moeilijk mee. Het gekke is dat het ontzettend dubbel is. Aan de ene kant heb ik rust, begin maandag met een nieuwe baan, heb mijn oude hobbies herpakt en werk aan mezelf. Als hij nu zou appen om te vragen of ik hem wilde zien, dan zou ik dat niet kunnen. Ik ben er niet klaar voor. Ook als ik zie dat hij andere meiden toevoegt op social media raakt me dat niet echt, ik probeer te geloven dat dat niet betekent dat hij niets om mij geeft of niet aan mij denkt.
Maar anderzijds zit hij letterlijk 24/7 in mijn hoofd. Ik overanalyseer alles, omdat ik nooit een afsluiting heb gehad. Slapen en eten gaat slecht. Ik heb wel honger, maar geen eetlust, waardoor ik inmiddels nog maar 46 kilo weeg (ben wel klein, 1,59 m maar ik woog altijd 53 kilo).
Hoe ga ik hiermee om? Hoe zorg ik dat ik weer eet en hem uit gedachten krijg? Mezelf bezighouden werkt dus niet want dat doe ik al
stop feeling sorry for yourself:quote:
Kan ik in jouw geval goed begrijpen. Hoe kan alles in een maand tijd voorbij zijn? Valt het niet te herstellen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:28 schreef Stippen het volgende:
[..]
Zo'n twee weken. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan. Verre van zelfs, maar ergens wringt iets. Alsof het nog niet helemaal afgesloten is. Zal deels komen omdat we nog spullen moeten verdelen en we allebei een nieuwe plek zoeken om te wonen, maar ook omdat het allemaal snel is gegaan. Een dikke maand geleden nog samen op vakantie geweest. Niets aan de hand, hartstikke leuk gehad. Een maand later ziet de wereld er in haar en mijn ogen ineens heel anders uit.
Dit. En ik moet eerlijk zeggen dat ik na een aantal dagen ook wel achter de breuk sta. Angst voor de toekomst blijft echter wel. Hoe vind je ooit weer iemand..quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:35 schreef jodelahity het volgende:
Een maand geleden dus al wel wat aan de hand maar dat had je niet door.
Wat was er aan de hand dan?quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:00 schreef Stippen het volgende:
[..]
Dit. En ik moet eerlijk zeggen dat ik na een aantal dagen ook wel achter de breuk sta. Angst voor de toekomst blijft echter wel. Hoe vind je ooit weer iemand..
Op het moment dat ik wegens werk in het buitenland zat is ons appartement onbewoonbaar geraakt wegens brand (al enkele maanden eerder). Zij was er destijds wel en is aan de rook kunnen ontkomen, gelukkig. Haar trauma is vanzelfsprekend groter dan het mijne daardoor, maar we verwerken trauma's compleet anders, ook al omdat ik in mijn pubertijd één van mijn ouders ben verloren.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:53 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Ik merkte toch dat ik loslaten erg lastig vind. Vooral na afgelopen zaterdag, dat ik zo zag wat het ook met hem deed.
Heb hem vandaag een brief gestuurd met daarin beschreven hoe ik me voel, welke punten ik de mist in ben gegaan en hoe ik het anders zou aanpakken en hoe ik aan mezelf heb gewerkt. Heb erin gezet dat ik het toch wel graag another shot wil geven, omdat ik weet dat hij ook zijn best heeft gedaan voor mij. En het dan rustig aan doen, niet direct weer vol inspringen.
Heb geschreven dat hij niet direct hoeft te antwoorden en de tijd mag nemen om erover na te denken. Maar dat ik hier wel de lijn trek. Als het nu niet is, dan laat ik ook los en hoef ik geen afsluitend gesprek of vrienden zijn of wat dan ook.
Ik ben ergens bang voor de reactie, omdat ik weet dat het dan voor mijn gevoel definitief is als hij niet wilt. Maar aan de andere kant voel ik me opgelucht, ik kan nu in ieder geval zeggen dat ik mijn best heb gedaan.
Ik heb het even gelezen maar ik zie mensen die jaren na de breuk er nog over dromen. Dat wil ik niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Is in deze reeks posten iets voor jou? Hielp mij destijds.
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #241 Rust im kopf bitte :(
Daar gaat het om. Je moet zo'n brief enkel met die intentie schrijven, niet om een (bepaalde) reactie verwachten. Het is jezelf uiten, geen onderhandelingsmiddel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:16 schreef PrinsesPerzik het volgende:
[..]
Ik heb het even gelezen maar ik zie mensen die jaren na de breuk er nog over dromen. Dat wil ik niet.![]()
Ik heb wel gewoon vrede met de brief die ik heb gestuurd. Heb de dingen gezegd die ik wilde zeggen, en als het hierna niet goedkomt kan ik gewoon verder en het afsluiten. Dan is het gewoon goed zo.
Nou ja, bepaalde reactie uitlokken... het liefst zou ik het nog gewoon uitpraten en kijken of we weer ergens kunnen beginnen. Maar ben wel prepared for the worst, verwacht eigenlijk geen reactie.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Daar gaat het om. Je moet zo'n brief enkel met die intentie schrijven, niet om een (bepaalde) reactie verwachten. Het is jezelf uiten, geen onderhandelingsmiddel.
En nu verder met je huisje.
Succes.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:20 schreef PrinsesPerzik het volgende:
[..]
Nou ja, bepaalde reactie uitlokken... het liefst zou ik het nog gewoon uitpraten en kijken of we weer ergens kunnen beginnen. Maar ben wel prepared for the worst, verwacht eigenlijk geen reactie.
Ik vind dat een mooie vraag.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:22 schreef Argento het volgende:
Mag je van jezelf wel gelukkig zijn? Of blijf je altijd op zoek naar een reden om je geluk in twijfel te trekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |