Volgens mij weet ik de les die ik eruit ga trekken nu al
quote:Jep, gaat lekker. Heb net nog ff wat aandelen Vodafone gekocht. Volgens kenners is dit 1 van de grootste mobiele telefoon aanbieders (of zoiets) van nederland. En aangezien er maar ruimte is voor 2 of 3, i.p.v. de huidige 5, heeft vodafone goede vooruitzichten.
Op maandag 6 januari 2003 10:08 schreef dolle_hond het volgende:
kom op solid_snake, je blijft iig een beetje bij
Je moet oppassen trouwens, want straks ga ik dolle_hond_pf ook nog voorbij!
quote:Jep, lijkt 't op, ik zie 'm ook niet meer.
Op maandag 6 januari 2003 12:53 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik zie dat 2high4u zich heeft terug getrokken uit de strijd? Of heeft ie een andere naam genomen... ik zie hem tenminste niet meer in het lijstje staan....
En Crouton is nog steeds niet clickable. Hoe komt dat dan?!
aandelen op dit moment:
code:L/S Fonds Aantal Aansch Wrd Koers Wrd nu Rendement
L ABN AMRO Holding 500 15,04 7.520 15,80 7.900 +5,05%
L Ahold, Kon. 500 11,84 5.920 12,81 6.405 +8,19%
L ASML Holding 1.000 8,10 8.100 8,72 8.720 +7,65%
L ING Bank Obligatie 250 17,42 4.355 17,23 4.308 -1,09%
L Philips, Kon 1.000 16,81 16.807 17,96 17.960 +6,86%
L Reed Elsevier 500 11,69 5.845 11,79 5.895 +0,86%
L Sopheon 10.000 0,20 2.000 0,21 2.100 +5,00%
L Unilever 100 57,70 5.770 58,55 5.855 +1,47%
[Dit bericht is gewijzigd door henkalex op 06-01-2003 13:51]
quote:Ik doe nog steeds mee!
Ik zie dat 2high4u zich heeft terug getrokken uit de strijd? Of heeft ie een andere naam genomen... ik zie hem tenminste niet meer in het lijstje staan....
quote:Hij moet zijn portefeuille zichtbaar maken voor het publiek:
Op maandag 6 januari 2003 12:57 schreef mrSolid het volgende:En Crouton is nog steeds niet clickable. Hoe komt dat dan?!
beheer - de instellingen van deze portefeuille wijzigen - publiek zichtbaar
quote:nee, je krijgt alleen de top 20 te zien, we hebben al meer dan 20 deelnemers
quote:Doe eens beter je best joh!!!! Ik vond het heel erg gezellig samen onderaan, maar zullen we nu samen naar boven gaan?:Y
Op maandag 6 januari 2003 13:44 schreef Maxell het volgende:[..]
Ik doe nog steeds mee!
![]()
Alleen de eerste 20 van een competitie worden getoond in dat lijstje.
TPG heb ik er uit gegooid, met minieme winst verkocht, maar ik werd een beetje zenuwachtig van dat ge-jojo.
Verder wat meer (300) aandelen Koninklijke Olie gekocht, die doen het goed, en daar heb ik tot nu toe iets van 5% rendement op gehaald.
Ook heb ik 300 aandelen Ahold gekocht, ze hebben het afgelopen jaar goed gedraaid geloof ik, en er komen geen winstwaarschuwingen meer. Dat moet vertrouwen geven!
en nog een paar cmg-ers die ik niet verkocht kreeg, maar stelt eik heel weinig voor
Philips valt me toch erg tegen, had er meer van verwacht... maar misschien moet ik nog even geduld hebben.
Dolle Hond doet het in ieder geval erg goed. Zeker met het short kopen van aandelen, das een mooie truuk!
quote:is toch geen truuk, is gewoon een mogelijkheid
Op donderdag 9 januari 2003 13:49 schreef mrSolid het volgende:
Potverdrie! Het ging zo lekker vorige week. En nu ben ik een groot deel van de stijging alweer verloren. Ik ben zelfs gezakt naar plaats 3?!Philips valt me toch erg tegen, had er meer van verwacht... maar misschien moet ik nog even geduld hebben.
Dolle Hond doet het in ieder geval erg goed. Zeker met het short kopen van aandelen, das een mooie truuk!
quote:Is januari al voorbij dan?
Op donderdag 9 januari 2003 13:06 schreef mbn het volgende:
de beursgoeroe's hadden me voorspeld dat de beurzen in januari altijd flink stijgen.
Nou vindt er weinig van te merken.
AMSTERDAM (De Financieele Nieuwsdienst) - Europese beurzen begonnen donderdag lager, maar herstelden na een positieve opening op Wall Street. De meeste indices eindigden bij lage omzetten in de plus. Aegon steeg 9% door een grote bestensorder in de slotveiling.
Aegon eindigde 8,7% hoger op €13,93 na een opmerkelijk offensief in de laatste vijf minuten van de handel. In de slotveiling werd volgens een handelaar een kooporder van 1,3 mln aandelen bestens ingelegd. Dat wil zeggen dat er geen limiet aan verbonden was. In totaal werden 8 mln stuks van het aandeel verhandeld.
Specifiek nieuws over Aegon was rond deze tijd niet bekend. Ook in het geruchtencircuit deden geen betere verklaringen voor de stijging de ronde dan dat iemand een fout had gemaakt bij het intypen van de order. Vlak voor de veiling stond de verzekeraar nog ongeveer 4% hoger op euro 13,30. Eerder op de dag had Aegon nog licht in de min gestaan. Concurrent ING won slechts 2,5%.
http://www.fd.nl/ShowNews.asp?Context=N%7C1&NewsId=83011
Dat is best veel 1,3 miljoen. Best lullig als het een fout bij het intypen is geweest.
Wat ik eerlijk gezegd daarvan verwacht is dat ik er geen ene kloot mee opschiet. Dus dat geld verdienen op wat "betrouwbare" fondsen die toch nog meer dan 10 euro kosten als ze erg laag staan en dan later geld moeten opleveren je niet echt rijk zal maken. Die paar procentjes die er nu toevallig uit worden getrokken zijn niet echt interessant. Dan kan je beter sparen.
Dus probeer ik aan de andere kant ook de korte termijn met hoge bedragen. En de keuze valt nu als eerste op Getronics. Ben benieuwd.
Hm maar ff advies op deze site opgevolgd voor de lange termijn. Dus die Akzo aankoop geannuleerd omdat ze een dal van 26 euro verwachten en daarvoor in de plaats Shell en Unilever gekocht.
Maar met Getronics ga ik door.
Heb wel mijn Ahold verkocht op 12.48 met een aardige winst. Klinkt leuk maar ik had beter kunnen blijven zitten, ik dacht dat ik ze goedkoper terug kon kopen... nee dus.
Gisteren ook Vodafone gekocht, USA ging goed vooral de techs en dat was voor mij een koopsignaal. Inderdaad is het na KPN de grootste aanbieder in Nederland en zover ik weet zit Vodafone ook niet in ruw vaarwater.
Ik blijf nog even afwachten voor ik mijn posities vergroot.
Irak hangt ons nog boven het hoofd, als die onzekerheid komt te vervallen.... dan is denk ik de (bull) tijd aangebroken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |