abonnement Unibet Coolblue
pi_170598867
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 23:18 schreef hugecooll het volgende:
Het vermeende slachtoffer? :T
Die zit nu zelf vast.
  maandag 1 mei 2017 @ 12:30:46 #27
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_170605304
Hoi.Even een update.9dagen detox gedaan en mag morgen gelijk door naar de volgende behandeling.Alles gaat goed. *O* *O* *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_170605342
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hoi.Even een update.9dagen detox gedaan en mag morgen gelijk door naar de volgende behandeling.Alles gaat goed. *O* *O* *O*
_O_ Netjes man.
En mag/ moet je dan thuisblijven of is dat ook opname?
Hell To The Liars
  maandag 1 mei 2017 @ 12:34:30 #29
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_170605399
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:32 schreef Droopie het volgende:

[..]

_O_ Netjes man.
En mag/ moet je dan thuisblijven of is dat ook opname?
In het weekend mag ik naar huis.Is vrij intensief qua groepstherapie.Maar er valt veel voor mij te halen.Ik weet nu wat mijn valkuilen zijn.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_170605448
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:34 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

In het weekend mag ik naar huis.Is vrij intensief qua groepstherapie.Maar er valt veel voor mij te halen.Ik weet nu wat mijn valkuilen zijn.
Hou ons maar op de hoogte als je wilt. En zo niet, focus je maar op je herstel en we horen het tzt. wel.

Of is het af en toe ook flink saai daar. :P
Hell To The Liars
  maandag 1 mei 2017 @ 12:40:51 #31
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_170605581
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:36 schreef Droopie het volgende:

[..]

Hou ons maar op de hoogte als je wilt. En zo niet, focus je maar op je herstel en we horen het tzt. wel.

Of is het af en toe ook flink saai daar. :P
Er is wifi.Dus het laptopje gaat mee.Ik hou jullie op de hoogte.S`avonds na 8 uur ben je vrij.
Het kan saai zijn,maar je moet er zelf wat van maken. :)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_170621944
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hoi.Even een update.9dagen detox gedaan en mag morgen gelijk door naar de volgende behandeling.Alles gaat goed. *O* *O* *O*
_O_ Goed gedaan, doe zo verder.
pi_170637750
Waar kwam het moment dat je dacht, uh oke dit kan zo niet verder ?
Vooral als je kinderen hebt of een leuke vriend/in...
Ik zwaai naar dieren.
pi_170653503
Ben vanochtend bij de arts geweest voor de uitslag van het bloedonderzoek. Algehele beeld was goed, geen hele ernstige dingen. Nieren oké. Lever heeft onder het alcoholgebruik te lijden gehad maar dat herstelt zich weer als ik komende tijd niks drink. Wel ernstig vitamine D tekort, daar ga ik pillen voor krijgen.

Ben allang blij dat er niks ernstigs is. Ik heb me de hele week enorm druk zitten maken. Zelfs badend in het zweet wakker geworden en gedroomd dat ik direct naar het ziekenhuis moest.

Anyway WIR REITEN WEITER.
pi_170653552
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 12:40 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ben vanochtend bij de arts geweest voor de uitslag van het bloedonderzoek. Algehele beeld was goed, geen hele ernstige dingen. Nieren oké. Lever heeft onder het alcoholgebruik te lijden gehad maar dat herstelt zich weer als ik komende tijd niks drink. Wel ernstig vitamine D tekort, daar ga ik pillen voor krijgen.

Ben allang blij dat er niks ernstigs is. Ik heb me de hele week enorm druk zitten maken. Zelfs badend in het zweet wakker geworden en gedroomd dat ik direct naar het ziekenhuis moest.

Anyway WIR REITEN WEITER.
Goed nieuws! Wanneer start je met de refusal?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_170653606
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 12:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goed nieuws! Wanneer start je met de refusal?
Als het me lukt om 3 weken niks te drinken moet ik over 3 weken weer bloed laten prikken. Als er dan niks aan het bloedbeeld is veranderd mag ik aan de Refusal beginnen.

De reden van die drie weken wachten is omdat ze ook daadwerkelijk willen zien of ik eerst van de alcohol kan afblijven.
  woensdag 3 mei 2017 @ 16:28:14 #37
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_170658674
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 12:44 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Als het me lukt om 3 weken niks te drinken moet ik over 3 weken weer bloed laten prikken. Als er dan niks aan het bloedbeeld is veranderd mag ik aan de Refusal beginnen.

De reden van die drie weken wachten is omdat ze ook daadwerkelijk willen zien of ik eerst van de alcohol kan afblijven.
Goed bezig,succes gewenst. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_170660328
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 12:44 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Als het me lukt om 3 weken niks te drinken moet ik over 3 weken weer bloed laten prikken. Als er dan niks aan het bloedbeeld is veranderd mag ik aan de Refusal beginnen.

De reden van die drie weken wachten is omdat ze ook daadwerkelijk willen zien of ik eerst van de alcohol kan afblijven.
Succes ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_170660961
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:10 schreef Geerd het volgende:
Waar kwam het moment dat je dacht, uh oke dit kan zo niet verder ?
Vooral als je kinderen hebt of een leuke vriend/in...
Deze had je gisteren aan mij gevraagd gisteren in een ander topic :P

Maar ik ben hulp gaan zoeken op het moment dat ik een brief kreeg dat ik uit huis geplaatst zou worden.
Dat was dus na een dikke schuld, depressie en een compleet achterlijke manier van leven.

Na die brief kwam het besef en de echte noodzaak dat ik moest stoppen.
Bijna 3,5 jaar geleden nu.
Hell To The Liars
pi_170660969
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 12:44 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Als het me lukt om 3 weken niks te drinken moet ik over 3 weken weer bloed laten prikken. Als er dan niks aan het bloedbeeld is veranderd mag ik aan de Refusal beginnen.

De reden van die drie weken wachten is omdat ze ook daadwerkelijk willen zien of ik eerst van de alcohol kan afblijven.
Ere wie ere toekomt.
Je geeft niet op he :P

Succes
Hell To The Liars
pi_170661256
Bedankt voor jullie reacties. :) (ik doe het even zo ipv quoten)

ik had echt doemdenkbeelden dat ik opgebeld zou worden "ja, je lever is helemaal naar de klote. Kom direct naar het ziekenhuis." Godzijdank valt het mee.

Mijn buurman zit trouwens nog steeds in de afkickkliniek. Ik zit ergens te twijfelen om bij hem op bezoek te gaan. Aan de andere kant heeft die man de afgelopen anderhalf jaar zo'n enorm slechte invloed op me gehad dat ik denk, zoek het uit.
pi_170661320
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 18:35 schreef -PesteNoire- het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. :) (ik doe het even zo ipv quoten)

ik had echt doemdenkbeelden dat ik opgebeld zou worden "ja, je lever is helemaal naar de klote. Kom direct naar het ziekenhuis." Godzijdank valt het mee.

Mijn buurman zit trouwens nog steeds in de afkickkliniek. Ik zit ergens te twijfelen om bij hem op bezoek te gaan. Aan de andere kant heeft die man de afgelopen anderhalf jaar zo'n enorm slechte invloed op me gehad dat ik denk, zoek het uit.
Enerzijds zou ik het goed voor je vinden om te zien hoe het er daar aan toe gaat, misschien doet het je beeld veranderen.
Maar het is in de meeste klinieken ten strengste verboden om bezoek te ontvangen van mensen die de laatste 6 maanden een drank- of drugsprobleem hebben.

Maar ben je nu begonnen met nuchter te zijn, of heb je een datum geprikt.
Hell To The Liars
pi_170661423
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 18:38 schreef Droopie het volgende:

[..]

Enerzijds zou ik het goed voor je vinden om te zien hoe het er daar aan toe gaat, misschien doet het je beeld veranderen.
Maar het is in de meeste klinieken ten strengste verboden om bezoek te ontvangen van mensen die de laatste 6 maanden een drank- of drugsprobleem hebben.

Maar ben je nu begonnen met nuchter te zijn, of heb je een datum geprikt.
Oke, dat wist ik niet.

Ik heb gister nog gedronken. Maar heb eigenlijk al besloten dat ik niet naar die buurman toe ga. Ik verwacht hem overigens niet snel terug. Hij heeft een opgezette voet (vocht geloof ik) en problemen met zijn evenwichtsorgaan. Ze checken hem in die kliniek van boven tot onder (dit alles heb ik van mijn Iraanse buurman gehoord).

Klinkt hard om te zeggen maar ik hoop dat die kerel niet meer terugkomt. Ik weet dat ik het in dit topic vaker over hem heb gehad maar hij had echt een extreem slechte invloed op mij.
pi_170661516
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 18:43 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Oke, dat wist ik niet.

Ik heb gister nog gedronken. Maar heb eigenlijk al besloten dat ik niet naar die buurman toe ga. Ik verwacht hem overigens niet snel terug. Hij heeft een opgezette voet (vocht geloof ik) en problemen met zijn evenwichtsorgaan. Ze checken hem in die kliniek van boven tot onder (dit alles heb ik van mijn Iraanse buurman gehoord).

Klinkt hard om te zeggen maar ik hoop dat die kerel niet meer terugkomt. Ik weet dat ik het in dit topic vaker over hem heb gehad maar hij had echt een extreem slechte invloed op mij.
Nou mijn oom is dus op zijn 38e overleden doordat zijn lichaam geen vocht meer losliet (door jarenlang alcoholmisbruik).
Nee hij is niet ontploft :') maar na 72 uur begeven de organen het en een hartaanval betekende het einde.

Toen waren zijn voeten trouwens al afgezet, alcohol is niet goed voor de bloedvaatjes.
Hell To The Liars
pi_170661705
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 18:47 schreef Droopie het volgende:

[..]

Nou mijn oom is dus op zijn 38e overleden doordat zijn lichaam geen vocht meer losliet (door jarenlang alcoholmisbruik).
Nee hij is niet ontploft :') maar na 72 uur begeven de organen het en een hartaanval betekende het einde.

Toen waren zijn voeten trouwens al afgezet, alcohol is niet goed voor de bloedvaatjes.
Dat is wel erg.

Hoe zit het precies met vocht dan (kwa alcohol, want ik denk dat mijn buurman ook zoiets heeft/had).

Bij mijn opa waren zijn benen afgezet. Ook verstokte alcoholist maar geloofde altijd dat het door het roken kwam.

Ik mag eigenlijk niks over die detoxgroep vertellen maar vandaag was er een nieuw persoon die drie weken terug nog in coma lag door extreem alcoholmisbruik. Ik ben me kapotgeschrokken van die man. Helemaal de weg kwijt, kwam letterlijk geen zinnig woord uit.
pi_170661833
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 18:56 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Dat is wel erg.

Hoe zit het precies met vocht dan (kwa alcohol, want ik denk dat mijn buurman ook zoiets heeft/had).

Bij mijn opa waren zijn benen afgezet. Ook verstokte alcoholist maar geloofde altijd dat het door het roken kwam.

Ik mag eigenlijk niks over die detoxgroep vertellen maar vandaag was er een nieuw persoon die drie weken terug nog in coma lag door extreem alcoholmisbruik. Ik ben me kapotgeschrokken van die man. Helemaal de weg kwijt, kwam letterlijk geen zinnig woord uit.
In mijn kliniek zaten 2 mensen met zwarte tenen.

Maar ik weet niet de exacte reden van mijn oom, ik was jong.
Echter in 3 jaar tijd 5x met je dronken kop in de auto stappen, 4 hartaanvallen en weet ik veel wat allemaal.

Maar het begint vaak met vochtophoping in de enkels.
Hell To The Liars
  woensdag 3 mei 2017 @ 19:06:40 #47
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_170661928
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 18:56 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Dat is wel erg.

Hoe zit het precies met vocht dan (kwa alcohol, want ik denk dat mijn buurman ook zoiets heeft/had).

Bij mijn opa waren zijn benen afgezet. Ook verstokte alcoholist maar geloofde altijd dat het door het roken kwam.

Ik mag eigenlijk niks over die detoxgroep vertellen maar vandaag was er een nieuw persoon die drie weken terug nog in coma lag door extreem alcoholmisbruik. Ik ben me kapotgeschrokken van die man. Helemaal de weg kwijt, kwam letterlijk geen zinnig woord uit.
Vorige week tijdens mijn detox 2 keer mensen mee gemaakt die een insult kregen,daar ben ik ook flink van geschrokken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_170662143
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 18:38 schreef Droopie het volgende:

[..]

Enerzijds zou ik het goed voor je vinden om te zien hoe het er daar aan toe gaat, misschien doet het je beeld veranderen.
Maar het is in de meeste klinieken ten strengste verboden om bezoek te ontvangen van mensen die de laatste 6 maanden een drank- of drugsprobleem hebben.

Maar ben je nu begonnen met nuchter te zijn, of heb je een datum geprikt.
Volgens mij is het alleen verboden om binnen de eerste 6 maanden na je eigen opname, op bezoek te gaan in de kliniek waar je hebt​ gezeten.. En bezoekers mogen niet (zichtbaar) onder invloed zijn..

Het lijkt me ook nogal moeilijk om te controleren of een bezoeker in de afgelopen 6 maanden een drank- drugsprobleem had..
pi_170662256
Kan kloppen, maar iemand die een week geleden nog dronk herkennen ze wel aan de rode vlekken in zijn gezicht.

Denk dat er wel beperkingen zijn en wie weet zal de buurman wat gezegd hebben over zijn buurman.
Zou het gewoon niet doen.
Hell To The Liars
pi_170662331
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 19:06 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Vorige week tijdens mijn detox 2 keer mensen mee gemaakt die een insult kregen,daar ben ik ook flink van geschrokken.
Wat is een insult precies? (misschien domme vraag :P )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')