abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 april 2017 @ 04:31:15 #1
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_170536596
In tijden van overheden die mensen controleren heeft Jantje Beton een VPN nodig.

Er zijn echter zoveel VPN'sdat Jantje Beton door de bomen het bos niet ziet.
Er moet betaald worden.

Welke VPN raden jullie aan?
En hoe veilig is nou veilig genoeg?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_170537234
wat is veilig?
zolang je niks raars doet kan je ook prima af zonder vpn

maar private internet access schijnt goed te zijn, geen idee of die logt of niet
  vrijdag 28 april 2017 @ 08:32:57 #3
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_170537457
VPN is leuk, maar bij mij klapt hij er best vaak uit. Dat is dan om allerlei redenen; ADSL valt eventjes weg, laptop gaat slapen, storing op wifi, enzovoort.

Dan ben je ineens aan het internetten zonder VPN, en dat heb je niet altijd door.

Waar ik naar zou kijken, is dat ze gratis SOCKS5 proxy aanbieden. Die kun je vaak op OS niveau, maar ook per applicatie instellen. Bijv. op je torrent client, en ook al is je VPN weggevallen, dan is je IP adres alsnog verborgen.

O.a. https://www.privateinternetaccess.com/ heeft dat.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_170537571
Ik gebruik nu Windscribe omdat die een goede actie hadden. Was mijn eerste VPN om te proberen, maar bevalt mij best goed.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 28 april 2017 @ 09:52:10 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_170538361
So we just called him Fred
pi_170542766
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 04:31 schreef corehype het volgende:

In tijden van overheden die mensen controleren heeft Jantje Beton een VPN nodig.
Jantje Beton? Da's toch een liefdadigheidsinstelling?

quote:
Er zijn echter zoveel VPN'sdat Jantje Beton door de bomen het bos niet ziet.
Er moet betaald worden.
Wat moet er betaald worden? En wat zijn je wensen voor vpn gebruik? Om hoeveel mensen en devices gaat het?

quote:
Welke VPN raden jullie aan?
Hang een beetje van je wensen en budget af.

quote:
En hoe veilig is nou veilig genoeg?
Regelmatige audits en het presenteren van die resultaten zou wel fijn zijn.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 28 april 2017 @ 20:49:32 #7
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_170551110
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 08:04 schreef mschol het volgende:
wat is veilig?
zolang je niks raars doet kan je ook prima af zonder vpn

:')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  vrijdag 28 april 2017 @ 20:50:08 #8
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_170551127
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 08:32 schreef Hallmark het volgende:
VPN is leuk, maar bij mij klapt hij er best vaak uit. Dat is dan om allerlei redenen; ADSL valt eventjes weg, laptop gaat slapen, storing op wifi, enzovoort.

Dan ben je ineens aan het internetten zonder VPN, en dat heb je niet altijd door.

Waar ik naar zou kijken, is dat ze gratis SOCKS5 proxy aanbieden. Die kun je vaak op OS niveau, maar ook per applicatie instellen. Bijv. op je torrent client, en ook al is je VPN weggevallen, dan is je IP adres alsnog verborgen.

O.a. https://www.privateinternetaccess.com/ heeft dat.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  vrijdag 28 april 2017 @ 21:50:17 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170552940
Privateinternetaccess is ook mijn favoriet. Heerlijke bandbreedte en voor zover ik weet geen logging. Socks5 is ook geweldig. Elke peiling een ander ip als ik deze check met https://ipleak.net stabiel ook en maar 40 euro of minder per jaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_170765390
Ik zie dat vaker voorbij komen, Privateinternetaccess. Is die echt zoveel beter dan de andere VPN's zoals dat Cyberghost gebeuren?
pi_170967606
Nadeel van PrivateInternetAccess is dat deze is gevestigd in de VS en dus gedwongen kan worden om informatie af te staan aan de overheid ook al hebben ze een nolog beleid. Accountinformatie en metainformatie kan altijd afgestaan worden. Hierdoor zijn een aantal VPN providers uit de VS al uitgeweken naar nadere landen (zoals BlackVPN)

Dus zou mijn voorkeur uitgaan naar een VPN die niet in de VS is gevestigd. Bijvoorbeeld een uit deze lijst: https://privacytoolsio.github.io/privacytools.io/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Forum Admin dinsdag 16 mei 2017 @ 09:34:07 #12
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_170975586
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 08:32 schreef Hallmark het volgende:
VPN is leuk, maar bij mij klapt hij er best vaak uit. Dat is dan om allerlei redenen; ADSL valt eventjes weg, laptop gaat slapen, storing op wifi, enzovoort.

Dan ben je ineens aan het internetten zonder VPN, en dat heb je niet altijd door.

Waar ik naar zou kijken, is dat ze gratis SOCKS5 proxy aanbieden. Die kun je vaak op OS niveau, maar ook per applicatie instellen. Bijv. op je torrent client, en ook al is je VPN weggevallen, dan is je IP adres alsnog verborgen.

O.a. https://www.privateinternetaccess.com/ heeft dat.
Bij nordvpn kan je kill list van applicaties maken die afgesloten moeten worden als de vpn wegvalt, of ze ook socks5 proxy hebben zal ik eens nakijken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 10:51:08 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170977002
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:29 schreef sasquatsch het volgende:
Nadeel van PrivateInternetAccess is dat deze is gevestigd in de VS en dus gedwongen kan worden om informatie af te staan aan de overheid ook al hebben ze een nolog beleid. Accountinformatie en metainformatie kan altijd afgestaan worden. Hierdoor zijn een aantal VPN providers uit de VS al uitgeweken naar nadere landen (zoals BlackVPN)

Dus zou mijn voorkeur uitgaan naar een VPN die niet in de VS is gevestigd. Bijvoorbeeld een uit deze lijst: https://privacytoolsio.github.io/privacytools.io/
Wel een goed punt eigenlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 16 mei 2017 @ 10:56:34 #14
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_170977123
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 04:31 schreef corehype het volgende:
In tijden van overheden die mensen controleren heeft Jantje Beton een VPN nodig.

Er zijn echter zoveel VPN'sdat Jantje Beton door de bomen het bos niet ziet.
Er moet betaald worden.

Welke VPN raden jullie aan?
En hoe veilig is nou veilig genoeg?
Hier een paar dingen om op te letten: http://www.computeridee.n(...)-van-een-vpn-dienst/
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  dinsdag 16 mei 2017 @ 14:37:21 #15
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_170981595
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 10:56 schreef wdn het volgende:

[..]

Hier een paar dingen om op te letten: http://www.computeridee.n(...)-van-een-vpn-dienst/
_O_
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  dinsdag 16 mei 2017 @ 14:47:55 #16
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_170981815
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:29 schreef sasquatsch het volgende:
Nadeel van PrivateInternetAccess is dat deze is gevestigd in de VS en dus gedwongen kan worden om informatie af te staan aan de overheid ook al hebben ze een nolog beleid. Accountinformatie en metainformatie kan altijd afgestaan worden. Hierdoor zijn een aantal VPN providers uit de VS al uitgeweken naar nadere landen (zoals BlackVPN)

Dus zou mijn voorkeur uitgaan naar een VPN die niet in de VS is gevestigd. Bijvoorbeeld een uit deze lijst: https://privacytoolsio.github.io/privacytools.io/
Het voordeel van PrivateInternetAccess is dat ze, in tegenstelling tot veel andere VPN-providers, geen logging bijhouden. Dus de overheid van de VS kan wel van alles eisen, maar PrivateInternetAccess kan niets afgeven. Totaal niet relevant dus, dat ze in de VS zitten.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 14:48:48 #17
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_170981843
Dus ik zou lekker voor PrivateInternetAccess gaan. Heb er inmiddels bijna een jaar een account, bevalt prima. Downloadsnelheid is goed, service is goed, prijs is netjes. Geen klachten hier.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_170982723
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:47 schreef Bart het volgende:

[..]

Het voordeel van PrivateInternetAccess is dat ze, in tegenstelling tot veel andere VPN-providers, geen logging bijhouden. Dus de overheid van de VS kan wel van alles eisen, maar PrivateInternetAccess kan niets afgeven. Totaal niet relevant dus, dat ze in de VS zitten.
Geen logging van wat je allemaal binnenhaalt, maar wel accountgegevens en andere metagegevens. :)

En er zijn genoeg alternatieven zonder logging die zich buiten de VS of UK (net zo erg) bevinden, dus die hebben mijn voorkeur.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 16 mei 2017 @ 15:51:55 #19
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_170983081
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:31 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Geen logging van wat je allemaal binnenhaalt, maar wel accountgegevens en andere metagegevens. :)

En er zijn genoeg alternatieven zonder logging die zich buiten de VS of UK (net zo erg) bevinden, dus die hebben mijn voorkeur.
Wat voor metadata wordt er volgens jou dan gelogd? Want op het gebied van ip-verkeer wordt er niets gelogd. En dat is juist het enige interessante. Lekker belangrijk dat ik op 3 mei om 14.38 uur ingelogd ben geweest.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_170983361
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:51 schreef Bart het volgende:

[..]

Wat voor metadata wordt er volgens jou dan gelogd? Want op het gebied van ip-verkeer wordt er niets gelogd. En dat is juist het enige interessante. Lekker belangrijk dat ik op 3 mei om 14.38 uur ingelogd ben geweest.
Voor jou niet. Voor een ander misschien wel.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  † In Memoriam † woensdag 17 mei 2017 @ 13:10:10 #21
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_171001464
Als je een VPN dienst hebt uitgezocht kun je bij Stack Social kijken of zij er een leuke korting op hebben.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_171116901
Ik heb goede ervaring met zowel ExpressVPN als Goose VPN, al zit er wel een prijsverschilletje tussen de verschillende pakketten. Goose is bijvoorbeeld zeer voordelig als je onder 50GB per maand blijft. Hier worden de voordelen van beide diensten tegen elkaar weggezet. Maar er zijn nog wel meer goede alternatieven. Ligt er ook aan wat je met je VPN wil doen (het downloaden van torrents wordt bijvoorbeeld niet ondersteund door alle aanbieders).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')