abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 april 2017 @ 06:58:26 #76
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_170536936
Ik wil een wobbelboard voor Emma(maar veel te duur om te vragen) O+ En houten speelgoed idd. Verder geen idee, weet zelf al niet wat te kopen :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  vrijdag 28 april 2017 @ 06:59:34 #77
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_170536940
Ooh ja en ik hou van gepersonaliseerde boeken O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_170537534
Arja, hier waren de kadootjes: little people, simpele houten puzzels, vormenstoof, emmertje met zandbak-spullen, een loopkar met blokken en mooie voorleesboeken. En heel groot succes is de hysterische speeltunnel van little tykes, maar dat moet je maar in huis willen hebben staan. :D
pi_170537843
Ik ben altijd bang dat mensen allemaal hetzelfde gaan kopen als ik een lijstje geef :')
Ik heb liever gewoon geld :7 zodat ik een wobbel kan kopen

Leuke foto Ikke! M probeert ook te staan maar dat lukt niet. Ze komt vaak tot haar knieën en daarna zakt ze weer in elkaar en gaat ze huilen :D :+ " :'( Het luhuuukkt niehieett :'( "

Ze kwam wel 1 keer zo ver:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170537963
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 09:16 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben altijd bang dat mensen allemaal hetzelfde gaan kopen als ik een lijstje geef :')
Ik geef iedereen 1 of 2 dingen van het lijstje, dan is de kans op hetzelfde kleiner. Maar misschien vinden mensen het niet erg om geld te geven als je er al een doel voor hebt?
pi_170538566
Wat Hupje zegt. :)

Dreumes kreeg veel van de Zoef Zoef dieren voor haar verjaardag, superleuk. Dit jaar krijgt ze een loopfietsje. Voor L. zal het komend jaar wat lastiger worden omdat we al zo belachelijk veel hebben. Een Wobbel lijkt me op zich best leuk, maar ik vind het echt te veel geld voor een kromme plank.

L. is trouwens begonnen met bikini-proof worden voor de zomer. ^O^ Ze doet steeds sit-ups als ze wat rechterop op mijn benen ligt. :')
pi_170538819
Haha sel die situps. Ik zie dan bij Emmy haar buikje helemaal plat en vierkant worden als ze dat aan het doen is.

Oh ja houten puzzels en een loopkar, leuk. Ons huis gaat zeker steeds meer door speelgoed worden overgenomen he.
Wat is een wobbel
pi_170539111
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 10:22 schreef Arja het volgende:
Haha sel die situps. Ik zie dan bij Emmy haar buikje helemaal plat en vierkant worden als ze dat aan het doen is.

Oh ja houten puzzels en een loopkar, leuk. Ons huis gaat zeker steeds meer door speelgoed worden overgenomen he.
Wat is een wobbel
Een kromme plank :7
  vrijdag 28 april 2017 @ 11:09:56 #84
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_170539548
Een tip voor verjaardagslijstjes is lijstje.nl. Dan kunnen mensen afstrepen als ze iets gekocht hebben dus dan koopt niemand hetzelfde :7. Ook kun je daar het hele jaar door dingen bij zetten, ook handig voor sinterklaas enzo!

De wobbel is hier een succes trouwens, er wordt veel mee gespeeld.
  vrijdag 28 april 2017 @ 11:51:07 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_170540375
Oh wat gaan jullie baby's hard allemaal! Kruipen en staan :o

Ikke, ondanks dat ie staat is het zo toch nog wel echt een baby O+ heerlijk ventje!

Voor de eerste verjaardag kreeg mauw van ons duplo en van mijn ouders duplo en van schoonouders een wheelybug. Laatste is nog als nieuw nu :')
Wij doen verder niet aan grootse kindrrverjaardagen en zelfs dan ontploft je huis al van het speelgoed. Opa en oma hebben namelijk de neiging om dat te compenseren met sinterklaas :')
disclaimer
pi_170540479
Ik scoorde gisteren een mooie, grote, houten puzzel op de vrijmarkt voor 1,50 euro en zei tegen de kinderen: "Zo, hebben we vast een cadeautje voor C's verjaardag" :P

Sowieso ga ik niks nieuws voor haar kopen zolang ze daar toch niks van snapt en we meer dan genoeg in huis hebben. Ze krijgt de komende paar jaar gewoon dingen die van R en S geweest zijn en nu ergens op de rommelzolder liggen te wachten op hernieuwde aandacht. ^O^

Ik denk dat het nu voor haar verjaardag een loopkarretje uit de schuur (al dan niet opgeknapt, kijken of ik daar de puf voor heb en de noodzaak voor zie), gevuld met blokken. En dan met Sint moet ik even kijken of mijn middelste tegen die tijd nog gelooft. Anders ga ik dan voor keukenspulletjes.

Een wenslijstje maken voor bezoek doe ik eigenlijk nooit. Als me expliciet naar ideeën gevraagd wordt, geef ik nog wel tips, maar eigenlijk vind ik zelf dat er genoeg zooi in huis is. Te veel.
pi_170540595
Misschien beter niet lezen. Ik moet denk ik weer ongesteld worden. o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170540604
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 09:16 schreef Miezziej het volgende:
Bij speelgoed zoals Duplo of houten blokken ofzo is dat niet zo erg toch :Y.
pi_170540660
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:06 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Bij speelgoed zoals Duplo of houten blokken ofzo is dat niet zo erg toch :Y.
Dat is waar :Y
Ik hoop niet dat M poppen leuk gaat vinden. Ik vind poppen stom/eng :@ :') Barbies gaan nog wel :+

Ik vind prentenboeken ook altijd leuk, heb je ook veel soorten van :P Mooie herinneringen aan mooiste vis uit de zee en rupsje nooitgenoeg enzo O+ :9

@Groofs
Eigenlijk is al het speelgoed stom :+
(tot nu toe heeft M vaak meer interesse in de doos waar het in zat :7 )
pi_170540700

[ Bericht 100% gewijzigd door groofskendezoveelste op 28-04-2017 16:25:16 ]
  vrijdag 28 april 2017 @ 12:13:38 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_170540719
Hehehe helemaal mee eens hoor groof
:') wij hebben die wheelybug echt alleen maar omdat mijn schoonouders die ook aan het nichtje hadden gegeven voor de eerste verjaardag en ze willen altijd iedereen precies hetzelfde geven...
disclaimer
pi_170540725
@Groofs
Eigenlijk is al het speelgoed stom :+
(tot nu toe heeft M vaak meer interesse in de doos waar het in zat :7 )
[/quote]

Ja zo is het! Dozen en takken, blaadjes en steentjes, dat is uiteindelijk het beste speelgoed. ;)
pi_170540750
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hehehe helemaal mee eens hoor groof
:') wij hebben die wheelybug echt alleen maar omdat mijn schoonouders die ook aan het nichtje hadden gegeven voor de eerste verjaardag en ze willen altijd iedereen precies hetzelfde geven...
Ik wil er eigenlijk ook één, dat snap je he. :P
  vrijdag 28 april 2017 @ 12:17:28 #94
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170540777
Heb je straks een kind dat hout maar niks vindt :+

Ik geloof dat we van zijn verjaardag maar een leuk dagje weg met z'n 3en gaan maken. Kado's hoeft echt niet.
pi_170540846
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:17 schreef Quoi het volgende:

Ik geloof dat we van zijn verjaardag maar een leuk dagje weg met z'n 3en gaan maken. Kado's hoeft echt niet.
Koop je speelgoed niet dan om er stiekem zelf mee te spelen? :@ :@ :P

@Groofs
C O+ O+
pi_170540883
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:17 schreef Quoi het volgende:

Ja of kunststof of wat voor materiaal dan ook :').

En dagjes uit lijkt me ook iets leuks om te vragen idd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:21 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Koop je speelgoed niet dan om er stiekem zelf mee te spelen? :@ :@ :P
En dit :D.
Tot nog toe heel weinig speelgoed, er wordt toch het liefst gespeeld met dozen en dingen die we toch al hebben liggen.
pi_170540944
Groofs je kaboutertje O+

B. en ik gaan voor emmy's verjaardag een stoeltje laten maken waarop het geboortekaartje verwerkt is
  vrijdag 28 april 2017 @ 12:42:33 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_170541133
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik wil er eigenlijk ook één, dat snap je he. :P
heus? Ik word echt nu al kneitergek van al die ongebruikte zooi en dan is ze pas 2... en nu heb ik ook nog een zoon dus dan komt er vast nog veel meer :')
disclaimer
pi_170541369
Nee, niet serieus. Ik probeer mijn houding en uitspraken wat te verzachten nog.

Hier ook, ik ben altijd blij als er dingen weg mogen. Nu wil ik alle babyzooi eruit. Ze is nog geen tien maanden, maar van mij mag alle babyspul eruit.
pi_170542626
Zo heb ik nog een paar dozen staan met oud speelgoed van mij en mijn zus vroeger. Poppen ( ;( :+), barbies enzo.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ermee moet :@ Als het zo doorgaat kunnen we wel een apart huis kopen voor speelgoed alleen :'). Mijn zus is er nogal emotioneel aan gehecht en heeft nu geen ruimte om het op te slaan. Dus staat het bij ons.

Leuk idee Arja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')