SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef iedereen 1 of 2 dingen van het lijstje, dan is de kans op hetzelfde kleiner. Maar misschien vinden mensen het niet erg om geld te geven als je er al een doel voor hebt?quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:16 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben altijd bang dat mensen allemaal hetzelfde gaan kopen als ik een lijstje geef
Ik heb liever gewoon geldzodat ik een wobbel kan kopen
Een kromme plankquote:Op vrijdag 28 april 2017 10:22 schreef Arja het volgende:
Haha sel die situps. Ik zie dan bij Emmy haar buikje helemaal plat en vierkant worden als ze dat aan het doen is.
Oh ja houten puzzels en een loopkar, leuk. Ons huis gaat zeker steeds meer door speelgoed worden overgenomen he.
Wat is een wobbel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij speelgoed zoals Duplo of houten blokken ofzo is dat niet zo erg tochquote:Op vrijdag 28 april 2017 09:16 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben altijd bang dat mensen allemaal hetzelfde gaan kopen als ik een lijstje geef
Ik heb liever gewoon geldzodat ik een wobbel kan kopen
Dat is waarquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:06 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Bij speelgoed zoals Duplo of houten blokken ofzo is dat niet zo erg toch.
Ik wil er eigenlijk ook één, dat snap je he.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hehehe helemaal mee eens hoor groof
wij hebben die wheelybug echt alleen maar omdat mijn schoonouders die ook aan het nichtje hadden gegeven voor de eerste verjaardag en ze willen altijd iedereen precies hetzelfde geven...
Koop je speelgoed niet dan om er stiekem zelf mee te spelen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:17 schreef Quoi het volgende:
Heb je straks een kind dat hout maar niks vindt![]()
Ik geloof dat we van zijn verjaardag maar een leuk dagje weg met z'n 3en gaan maken. Kado's hoeft echt niet.
Ja of kunststof of wat voor materiaal dan ookquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:17 schreef Quoi het volgende:
Heb je straks een kind dat hout maar niks vindt![]()
Ik geloof dat we van zijn verjaardag maar een leuk dagje weg met z'n 3en gaan maken. Kado's hoeft echt niet.
En ditquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:21 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Koop je speelgoed niet dan om er stiekem zelf mee te spelen?![]()
![]()
![]()
heus? Ik word echt nu al kneitergek van al die ongebruikte zooi en dan is ze pas 2... en nu heb ik ook nog een zoon dus dan komt er vast nog veel meerquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk ook één, dat snap je he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |