abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7284430
Nieuwe releases gaan donderdag in Nederland in premieme. Publiekspremieres (Pietje Bell, Piratenplaneet) zondag. Enkele GROTE films (Lord of the Rings) woensdag GELIJK met Amerika, maar waarom gaat About Schmidt bij ons vrijdag in premiere?

Omdat hij ook vrijdag pas in Amerika in premiere gaat, ja.. maar het blijft bizarre. Hij gaat in Amerika maar in 6 bioscopen draaien met een platform release, en door het tijdsverschil ziet Nederland hem technisch gezien toch eerder.

IK BEN BLIJ HOOR dat we hem -vrijdag- gelijk met Amerika krijgen, maar als ze slim waren hadden ze gewacht tot de film een Oscar nominatie voor Nicholson krijgt in februari en de film in maart in Nederland uitgebracht. Bizarre..

pi_7284500
quote:
maar als ze slim waren hadden ze gewacht tot de film een Oscar nominatie voor Nicholson krijgt in februari en de film in maart in Nederland uitgebracht.
Dus volgens jou moeten ze eerst wachten tot ze er een oscar voor krijgen eer hij naar nederland komt? Vreemd...

En wat maakt de dag nou uit, als je hem maar kan zien

pi_7287583
quote:
Op donderdag 12 december 2002 01:26 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Dus volgens jou moeten ze eerst wachten tot ze er een oscar voor krijgen eer hij naar nederland komt? Vreemd...

Ik snap wat hij bedoelt. Het is een kleine film, die dus meer exposure zou kunnen krijgen van Oscar-nominaties.
pi_7294876
Krijgtie er een oscarnominatie voor dan?
pi_8981573
Ik vond het maar een saaie film
  zondag 9 maart 2003 @ 16:12:43 #6
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_8981602
quote:
Op zondag 9 maart 2003 16:11 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vond het maar een saaie film
Ik vond hem wel leuk hoor
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo