Een van de favorieten hierquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
I is op dit moment Baard aan het helpen met klussen. Ik hoor I net roepen: 'Wij zijn ECHTE MANNEN!'.
Gelukkig voeden we helemaal niet rolbevestigend op.
Jaaa, ate-o! Haar lievelings sinds ze 1 isquote:
Heerlijk dat soort dagen jaquote:Op maandag 1 mei 2017 16:27 schreef BlueEyes het volgende:
Echt ik kan best veel hebben, maar ik heb J al 2 keer tot brullen gehad omdat hij haar sloeg, de katten (sukkels 1e klas) hebben de hele dag al geen leven en hoor ik steeds mekkeren want dan trekt hij weer aan een staart of poot.
En alles wat ik met hem doe is na 5 minuten al klaar en dan is het op naar het volgende.
Om vervolgens drama te schoppen omdat er opgeruimd moet worden van me en de tv of tablet niet aan mogen.
En tv en tablet mogen even niet aan want dan zit hij er de hele dag achter.
Die heb ik daarom vandaag ook vermeden.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak kijkt nu ook tv. Twee uur geleden keek hij ook. Daar tussenin aten we en ging hij in bad. In de Ikea kreeg hij de iPad bij de lunch, want hij Wilde Persé Spelen, maar moest eerst zijn gehaktballetjes opeten van ons![]()
Ikea Eindhoven op 1 mei is ook niet tof, België had een feestdag én meivakantie in Nederland.
Behang mag hier ook heen, het zal vast in de lucht hangen.
Ik zei vorige week tegen Sarah, Volgens mij zijn jouw oren stuk, Kind helemaal over de zeik en in paniek...quote:Op maandag 1 mei 2017 22:23 schreef Fazzoletti het volgende:
draken-boksAls hij z'n zin niet krijgt gaat hij slaan of gooien met wat in de buurt is
Luisteren is ook opeens zo moeilijk, mar hij heeft geen 'stukke oren hoor' dus we hoeven niet naar de dokter.
We dachten vorige week echt dat z'n oren dicht zaten omdat hij opeens nergens meer naar luisterde/amateurs
PeuterfantasieF was laatst op vakantie in 'Indiaan' met z'n oom en daar waren heel veel tijgers en wolven. En dat vond hij dus helemaal niet eng
Dat hebben wij ook serieus wel eens gedacht omdat ze ons écht niet hoorde. Maar algauw bleek dat ze gewoon niet gestoord wenste te worden, want oh wee als ze je een onwaarheid hoorde zeggenquote:Op maandag 1 mei 2017 22:23 schreef Fazzoletti het volgende:
We dachten vorige week echt dat z'n oren dicht zaten omdat hij opeens nergens meer naar luisterde/amateurs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of als je vraagt of ze een koekje willen ofzo.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook serieus wel eens gedacht omdat ze ons écht niet hoorde. Maar algauw bleek dat ze gewoon niet gestoord wenste te worden, want oh wee als ze je een onwaarheid hoorde zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |