quote:Alles over Beau
De Limburgse Beau is 27 jaar, vrijgezel en komt uit Venray. Ze staat voor de klas als docent Zorg en Welzijn en is daardoor wel gewend aan een grote groep opstandige mensen. Naast haar werk als docent vindt Beau het belangrijk om een strak lijf te hebben en ze werkt dan ook hard aan haar killerbody. In Utopia wil Beau een bikini-contest organiseren, waarbij Jessie, Boyd en Bas mogen jureren. Utopia is voor deze eigenwijze dame geslaagd wanneer ze haar idealistische en ondernemende kwaliteiten heeft kunnen laten zien.
Bron: Talpa
Nicky gedraag je !quote:
ja oke, zo was ik eerst ook over Britt, meteen zo aso doen, dus ik moet niet meer zo vroeg oordelen denk ikquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:47 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Nicky gedraag je !
Het is een lieve meid, en ze heeft een bepaalde schoonheid
Ik kan het alleen nog niet echt plaatsen
quote:Op woensdag 26 april 2017 09:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja oke, zo was ik eerst ook over Britt, meteen zo aso doen, dus ik moet niet meer zo vroeg oordelen denk ik
Je hebt helemaal gelijk gekregenquote:Op zondag 30 april 2017 20:35 schreef Zelus het volgende:
Beau is leuk van verre, maar verre van leuk.
Let maar op.
Ik dacht dat ze helemaal los zou gaan en zich tot monster zou ontpoppen op basis van je waarschuwingquote:
Pas maar op, eens mag ze weer rondhuppelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze helemaal los zou gaan en zich tot monster zou ontpoppen op basis van je waarschuwing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |