abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 april 2017 @ 20:52:52 #1
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_170462903
https://vimeo.com/208564502

http://cooperatiedevrijem(...)gen-van-een-insider/

quote:
Voor het eerst, bij mijn weten, doet iemand een boekje open over wat er werkelijk speelt op wereldniveau in het financiële systeem. Bernard vertelt hoe hij in de valutahandel aanbelande, hoe hij steeds beter werd in het organiseren van geldstromen, officieel en officieus, en hoe hij na verloop van tijd in contact kwam met ... satanisme.

Bernard geloofde het eerst zelf niet. Zijn collega's leken in het begin gewoon een grap te maken toen ze hem uitnodigden om eens een Zwarte Mis bij te wonen. Hij geloofde niet dat het helemaal niét om te lachen was, tot ... hij gevraagd wordt om iets onmenselijks te doen. (Wat? Zie video). Dat is het moment waarop hij besliste om eruit te stappen.
Deze Nederlander komt met het min of meer oude verhaal dat de NWO elite het Luciferanisme aanhangen, en kinderen offeren.

Hij komt geloofwaardig op mij over, maar daar is alles wel mee gezegd.

Wat vinden jullie hier van?
pi_170464471
Bevestigt in grote lijnen alles wat ik in de afgelopen 14 jaar over het onderwerp heb gelezen.
  woensdag 26 april 2017 @ 13:24:11 #3
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_170498129
Kijkende naar zijn arbeids- en opleidingsverleden neigt het sterk naar gebakken lucht. Met betrekking tot zijn opleidingen krijg je onzin zoals onderstaande:

quote:
Zijn achtergrond is economie, psychologie, bouwkunde en theologie
Verder bestaat zijn arbeidsverleden uit idealistische pretprojecten zoals de stichting tijdelijk wonen. Wat zich voornamelijk met onderstaande zaken bezig houdt:

quote:
STW verandert deze leegstaande kantoorruimte in huisvesting voor jongeren. Zo lost de stichting woningnood én leegstand op.
Me dunkt dat dat soort instellingen (in de wereld van de elite) gebruik maken van competente medewerkers met dito genoten opleidingen en dat heeft hij nou niet bepaald mee.

Wát een gebrek aan geloofwaardigheid :')
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  woensdag 26 april 2017 @ 13:26:16 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170498172
Dit is al het 3e topic over dit filmpje. Beetje overkill als je het mij vraagt.
  woensdag 26 april 2017 @ 15:44:04 #6
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170501138
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 13:26 schreef illusions het volgende:
Dit is al het 3e topic over dit filmpje. Beetje overkill als je het mij vraagt.
BNW / Een kijkje in de duistere wereld van de elite

hier verder
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')