Dat zou ik heel jammer vinden.quote:Op maandag 8 mei 2017 21:54 schreef potjecreme het volgende:
En dan gaan volgende week de mooiboys of broer/zus eruit als zij eens als laatste eindigen.
Ja maar ja, er is een koppel tussen geduwd als 'spannend element'. Ik vind er niks aan.quote:Op maandag 8 mei 2017 21:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
En onterecht, zij moeten toch wel eerste en tweede worden!
Ik vind het minder spannend.quote:Op maandag 8 mei 2017 21:57 schreef potjecreme het volgende:
Het blijft vermakelijk genoeg om naar te kijken maar ik vind het minder leuk dan vroeger.
Oh ja, dat zie je wel van mijlenver aankomen als dat eens gebeurtquote:Op maandag 8 mei 2017 21:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Haha da's waar. Ik bedoel de Mooi boys () en de flikken.
De snelheid is er een beetje uit en ik mis grotendeels de spanning van het auto's vinden.quote:Op maandag 8 mei 2017 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook wel maar kan er niet precies de vinger op leggen waardoor.
Waren er altijd maar zo weinig duo's? Je hebt er nu zes en de helft van de tijd gaat er niemand naar huis, dat maakt de spanning al een stuk minder. Die enveloppen mogen ze wat mij betreft gelijk schrappen, of anders openen voor ze bekendmaken welk duo als laatste binnen is gekomen.quote:Op maandag 8 mei 2017 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook wel maar kan er niet precies de vinger op leggen waardoor.
Zit denk ik dan vooral in de manier van monteren. Want het spel is verder wel hetzelfde los van al die dingetjes die ze er bij hebben bedachtquote:Op maandag 8 mei 2017 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
De snelheid is er een beetje uit en ik mis grotendeels de spanning van het auto's vinden.
Ja ik denk dat je daar gelijk in hebt. Het spel is hetzelfde.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit denk ik dan vooral in de manier van monteren. Want het spel is verder wel hetzelfde los van al die dingetjes die ze er bij hebben bedacht
Klopt, dat is echt lame. In mijn herinnering waren er altijd meer duo's maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waren er altijd maar zo weinig duo's? Je hebt er nu zes en de helft van de tijd gaat er niemand naar huis, dat maakt de spanning al een stuk minder. Die enveloppen mogen ze wat mij betreft gelijk schrappen, of anders openen voor ze bekendmaken welk duo als laatste binnen is gekomen.
"X en Y moeten naar huis"
"![]()
![]()
"
"Nou toch nog even de envelop open maken, misschien wordt het nog wat!"
Bij groen: "Nou helemaal leuk!"
Bij rood: "Jammer joh maar dit zagen we nu natuurlijk al aankomen"
Beter kan ik het niet uitleggen, maar het maakt dat hele moment aan het eind zo 'meh'
Ook maar toch is er iets veranderd.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit denk ik dan vooral in de manier van monteren. Want het spel is verder wel hetzelfde los van al die dingetjes die ze er bij hebben bedacht
Wordt het misschien toch nog spannend!quote:Op maandag 8 mei 2017 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, dat zie je wel van mijlenver aankomen als dat eens gebeurt
quote:Nee, het valt me niet mee, dat programma dat ik ooit zo verrassend en authentiek vond. Er is te veel in scène gezet, de deelnemers kunnen me nog nauwelijks boeien en de functie van de presentatie is nogal, eh, marginaal. In 2017 is het raar geworden om zo te ontkennen dat er een camera nodig is om televisie te maken en te denken dat wij ons dan geen vragen gaan stellen.
De nachtvlinders.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:09 schreef Joosie200 het volgende:
Er waren wel meer duo's. Maar die zijn inmiddels al naar huis. En twee halve duo's met Steff en August.
Ah leuk, dank je wel, morgen even lezen.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:12 schreef potjecreme het volgende:
Leuk stuk in het NRC.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gen-7912589-a1553134
Dit vat het goed samen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |