Ja, jongeh, wat is dit nou weer voor TT?quote:
Ik wou wat doen, maar drukte op invoerenquote:Op zondag 23 april 2017 21:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ja, jongeh, wat is dit nou weer voor TT?
dikke vingers?quote:Op zondag 23 april 2017 21:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou wat doen, maar drukte op invoeren
Huh, wat, waar?quote:Op zondag 23 april 2017 21:26 schreef Simterklaas het volgende:
Wat een vervelend ventje van de UWV. Bah.
Vanaf hier een heel verhaal over de UWV.quote:
Oh die zet ik straks misschien nog wel even aan. Moet toch nog wat doen op de computer.quote:Op zondag 23 april 2017 21:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vanaf hier een heel verhaal over de UWV.
Wel een dik uur hoor.quote:Op zondag 23 april 2017 21:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh die zet ik straks misschien nog wel even aan. Moet toch nog wat doen op de computer.
Oh dan is de biefstuk niet autobrand ipv aangebrand.quote:Op zondag 23 april 2017 21:38 schreef praadje het volgende:
Oh je moet de ondertiteling er eens bij aanzetten. Je lacht je rot wat ze er van maken.
quote:Op zondag 23 april 2017 21:40 schreef Simterklaas het volgende:
"Hoe de bolwerken, maar dan is dat mooi bennekom en Zevenbergen"
Wat
Doe je oude ui weer eens terug dit is aids manquote:Op zondag 23 april 2017 21:45 schreef Simterklaas het volgende:
"Met de middagen, bijna alle categorieën en de commerciële b"
YouTube please
quote:Op zondag 23 april 2017 21:53 schreef Geerd het volgende:
Hij poetst zijn tanden alleen wanneer die zich scheert want hij snoept niet
Ohhh gatver.quote:Op zondag 23 april 2017 21:53 schreef Geerd het volgende:
Hoe vaak scheert hij zich dan per dag?quote:Op zondag 23 april 2017 21:53 schreef Geerd het volgende:
Autism cannot handle?quote:Op zondag 23 april 2017 21:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe je oude ui weer eens terug dit is aids man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |