De moeder van -Stimorol stinkt ook.quote:
en jij stinkt nog het ergst.quote:Op zondag 23 april 2017 21:55 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De moeder van -Stimorol stinkt ook.
Oh ja, IS is een complot van het westen, dat was ik vergeten en heeft niks met de islam te maken.quote:Op zondag 23 april 2017 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jep, ben je gewoon aan het praten met mekaar, komt er zo een idiote Westerling olie op het vuur gooien en bombarderen met idioterie.
Over dat Anthonie24 z'n moeder stinkt.quote:Op zondag 23 april 2017 21:54 schreef Triggershot het volgende:
Wat praten jullie over moeders enzo, idioten.
Post gerapporteerd.quote:Op zondag 23 april 2017 21:56 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Oh ja, IS is een complot van het westen, dat was ik vergeten en heeft niks met de islam te maken.
Nee hoor, wat mij betreft plegen alle moslims collectieve zelfmoord.
Ze stinken niet naar haring, ze stinken naar jouw moeder.quote:Op zondag 23 april 2017 21:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Over dat Anthonie24 z'n moeder stinkt.
Die van jou stinkt ook.
BoneTugss stinkt zelf ook uit zn kont. zoals de meeste portugesen want ze duchen nooit.quote:Op zondag 23 april 2017 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze stinken niet naar haring, ze stinken naar jouw moeder.
Jouw moeder stinkt naar rotte kutkaas.quote:Op zondag 23 april 2017 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze stinken niet naar haring, ze stinken naar jouw moeder.
Wat slecht weer!!quote:
Jouw moeder is rotte kutkaas.quote:Op zondag 23 april 2017 22:01 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Jouw moeder stinkt naar rotte kutkaas.
ik ben half portugees dus dat telt niet.quote:Op zondag 23 april 2017 22:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat slecht weer!!
En waarom stink jij zo erg!!!
Mad en jelly!!quote:Op zondag 23 april 2017 22:03 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik ben half portugees dus dat telt niet.
Net als je moeder!!quote:
Laat haar eens met rust lul!quote:Op zondag 23 april 2017 22:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Net als je moeder!!
Jij stinkt echt heel erg!!
En jij bent te dom om te poepen!!quote:
kerel. verzin eens wat anders.quote:Op zondag 23 april 2017 22:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En jij bent te dom om te poepen!!
#ARG
quote:Op zondag 23 april 2017 21:54 schreef Triggershot het volgende:
Wat praten jullie over moeders enzo, idioten.
quote:
Dat zij je moeder ook gisteravond!!quote:
Zijquote:Op zondag 23 april 2017 22:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat zij je moeder ook gisteravond!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |