Je krijgt Maghrebijnse zo niet in bed hoor white knight.quote:Op zondag 23 april 2017 20:07 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
waarom hou jij niet gewoon even je.......MOND!!!??
Succesvol leven hangt niet af van een huwelijk. Dat jij dat vindt zegt meer wat over hoe succesvol jij wel niet bent.quote:Op zondag 23 april 2017 20:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij ook. Kijk hoe je je gedraagt man. Je bent de eerste om mensen te wijzen op zondes, terwijl je zelf geen succesvol leven hebt.
Dus mijn gouden raad: zelfreflectie. Dit is iets wat ontbreekt bij je.
vet raar....jij komt er zomaar opeens tussen.quote:Op zondag 23 april 2017 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je krijgt Maghrebijnse zo niet in bed hoor white knight.
Meid, geloof je het zelf? Wie zit er nou al weken/maanden te huilen dat ze geen man kan vinden en is hierdoor compleet verzuurd?quote:Op zondag 23 april 2017 20:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Succesvol leven hangt niet af van een huwelijk. Dat jij dat vindt zegt meer wat over hoe succesvol jij wel niet bent.
jij.quote:Op zondag 23 april 2017 20:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Meid, geloof je het zelf? Wie zit er nou al weken/maanden te huilen dat ze geen man kan vinden en is hierdoor compleet verzuurd?
😂😂
Ach, ik moet gewoon kunnen stoken.quote:Op zondag 23 april 2017 20:10 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
vet raar....jij komt er zomaar opeens tussen.vet raar gewoon.
Misschien dingen met een korreltje zout nemen? En, al zou ik, ik zeg niet dat het me minder succesvol maakt. Dat waren jouw woorden en dus blijkbaar ook jouw achterlijke mening.quote:Op zondag 23 april 2017 20:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Meid, geloof je het zelf? Wie zit er nou al weken/maanden te huilen dat ze geen man kan vinden en is hierdoor compleet verzuurd?
😂😂
ja maar jij moet gewoon te veel.quote:Op zondag 23 april 2017 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, ik moet gewoon kunnen stoken.
En nou ga je terugkrabbelen en zou ik bepaalde dingen met een korreltje zout moeten nemen?quote:Op zondag 23 april 2017 20:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien dingen met een korreltje zout nemen? En, al zou ik, ik zeg niet dat het me minder succesvol maakt. Dat waren jouw woorden en dus blijkbaar ook jouw achterlijke mening.
Nietus, ik ben een simpel mens en snel tevreden. Mensen ergeren zich kapot aan mij omdat ik zo makkelijk meegaand ben met alles wat ze voorstellen.quote:
misschien word ik vanavond wel opgehaald door een paar elfjes.quote:Op zondag 23 april 2017 20:11 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik dacht, misschien zijn dit wel hallucinaties.Was even dubbelchecken dus.
Weet je zelf wel wat je zegt?quote:Op zondag 23 april 2017 20:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En nou ga je terugkrabbelen en zou ik bepaalde dingen met een korreltje zout moeten nemen?
fantastisch.quote:Op zondag 23 april 2017 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nietus, ik ben een simpel mens en snel tevreden. Mensen ergeren zich kapot aan mij omdat ik zo makkelijk meegaand ben met alles wat ze voorstellen.
Maghrebijnse in ieder geval niet. Die is druk op zoek naar een man.quote:Op zondag 23 april 2017 20:15 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
misschien word ik vanavond wel opgehaald door elfjes.wie zou het zeggen?
Je bent de ideale man.quote:Op zondag 23 april 2017 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nietus, ik ben een simpel mens en snel tevreden. Mensen ergeren zich kapot aan mij omdat ik zo makkelijk meegaand ben met alles wat ze voorstellen.
en ik ben een oempaloempa..quote:Op zondag 23 april 2017 20:16 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maghrebijnse in ieder geval niet. Die is druk op zoek naar een man.
quote:Op zondag 23 april 2017 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat klopt wel in grote lijnen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |