abonnement Unibet Coolblue
pi_170431920
Dag Fokkers!

Ts wilt misschien een playstation VR bril halen.
Is het wel de moeite waard?
Ts heeft geen playstation 4 pro.
Ik fok jou jij fokt mij en wij fokken hem :P
  zondag 23 april 2017 @ 18:03:04 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170433088
Voor welke games wil je er 1 halen dan?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_170433936
Resident veil en driveclub leek me wel vet. Heb voor de rest nog niet gekeken.
Ik fok jou jij fokt mij en wij fokken hem :P
  zondag 23 april 2017 @ 19:26:32 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170435424
Driveclub schijnt helaas 1 van de slechste VR games op de markt te zijn. Resident Evil 7 is wel echt geweldig. Voor de rest zijn er niet veel triple A titels die er gebruik van maken.

Ik zou dan ook zeggen, wacht op meer games :).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_170435951
Of het de moeite waard is is altijd een lastige vraag. Hangt van een hoop dingen af. Beste wat je kan doen is gameplay kijken op youtube en zelf de conclusie trekken.
Conscience do cost.
pi_170440021
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:42 schreef ems. het volgende:
Of het de moeite waard is is altijd een lastige vraag. Hangt van een hoop dingen af. Beste wat je kan doen is gameplay kijken op youtube en zelf de conclusie trekken.
Ik kijk al veel gameplays maar mij lijkt het wel vet.
Ik fok jou jij fokt mij en wij fokken hem :P
pi_170440100
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:26 schreef MMaRsu het volgende:
Driveclub schijnt helaas 1 van de slechste VR games op de markt te zijn. Resident Evil 7 is wel echt geweldig. Voor de rest zijn er niet veel triple A titels die er gebruik van maken.

Ik zou dan ook zeggen, wacht op meer games :).
Daar heb je een punt maar opzich lijkt het me wel gaaf. Van driveclub heb ik niks gehoord over dat het een slechte game zou zijn.
Ik fok jou jij fokt mij en wij fokken hem :P
pi_170441185
batman is gaaf.'
en dat die scifi flight sim
pi_170441564
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 21:15 schreef HaagseSjonniee het volgende:

[..]

Daar heb je een punt maar opzich lijkt het me wel gaaf. Van driveclub heb ik niks gehoord over dat het een slechte game zou zijn.
Slecht is niet echt de juiste benaming. Het maakt mensen snel misselijk. Ik heb zelf ook VR en vind het wel leuk, maar ook ik word er snel misselijk van en dat is jammer. Verder is het best een gedoe om eventjes VR te spelen.

Bij de mediamarkt bijvoorbeeld kun je het even uitproberen, misschien geeft dat je de doorslag?
That dude there. I need his prosthetic leg.
  maandag 24 april 2017 @ 00:17:37 #10
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170446307
Ik heb het geprobeerd bij de Gamemania.. ik vond het zeker een toffe ervaring maar wat ik zeg het vr game aanbod op de ps4 is gewoon nog nie veel
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_170446418
VR is echt zwaar overrated, net zoals 3D televisies.
  maandag 24 april 2017 @ 01:40:15 #12
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170446962
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 00:27 schreef vaduz het volgende:
VR is echt zwaar overrated, net zoals 3D televisies.
Mja dit is totaal ongenuanceerde onzin.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_170447379
Persoonlijk zou ik geen 400 euro uitgeven voor "lijkt me wel vet", en in jouw geval zou ik dus wachten tot er genoeg games zijn of een game uitkomt waarmee het echt een dream is om het in VR te spelen.
pi_170479411
Mediamarkt bij ons had wel de VR liggen maar was defect. Ben naar 2 fillialen van de game mania geweest en die had geen showmodellen. Maar until dawn met clowns en move controllers lijkt me ook wel gaaf. Ook kan je er call of duty / gta mee spelen? ( dan heb je geen effect van VR maar is het zo groot )
Ik fok jou jij fokt mij en wij fokken hem :P
  dinsdag 25 april 2017 @ 16:26:49 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170479509
Ik zit ook nog steeds om de zoveel tijd te denken aan een VR setje voor mijn pc, het lijkt me met bepaalde first person spellen gewoon extreem tof, zeker space sims. Als je helemaal wild wil gaan kan je volgens mij spellen zoals Elite:dangerous vol in de VR sfeer spelen én ook nog ergens voice commands aanmaken in een stukje derde partij software die dan het één en ander overneemt.

Voor de PS4 werkt het an sich ook wel maar ik vermoed persoonlijk dat wanneer je zo'n ding koopt je binnen de relatieve kortste keren toch aan een pro versie gaat omdat het dan beter speelt. Of het ligt inderdaad snel weer ergens in een lade te verstoffen. Al lijkt mij dat de virtual reality bril wel een langer en nuttiger leven beschoren zal zijn dan het 'oude' 3D op scherm.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')