quote:Op zondag 23 april 2017 15:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik wel. Sterker nog, ik was mijn handen elke keer als ik in de keuken, badkamer of wc kom.
En ik douche elke dag.
Vergeleken met dat religieuze reinigen is dat toch wel een verschil van dag en nacht.
Een keer, SLECHTS EEN KEER, heb ik na wc bezoek, mezelf gereinigd met mijn blote handen.
IK DOE DAT DUS NOOIT MEER!!!
Conclusie: moslims hebben hele andere en vooral onpropere ideeën over het reinigen van je lichaam.
Lol.quote:Op mizondag 23 april 2017 15:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik wel. Sterker nog, ik was mijn handen elke keer als ik in de keuken, badkamer of wc kom.
En ik douche elke dag.
Vergeleken met dat religieuze reinigen is dat toch wel een verschil van dag en nacht.
Een keer, SLECHTS EEN KEER, heb ik na wc bezoek, mezelf gereinigd met mijn blote handen.
Conclusie: moslims hebben hele andere en vooral onpropere ideeën over het reinigen van je lichaam.
Dan kan je meer dan ik.quote:Op zondag 23 april 2017 15:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij bovengemiddeld vaak ziek bent
Als je iedere keer dat je in zo'n ruimte komt je handen wast, dan zal je lichaam weinig gewend zijnquote:Op zondag 23 april 2017 15:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dan kan je meer dan ik.
Leg uit.
AUB.
Dafuq am I reading?quote:Op zondag 23 april 2017 15:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En ik douche elke dag.
LOL? Nee niet echt. Vooral niet als je nagaat dat de meeste moslims werken (als ze al een baan hebben) aan de lopende band.quote:
Varkens ook voor ons..quote:Op zondag 23 april 2017 15:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
LOL? Nee niet echt. Vooral niet als je nagaat dat de meeste moslims werken (als ze al een baan hebben) aan de lopende band.
Waar ze etenswaren moeten inpakken.
En ik vind het geen prettig idee dat iemand met zijn vieze strontvingers aan mijn eten komt.
Vandaar dat ik mijn eten voornamelijk zelf maak cq koop bij de betere speciaalzaken.
Moslims met strontvingers zijn voor mij haram.
Mijn lichaam is veel gewend. mijn handen daarentegen....quote:Op zondag 23 april 2017 15:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je iedere keer dat je in zo'n ruimte komt je handen wast, dan zal je lichaam weinig gewend zijn
Wat heb ik nou gelezenquote:Op zondag 23 april 2017 15:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
LOL? Nee niet echt. Vooral niet als je nagaat dat de meeste moslims werken (als ze al een baan hebben) aan de lopende band.
En ik vind het geen prettig idee dat iemand met zijn vieze strontvingers aan mijn eten komt.
Vandaar dat ik mijn eten voornamelijk zelf maak cq koop bij de betere speciaalzaken.
True. Daarom. Neem ik nooit iets aan van ongelovige honden. Die wassen hun handen niet nadat ze de wc hebben bezocht, in hun neus gepeuterd hebben of die vieze ham aanraken. Ik snap je wel hoor.quote:Op zondag 23 april 2017 15:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom? Ik woon hier. Jij bent hier geboren maar geindoctrineerd dat het westen slecht is.quote:
Gaat het gefrustreerd varkentje?quote:Op zondag 23 april 2017 15:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom? Ik woon hier. Jij bent hier geboren maar geindoctrineerd dat het westen slecht is.
Dus jij kunt beter opstappen naar een land waar ze wel dezelfde mores er op nahouden.
Niet zo boos zijn gekke kaaskop.quote:Op zondag 23 april 2017 15:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom? Ik woon hier. Jij bent hier geboren maar geindoctrineerd dat het westen slecht is.
Dus jij kunt beter opstappen naar een land waar ze wel dezelfde mores er op nahouden.
Ga weg. Wil je hier niet meer zien. Dacht altijd dat je tof was.quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 15:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ga weg. Wil je hier niet meer zien. Dacht altijd dat je tof was.
Ham is niet vies. Ham is lekker.quote:Op zondag 23 april 2017 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True. Daarom. Neem ik nooit iets aan van ongelovige honden. Die wassen hun handen niet nadat ze de wc hebben bezocht, in hun neus gepeuterd hebben of die vieze ham aanraken. Ik snap je wel hoor.
Daarom ga ik idd ook naar speciaalzaken waar mensen een open keuken hebben of handschoenen moeten dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |