Ik zou nog wat foto's posten van jezelf hier. Stiekem heb ik steeds meer het gevoel dat je familie bent van die hypoCrip.quote:Op zondag 23 april 2017 19:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn kont is mooi. De vagina van je vriendin is vast ook schitterend.
Had ze maar een kontje...Ok genoeg zoquote:Op zondag 23 april 2017 19:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahahaa beter leg je geen worden in mijn mond.
Je eigen kontje proberen te verkopen op een forum is niet haram zul je bedoelen?
Nee, we zijn niet als Somaliërs.quote:Op zondag 23 april 2017 19:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik zou nog wat foto's posten van jezelf hier. Stiekem heb ik steeds meer het gevoel dat je familie bent van die hypoCrip.
Jawel, hoezo? Interesse?quote:Op zondag 23 april 2017 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je geen oudere nichtjes?
Dat is wel errug triest ja.
Je enige redding is het kalifaat.quote:Op zondag 23 april 2017 19:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, we zijn niet als Somaliërs.
Negativiteit kent zijn eigen aantrekkingskracht. Sommige mensen hebben vandaag geen karma-puntjes gescoord.quote:Op zondag 23 april 2017 19:47 schreef girlygirl8 het volgende:
Zoveel negativiteit naar binnen gekregen, bedankt
Net zoals een grote gedeelte van de moslims bedoel je, zijn ook bij lange na geen bewuste moslims, maar cultureel in een Islamitisch huishouding opgevoed en weten weinig tot niets af van de leer buiten het van zien-en-horen gebruik en rituelen.quote:Op zondag 23 april 2017 19:47 schreef Stabiel het volgende:
[..]
PVV-tokkies zijn geen bewuste atheïsten, maar notoire domoren die uit intellectuele luiheid zich niet bezig houden met existentiële levensvragen.
Is dat erg? Boeiend.quote:Op zondag 23 april 2017 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Net zoals een grote gedeelte van de moslims bedoel je, zijn ook bij lange na geen bewuste moslims, maar cultureel in een Islamitisch huishouding opgevoed en weten weinig tot niets af van de leer buiten het van zien-en-horen gebruik en rituelen.
Achja, ik beklaag met jouw toekomstige echtgenoot.quote:
Ze komt gewoon uit Spanje hoor? :/ Voorbarig.quote:Op zondag 23 april 2017 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pics, daarna praten we verder. Ik ben geen paspoortleverancier.
Maak jij je nou maar druk om jouw dagelijkse zonde.quote:Op zondag 23 april 2017 19:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Achja, ik beklaag met jouw toekomstige echtgenoot.
Als je die ooit weet te scoren. En vooral, te behouden.
Eens. Maar de Islam is dan ook een complex fenomeen, en niet enkel een rigide systeem van regeltjes.quote:Op zondag 23 april 2017 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Net zoals een grote gedeelte van de moslims bedoel je, zijn ook bij lange na geen bewuste moslims, maar cultureel in een Islamitisch huishouding opgevoed en weten weinig tot niets af van de leer buiten het van zien-en-horen gebruik en rituelen.
Het gaat erom dat een grote gros van mensen niet zich verdiept in de onderbouwingen voor de overtuiging, er is geen waardeoordeel van goed of slecht, erg of gepast tussen.quote:
Ga jij maar weer aandacht trekken hier. Je kan de schijn hoog houden, maar gelukkig weet ik beter en zie ik in dat je rotslecht persoontje bent.quote:Op zondag 23 april 2017 19:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maak jij je nou maar druk om jouw dagelijkse zonde.
Tell me more.quote:Op zondag 23 april 2017 19:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ze komt gewoon uit Spanje hoor? :/ Voorbarig.
Islamitisch gezien is iemand die dagelijks zina pleegt en zich daar geeneens voor schaamt of schuldig over voelt een slecht mens. Niet alleen slecht, maar ook gewoon ROT.quote:Op zondag 23 april 2017 19:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ga jij maar weer aandacht trekken hier. Je kan de schijn hoog houden, maar gelukkig weet ik beter en zie ik in dat je rotslecht persoontje bent.
Logisch dat je niemand vindt.
Klopt, voor ieder doctrine heb je er wel een die het tegenspreekt. De wederzijdse vervloeking en verkettering van de Ashari's en Mutazilla is welbekend.quote:Op zondag 23 april 2017 19:51 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Eens. Maar de Islam is dan ook een complex fenomeen, en niet enkel een rigide systeem van regeltjes.
Ik geloof niet in karma, ik geloof wel dat Allah swt straft/beloond/beproefd en dat het in de menselijke aard zit om 'the law of moses' te willen praktiserenquote:Op zondag 23 april 2017 19:48 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Negativiteit kent zijn eigen aantrekkingskracht. Sommige mensen hebben vandaag geen karma-puntjes gescoord.
Zo werkt het niet, we kunnen alleen zondes van kuffar op ons nemenquote:Op zondag 23 april 2017 19:53 schreef Stabiel het volgende:
Ik wil al jullie zondes wel op me nemen als dat sommige mensen hier gerust maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |