Je blijft wel ontkennen dat je relatie haram is? Wat ga je straks beweren? Dat een relatie halal is?quote:Op zondag 23 april 2017 19:38 schreef Fushia2 het volgende:
Terwijl ze zelfs steeds loopt te oordelen alsof ze Allah (swt) in persoon is.
Want effe serieus, wie is Maghrebijnse om mensen te beoordelen? Wie denkt ze te zijn??
Waarom betrek je er steeds andere mensen bij? Dit is ook verwepelijk, ik spreek tegen jou dus bek dicht over iemand anders.quote:Op zondag 23 april 2017 19:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je tegen de schoonouders en familie gezegd dat besnijden van vrouwen verwerpelijk en schaamtelijk is?
Zeer goed.quote:
Nietzsche heeft God uiteindelijk toch buitenspel gezet. Alleen de krankzinnigen en de intellectueel minder bedeelden houden nog vast aan allerlei kinderlijke verklaringen omtrent het leven.quote:Op zondag 23 april 2017 19:39 schreef Triggershot het volgende:
Nietzsche dacht dat ook, tot Allah hem kwam halen.
Met salafisten kan je niet eens in gesprek gaan.quote:Op zondag 23 april 2017 19:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je blijft wel ontkennen dat je relatie haram is? Wat ga je straks beweren? Dat een relatie halal is?
Waarom heb je zand in je vagina als je vanuit Islamitisch moraliteit zelf ook niet 100% bent dan?quote:Op zondag 23 april 2017 19:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waarom betrek je er steeds andere mensen bij? Dit is ook verwepelijk, ik spreek tegen jou dus bek dicht over iemand anders.
Lees je eigen achterlijkheid eens terug.quote:Op zondag 23 april 2017 19:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waarom betrek je er steeds andere mensen bij? Dit is ook verwepelijk, ik spreek tegen jou dus bek dicht over iemand anders.
Salafisten? Elk moslim is het er unaniem over eens dat een relatie haram is. Jij bent echt een smerig ventje. Niet alleen smerig maar ook arrogant door te denken het beter te weten dan Allah. Bah.quote:Op zondag 23 april 2017 19:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Met salafisten kan je niet eens in gesprek gaan.
Jij denkt dat de gemiddelde atheïstische PVV-tokkie een concept als Wajib Al-Wujud kan bevatten en het zelfs epistemologisch kan weerleggen? Zelfs veel atheïstische intellectuelen staan open voor zo een concept.quote:Op zondag 23 april 2017 19:41 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nietzsche heeft God uiteindelijk toch buitenspel gezet. Alleen de krankzinnigen en de intellectueel minder bedeelden houden nog vast aan allerlei kinderlijke verklaringen omtrent het leven.
quote:Op zondag 23 april 2017 19:41 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nietzsche heeft God uiteindelijk toch buitenspel gezet. Alleen de krankzinnigen en de intellectueel minder bedeelden houden nog vast aan allerlei kinderlijke verklaringen omtrent het leven.
Nu zet je jezelf wel errug voor schut.quote:Op zondag 23 april 2017 19:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Met salafisten kan je niet eens in gesprek gaan.
Hij doet dat de hele tijd al. En smerig mijn nichtjes aanhalen.quote:Op zondag 23 april 2017 19:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu zet je jezelf wel errug voor schut.
Hoe oud zijn je nichtjes?quote:Op zondag 23 april 2017 19:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hij doet de hele tijd al. En smerig mijn nichtjes aanhalen.
Hahahaa beter leg je geen worden in mijn mond.quote:Op zondag 23 april 2017 19:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Salafisten? Elk moslim is het er unaniem over eens dat een relatie haram is. Jij bent echt een smerig ventje. Niet alleen smerig maar ook arrogant door te denken het beter te weten dan Allah. Bah.
8 en 5 jaar (tweeling). Had een foto geplaatst van ze in lange jurken en hoofddoeken en dat gebruikt hij nu dus de hele tijd. Triest ventje.quote:
Heb je geen oudere nichtjes?quote:Op zondag 23 april 2017 19:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
8 en 5 jaar (tweeling). Had een foto geplaatst van ze in lange jurken en hoofddoeken en dat gebruikt hij nu dus de hele tijd. Triest ventje.
Mijn kont is mooi. De vagina van je vriendin is vast ook schitterend.quote:Op zondag 23 april 2017 19:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahahaa beter leg je geen worden in mijn mond.
Je eigen kontje proberen te verkopen op een forum is niet haram zul je bedoelen?
Voor zover daar al sprake van is, is het in ieder geval geen zina.quote:Op zondag 23 april 2017 19:45 schreef Fushia2 het volgende:
Je eigen kontje proberen te verkopen op een forum is niet haram zul je bedoelen?
Zeg jij nou dat Maghrebijnse geen zina is? Wajooo.quote:Op zondag 23 april 2017 19:46 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Voor zover daar al sprake van is, is het in ieder geval geen zina.
PVV-tokkies zijn geen bewuste atheïsten, maar notoire domoren die uit intellectuele luiheid zich niet bezig houden met existentiële levensvragen.quote:Op zondag 23 april 2017 19:43 schreef Triggershot het volgende:
Jij denkt dat de gemiddelde atheïstische PVV-tokkie een concept als Wajib Al-Wujud kan bevatten en het zelfs epistemologisch kan weerleggen? Zelfs veel atheïstische intellectuelen staan open voor zo een concept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |