quote:Op zondag 23 april 2017 15:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
OMG, wie heeft mijn topictitel aangepast.
quote:
Niemand. Je bent gewoon een aandachtshoer.quote:Op zondag 23 april 2017 15:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
OMG, wie heeft mijn topictitel aangepast.
Hebben we de tokkie weer.quote:Op zondag 23 april 2017 15:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niemand. Je bent gewoon een aandachtshoer.
Je moeder ook.quote:Op zondag 23 april 2017 15:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niemand. Je bent gewoon een aandachtshoer.
Jouw moeder is echt oud.quote:
In een kebabzaak was ik mijn handen liever voor het wc bezoek.quote:Op zondag 23 april 2017 15:25 schreef Triggershot het volgende:
Wassen Nederlanders al hun handen inmiddels na een bezoekje aan een wc?
Nu jij nog.quote:Op zondag 23 april 2017 15:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mijn moeder is al jaren dood en begraven.
Bij mij op het werk niet allemaal. Bij degene waarvan ik het weet, sla ik altijd het rondje koffie over, wanneer zij gaan halen.quote:Op zondag 23 april 2017 15:25 schreef Triggershot het volgende:
Ik wel. Sterker nog, ik was mijn handen elke keer als ik in de keuken, badkamer of wc kom.quote:Op zondag 23 april 2017 15:25 schreef Triggershot het volgende:
Ik kan me voorstellen dat jij bovengemiddeld vaak ziek bentquote:Op zondag 23 april 2017 15:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik wel. Sterker nog, ik was mijn handen elke keer als ik in de keuken, badkamer of wc kom.
En ik douche elke dag.
Vergeleken met dat religieuze reinigen is dat toch wel een verschil van dag en nacht.
Een keer, SLECHTS EEN KEER, heb ik na wc bezoek, mezelf gereinigd met mijn blote handen.
IK DOE DAT DUS NOOIT MEER!!!
Conclusie: moslims hebben hele andere en vooral onpropere ideeën over het reinigen van je lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |