Ja ik vind 'm ook ineens een stuk minder sympathiekquote:Op zondag 23 april 2017 14:31 schreef heywoodu het volgende:
Sinds VMG (ja, dat typt makkelijker) zei dat Belyavski een homohater is hoop ik stiekem dat hij net ff een fout maakt die hem een vol punt kost ofzo
Echt hequote:Op zondag 23 april 2017 14:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is er ook een onderdeel waar deze Oleg zich niet voor geplaatst heeft?
Damn.
Hij doet gewoon 2 meerkampenquote:Op zondag 23 april 2017 14:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Damn.
Ringen en rekstok.quote:Op zondag 23 april 2017 14:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Damn.
Ja, echt.quote:
Ja dan ben je wel een baas hoorquote:Op zondag 23 april 2017 14:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, echt.
En dan ook gewoon nog even goud pakken.
Stepko schijnt weer in Oekraļne te zijn en niet meer voor turnen te trainen. Hij doet nu wat anders (maar weet even niet meer wat)quote:
13.566 voor die Duitsequote:Op zondag 23 april 2017 14:48 schreef Moira. het volgende:
Ik heb net ff met een half oog meegekeken, weet iemand de scores van de eerste 2 meisjes?
Hans zegt nu ook 'leidende score voor Mori (italiaanse) 13.566', hadden ze allebei dezelfde score?quote:
Vind ik knap.quote:Op zondag 23 april 2017 14:48 schreef Moira. het volgende:
Ik heb net ff met een half oog meegekeken, weet iemand de scores van de eerste 2 meisjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |