Ik wel, alleen omdat PSV dan weer directe CL plaatsing krijgt als ze kampioen wordenquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik gun geen enkele club iets. Hoop dat feyenoord alle wedstrijden in de CL verliest.
Fijn hoor.quote:
Dat is ook weer overdreven gedoe.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wel, alleen omdat PSV dan weer directe CL plaatsing krijgt als ze kampioen worden
Als het straks 0-3 gaat worden, dan krijg ik wel een excuus mag ik hopen? ( mag ook via dm)quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn hoor.
Blaadjes en ik zeggen alleen maar dat Ajax thuis niet weggespeeld gaat worden en Lyon een erg onstabiel elftal is en jullie leggen in een keer woorden in onze mond. Ach dat PSV'ers en Feyenoorders minder van voetbal begrijpen wist Ik eigenlijk al een tijdje.
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het straks 0-3 gaat worden, dan krijg ik wel een excuus mag ik hopen? ( mag ook via dm)
Gaat om veel geldquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:27 schreef Tjacka het volgende:
Nederland is 1 jaar hun directe plaatsing kwijt.
Nou wat erg!!!!!
Ho ho. Ik maakte een grapje wb Lasse Schöne aansluitend op de comment van DP.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn hoor.
Blaadjes en ik zeggen alleen maar dat Ajax thuis niet weggespeeld gaat worden en Lyon een erg onstabiel elftal is en jullie leggen in een keer woorden in onze mond. Ach dat PSV'ers en Feyenoorders minder van voetbal begrijpen wist Ik eigenlijk al een tijdje.
Want PSV kan zich niet plaatsen tegen de nummer 1 van Kroatië of Ierland?quote:
Eerlijk gezegd niet echtquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Want PSV kan zich niet plaatsen tegen de nummer 1 van Kroatië of Ierland?
Dan is het ook gewoon terecht dat we die directe plaatsing kwijt zijn natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:31 schreef Doublepain het volgende:
En zoveel punten hebben we ook niet meer dat we tegen de 'mindere' ploegen mogen
We loten gewoon tegen de betere teams hoor, PSV heeft het aardig verkloot met de EL destijdsquote:
Wat voor teams dan jongen? Maak mij gek.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We loten gewoon tegen de betere teams hoor, PSV heeft het aardig verkloot met de EL destijds
quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:23 schreef Blaadjes het volgende:
Ok Doei. Kansloos. Doe dit lekker in vbl
Dacht dat we hier elkaar wel wat gunde. Ik trek felicitaties in.
Mijn droom was paar jaar terug enorm dichtbij. Daarom is zo'n kampioenschap best zuur.quote:
Ik kom daar later wel op terug. Kinderachtig gezeik van feyenoord en psv is precies wat jullie ons verwijten. Maar ik doe sowieso nooit. Dus donder opquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:55 schreef Divje het volgende:
Maarreh B. Jij weet wel wat er gebeurd toch als ik zeg dat Ajax geen kans maakt? Jullie staan al met een half been in de finale eh
Ik dacht ook #nooitmeerkampioenquote:Op dinsdag 25 april 2017 14:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn droom was paar jaar terug enorm dichtbij. Daarom is zo'n kampioenschap best zuur.
Okéquote:Op dinsdag 25 april 2017 14:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kom daar later wel op terug. Kinderachtig gezeik van feyenoord en psv is precies wat jullie ons verwijten. Maar ik doe sowieso nooit. Dus donder op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |