Waar kun je dat soort lege legs vinden?quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
TUI vervoert vandaag een gezelschap naar Nederland en volgende week weer terug.
Net zoals met de jaarlijkse vluchten naar Baltimore verkopen ze stoelen van de lege legs naar Tokyo en terug.
Goede vraagquote:Op zaterdag 29 april 2017 11:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waar kun je dat soort lege legs vinden?
Zit een filmpje bij op Twitter.twitter:yicaichina twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 12:03:36 @DeltaAirways Flight188 from Beijing to Boston bursts into flames as bird enters right engine, all passengers are s… https://t.co/BgAXdT8zQ0 reageer retweet
Als gevolg hiervan is G-EUNB afgelopen vrijdag naar Cambridge gevlogen waar het zal teruggaan naar de lessor. Sinds het opheffen van BA3/BA4 rouleerden beide A318's (G-EUNA en -EUNB) op de overgebleven vluchten BA1/BA2. De ene maand op en de andere maand van de route. Toestellen werden tussentijds op Heathrow opgeslagen.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:37 schreef Iemand91 het volgende:
En per eind oktober houdt British Airways op met vluchten BA3 en BA4; de middagvlucht van London City naar New York JFK via Shannon. Een officiële reden is er nog niet gegeven maar dat er op deze vlucht naar JFK niet meer van de US immigration in Shannon gebruik gemaakt kan worden (in tegenstelling tot BA1) zal er ook wel aan bijdragen.
Dat deze kleine busjes uiteindelijk verdwijnen in deze kleuren en deze best wel unieke vluchten is dus niet geheel ondenkbaar.
Deze callsigns komen van haar iconische voorganger op deze route; Speedbird Concorde 1 (-4).
waar gaat de vlucht heen?quote:Op maandag 1 mei 2017 01:11 schreef cherrycoke het volgende:
volgende week voor het eerst vliegen in een dreamliner
Intercontinentale vluchten? Really? Op welke Europese Mainport heb jij dat meegemaakt, dan?quote:Op donderdag 27 april 2017 15:58 schreef FredvZ het volgende:
Die grote jongens hebben in veel gevallen óók stands zonder aviobridge waar reguliere vluchten worden afgehandeld. Zo gek is het niet dat op Schiphol nu ook gebeurd.
Logisch. Dat heet netwerk-bescherming. Uiteraard ga je die capaciteitsuitbreiding niet gratis en voor niets aan je concurrenten geven. Als je als maatschappij schade oploopt, kun je maar beter proberen iets van die schade terug te winnen.quote:KLM waarschuwde idd voor capaciteitsproblemen, maar tegelijk hebben ze tóch 10% meer capaciteit ingekocht en ook ingepland als je het eerste weekend van de meivakantie dit jaar vergelijkt met dat van vorig jaar.
In totaal is op heel Schiphol eveneens 10% meer capaciteit benut, de helft van die extra vluchten werden in beslag genomen door KLM en Transavia.
Ik begrijp uit je verhaal dat je een keer geen gratis upgrade gekregen hebt van de KLM, of dat ze misschien een keer een koffer zijn kwijtgeraakt. Dat is vervelend. Je kritiek is echter gebaseerd op niets. En je eerste vraag toont al aan dat je bijzonder weinig kaas hebt gegeten van hoe de grote commerciele luchtvaart werkt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Concurrentie van wie?
De drukte is vooral veroorzaakt door meer vluchten naar vakantiebestemmingen.
TUI en Corendon opereren nu al op hun max, daar komt nog eens bij dat Corendon vooral mikt op Turkije, wat terug loopt.
Ryanair en Easyjet komen echt niet zomaar van de low-cost pier af.
Dan kan je je nog afvragen of er dan geen partijen zijn die de Nederlandse toeristen wel komen ophalen, ipv dat ze door een Nederlandse carrier worden gebracht. Maar ook daarin zijn nauwelijks partijen actief die voldoen aan de wensen van de Nederlanse toerist: die verwacht in veel gevallen een Nederlandssprekende crew en een directe vlucht.
KLM heeft altijd wel een excuus, maar nooit een plan als het om concurrentie van en samenwerken met andere partijen gaat. Op dit moment voldoet KLM aan alle kenmerken van slechte bedrijfsvoering: de angst voor concurrentie regeert, voor alles is wel een excuus en de band met het persoon is chronisch verstoord.
Ik heb een paar weken geleden voor het eerst dreamliner gevlogen en ik ben niet onverdeeld enthousiast. Was met KLM vanuit New York en ik vond de stoelen hard (kussens dun) en vooral smal. Je zit, in een 3-tje behoorlijk knus. Ook vond ik het erg veel geluid voor een moderne kist. De heenweg met een 777 was een stuk beter. Wel cool zijn de raampjes. Was een nachtvlucht en doordat ze centraal de raampjes donker kunnen zetten had je nog een beetje het idee dat het nacht was.quote:Op maandag 1 mei 2017 01:11 schreef cherrycoke het volgende:
volgende week voor het eerst vliegen in een dreamliner
TXLquote:Op maandag 1 mei 2017 08:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Intercontinentale vluchten? Really? Op welke Europese Mainport heb jij dat meegemaakt, dan?
[..]
Logisch. Dat heet netwerk-bescherming. Uiteraard ga je die capaciteitsuitbreiding niet gratis en voor niets aan je concurrenten geven. Als je als maatschappij schade oploopt, kun je maar beter proberen iets van die schade terug te winnen.
Tegel is een freubelluchthaven vergeleken met Schiphol, Heathrow, De Gaulle, Frankfurt, etc.quote:
Vraag me überhaupt af hoe dat ooit eruit gaat zien, ze hebben Frankfurt en München al als grote internationale luchthavens. Willen ze dan de ene dag vanaf Berlijn naar NY vliegen en de andere vanaf München? Of beide.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tegel is een freubelluchthaven vergeleken met Schiphol, Heathrow, De Gaulle, Frankfurt, etc.
TXL heeft nu al meerdere dagelijkse directe vluchten naar New York, evenals München, Frankfurt en Düsseldorf en Hamburg heeft ook tenminste 1 dagelijkse vlucht naar New York. Ik sluit niet uit dat andere duitse luchthavens dit ook nog doen. TXL heeft wel de potentie maar niet de capaciteit om te groeien. Ze hebben BER keihard nodig, maar ja...quote:Op maandag 1 mei 2017 11:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vraag me überhaupt af hoe dat ooit eruit gaat zien, ze hebben Frankfurt en München al als grote internationale luchthavens. Willen ze dan de ene dag vanaf Berlijn naar NY vliegen en de andere vanaf München? Of beide.
Gebeurt me nog weleens op HKG en het is gewoon armoe. Wat heb ik een schurft hekel aan die klote bus, kost je nog eens 10 min en je staat tegen elkaar.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Intercontinentale vluchten? Really? Op welke Europese Mainport heb jij dat meegemaakt, dan?
[..]
Het is helemaal niet de bedoeling dat Tegel gaat groeien. Het veld had al dicht moeten zijn. De verwachting is nu dat Tegel in 2018 wordt gesloten, zodra de luchthaven Berlin Brandenburg (met 6 jaar vertraging) eindelijk klaar is.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:16 schreef XL het volgende:
TXL heeft nu al meerdere dagelijkse directe vluchten naar New York, evenals München, Frankfurt en Düsseldorf en Hamburg heeft ook tenminste 1 dagelijkse vlucht naar New York. Ik sluit niet uit dat andere duitse luchthavens dit ook nog doen. TXL heeft wel de potentie maar niet de capaciteit om te groeien. Ze hebben BER keihard nodig, maar ja...
Niet Europees en ook geen mainport. En het Midden-Oosten is net een beetje de status van '3de wereld ontgroeid', toch?quote:Op maandag 1 mei 2017 11:43 schreef XL het volgende:
AUH doet het ook zeer regelmatig, lekker bij 47 graden met je stinkende medepassagiers in de bus
Kan niet vaak genoeg gezegd worden inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_turbulentie__.html
Daarom dus altijd je gordel om.
korte vlucht het is dat ding van tui. van mallorca weer naar amsterdam wel comfortstoelen genomen, heen gewoon met een 737-800quote:Op maandag 1 mei 2017 06:39 schreef FredvZ het volgende:
[..]
waar gaat de vlucht heen?
Mijn eerst volgende 787 vlucht is "gedowngrade" naar een 767-300 of een A330-200 of elk ander vliegend ding dat beschikbaar is.
Die dame die daar net voor de pantry zit wil ik wel komen troostenquote:Op maandag 1 mei 2017 13:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_turbulentie__.html
Daarom dus altijd je gordel om.
quote:Een Porsche die een Airbus A380 uit de hangar trekt. Op de luchthaven van Charles de Gaulle is het Duitse coureurs gelukt.
Tijdens een publieksstunt trokken zij met een Porsche Cayenne S een A380 van Air France over een afstand van 42 meter. De prestatie is opgenomen in het Guiness Book of World Records.
Turbo S
Naast een Porsche Cayenne S Diesel is ook met een Turbo S geprobeerd de A380 van zijn plek te krijgen, tot succes.
Constructie
De auto’s waren op technisch gebied niet aangepast. Omdat de A380 niet zomaar aan de standaard trekhaak van de wagens kon worden gezet is een speciale constructie gemaakt om het vliegtuig aan vast te maken. Volgens Richard Payne, bestuurder van de Cayenne is hij met een van de auto’s vanuit Engeland naar Parijs gereden. Later reed hij ook weer terug met dezelfde wagen.
747
Eerder werd ook al eens een Boeing 747 voortgetrokken door een Tourag V10 TDI.
Daar passen genoeg piepers in ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |