Ja maar ik bedoel meer dat het volgens mij niet perse door Netto kwam. Meer omdat Napoli ineens teveel geld had en maar meteen dat bedrag boodquote:Op vrijdag 21 april 2017 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
30 miljoen voor milik is wel prima hoor, maar dat gaat niet op voor dolberg.
Aardige knul ook. Doneert veel geld.quote:Op vrijdag 21 april 2017 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pjanic was een wereldaankoop wat een speler is dat
38 miljoen uiteindelijk is gewoon werelds.quote:Op vrijdag 21 april 2017 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer dat het volgens mij niet perse door Netto kwam. Meer omdat Napoli ineens teveel geld had en maar meteen dat bedrag bood
Rare aankoop voor Juventus is dat jaquote:Op vrijdag 21 april 2017 01:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dankzij die vetzak van 94 miljoen man man man
34 miljoen was hetquote:Op vrijdag 21 april 2017 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
38 miljoen uiteindelijk is gewoon werelds.
Lacazette maybe naar Arsenalquote:Op vrijdag 21 april 2017 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rare aankoop voor Juventus is dat ja
Zo'n Lacazette had dan beter geweest voor jullie
Aan de ene kant is het natuurlijk wel mooi voor zijn carriere als hij de Cl wint, maar zo'n ouwe slimme vos heeft niet echt een gunfactor (bij mij), net als Chielinni.quote:Op vrijdag 21 april 2017 01:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eerder Buffon god en BBC. Dybala heeft teveel Zuid-Amerikaanse trekjes.
Ik post het elke week weer en dan worden bepaalde figuren mad. Is echt 50-50 onder de Juve fans. Ik ben team big choker. Hadden ook die van Monaco kunnen halen nu. Had je met hem en Dybale voor de komende 10 jaar een top duoquote:Op vrijdag 21 april 2017 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rare aankoop voor Juventus is dat ja
Zo'n Lacazette had dan beter geweest voor jullie
Gaan die eindelijk goede aankopen doen? Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 21 april 2017 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lacazette maybe naar ArsenalDie winnen nooit wat
![]()
Maja miss was die van Monaco niet zo goed bij Juve etc etc Jonge spelers is altijd een gok.quote:Op vrijdag 21 april 2017 01:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik post het elke week weer en dan worden bepaalde figuren mad. Is echt 50-50 onder de Juve fans. Ik ben team big choker. Hadden ook die van Monaco kunnen halen nu. Had je met hem en Dybale voor de komende 10 jaar een top duo
Ze winnen nooit wat. Zelfs met Henry en Bergkamp braken ze geen potten in Europaquote:Op vrijdag 21 april 2017 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan die eindelijk goede aankopen doen? Ik geloof er niks van
Mbappé is wel pas dit laatste halfjaar echt doorgebroken, dus snap wel dat de leiding van Juventus daar niet meteen voor ging.quote:Op vrijdag 21 april 2017 01:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik post het elke week weer en dan worden bepaalde figuren mad. Is echt 50-50 onder de Juve fans. Ik ben team big choker. Hadden ook die van Monaco kunnen halen nu. Had je met hem en Dybale voor de komende 10 jaar een top duo
CL finale in 2006 nog gehaald, wat een feest.quote:Op vrijdag 21 april 2017 01:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze winnen nooit wat. Zelfs met Henry en Bergkamp braken ze geen potten in Europa
1 finale en dat noemt zich een topclub HAHAHAHAquote:Op vrijdag 21 april 2017 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CL finale in 2006 nog gehaald, wat een feest.
Beetje karma natuurlijk, dat ie napoli verlaat voor juve.quote:Op vrijdag 21 april 2017 01:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik gun het eigenlijk altijd de ouderen wat meerquote:Op vrijdag 21 april 2017 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het natuurlijk wel mooi voor zijn carriere als hij de Cl wint, maar zo'n ouwe slimme vos heeft niet echt een gunfactor (bij mij), net als Chielinni.
Maar juve zou een prima winnaar zijn.
Dat zijn ze niet natuurlijkquote:Op vrijdag 21 april 2017 01:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1 finale en dat noemt zich een topclub HAHAHAHA
Mertesackerquote:Op vrijdag 21 april 2017 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet natuurlijk
Subtopgenot
Is altijd wel mooi als zo'n team vol jonge apies met bravoure de CL binnenslepen tegen allemaal teams met ERVARING en ROUTINEquote:Op vrijdag 21 april 2017 01:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik gun het eigenlijk altijd de ouderen wat meer. Jonkies hebben nog tijd zat. Zo gun ik het Godin ook enorm en heel Atleti. Die zijn ook wel eens toe aan het mooiste uit hun loopbaan
Klopt. Maar als ze geen 94 mil uitgaven hadden ze dat geld nog.quote:Op vrijdag 21 april 2017 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mbappé is wel pas dit laatste halfjaar echt doorgebroken, dus snap wel dat de leiding van Juventus daar niet meteen voor ging.
Ja zo bekeken wel inderdaad,quote:Op vrijdag 21 april 2017 01:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik gun het eigenlijk altijd de ouderen wat meer. Jonkies hebben nog tijd zat. Zo gun ik het Godin ook enorm en heel Atleti. Die zijn ook wel eens toe aan het mooiste uit hun loopbaan
"We staan eerste... van de subtop."quote:Op vrijdag 21 april 2017 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet natuurlijk
Subtopgenot
Ik snap werkelijk niet dat er nog top spelers naar Arsenal gaan. Zo'n arme Sanschez ook. Kom er nu maar eens wegquote:Op vrijdag 21 april 2017 01:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1 finale en dat noemt zich een topclub HAHAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |