Ajax heeft Schalke alle hoeken van het veld laten zien. Dat alle debielen op de frontpage dat niet snappen...quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, alleen Schalke staat 3-0 voor en dan komt iemand je wijsmaken dat het gelijk opging. Hoeveel geluk heb je dat je dit met tien man nog die goal wist te maken. Ik geloof dat dit de boodschap was.
Ik vind alsnog dat bosz een tactische onbenul is en slechte keuzes maakt.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was de enige in het topic hier die positief en rustig bleef. Mijn ziel is verrukt.
quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was de enige in het topic hier die positief en rustig bleef. Mijn ziel is verrukt.
Ik vind niet dat de keuze van Veltman voor Tete debiel is. Dat hoort bij zijn systeem, helaas leuk tof, maak een keuze.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind alsnog dat bosz een tactische onbenul is en slechte keuzes maakt.
Madquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax he.
Alsof ze de beker hebben gewonnen..
Hoezo? Dat pressiespel is het enige waardoor Ajax nog zo ver is gekomenquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind alsnog dat bosz een tactische onbenul is en slechte keuzes maakt.
Alsof jij niet moest juichen bij die goals van Ajaxquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax he.
Alsof ze de beker hebben gewonnen..
quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee gewoon overdreven , een nabeschouwing van een uur..
Alle debielen? Jij post er ook.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:13 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ajax heeft Schalke alle hoeken van het veld laten zien. Dat alle debielen op de frontpage dat niet snappen...
Ik ging wel ff mee door Leo..quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij niet moest juichen bij die goals van Ajax
quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat pressiespel is het enige waardoor Ajax nog zo ver is gekomen
kijk even deze misserquote:
Maar t werkt niet. Maar ook de kleine keuzes, sneller wisselen of tactische omzettingen in veldpositie na rust. Maarja.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de keuze van Veltman voor Tete debiel is. Dat hoort bij zijn systeem, helaas leuk tof, maak een keuze.
Ik heb ook ooit een bal zo over geschoten bij een cornerquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
kijk even deze misser
https://streamable.com/7c3yz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |