abonnement Unibet Coolblue
pi_170373010
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:40 schreef richolio het volgende:

[..]

Ja is ook wel een beetje zo inderdaad

Je ziet haar ook niet langzaam aftakelen ofzo
Maar dat is sowieso, die tape van Jessica dat ze haar slaat, daar zegt Jessica later sorry voor
Ja uh, ja. En natuurlijk dingen stapelen zich op en dan emmertje vol.. maar het is wel heeeel erg allemaal jullie schuld. Weet ook gewoon niet hoe goed dat is voor mensen die al depressief zijn
Baby darling doll face honey
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 april 2017 @ 00:46:56 #127
319979 Fok-it
All is well
pi_170373011
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:44 schreef Crack_ het volgende:
Al klinkt dit nu wel heel erg alsof ze het deed omdat ze aandacht wilde en zo bedoel ik dit ook niet. Meer van ok je hebt een kut leven maar je kan ergens ook een keuze vinden om te vechten, en als het dan niet lukt, he ok. Maar probeer t even meisje
Nah, heb je gewoon gelijk in hoor. Mentale problemen worden zo gewoon getrivialiseerd. Is niet goed
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_170373033
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
Crack wanneer ga je naar Pip dan?
Geen idee, wat zijn de leuke feestjes
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Bah bah bah.
Nu kijk ik er echt tegenop om die scene te moeten zien nog :') :r

Ik heb het idee dat dat zo'n scene wordt als die arm-amputatie in 127 Hours. Dat trek ik echt niet inderdaad _O-
En doorspoelen is ook zo wat
Ja, het is gewoon :') precies wat je verwacht maar dan kut
Het is niet snijden oppervlakkig maar dat hele ding gaat in der arm :) en dan spuit alles eruit want slagader en dan 2x

Goodluck
Baby darling doll face honey
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 april 2017 @ 00:48:59 #129
319979 Fok-it
All is well
pi_170373041
Bedankt Crack
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_170373048
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Bedankt Crack
Als je het wil zien zonder flauw te vallen kun je beter voorbereid zijn
Baby darling doll face honey
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 april 2017 @ 00:50:32 #131
319979 Fok-it
All is well
pi_170373067
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:49 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Als je het wil zien zonder flauw te vallen kun je beter voorbereid zijn
Ik skip het denk ik toch wel, vind het ook niet nodig. En eigenlijk ook afbraak doen aan de hele serie. Scene had beter op de achtergrond plaats kunnen vinden, geruisloos. Net als Hannah zelf
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 21 april 2017 @ 00:53:04 #132
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170373092
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik skip het denk ik toch wel, vind het ook niet nodig. En eigenlijk ook afbraak doen aan de hele serie. Scene had beter op de achtergrond plaats kunnen vinden, geruisloos. Net als Hannah zelf
Of een school shooting

Heel de serie zie je ook hoe de anderen álsnog zo tegen Tyler doen; pestgedrag. Ook na het horen van die bandjes gaan sommigen - die ook op de tapes stonden - er mee door.

Ik had het sick gevonden als de serie daarmee zou eindigen, met Tyler die begint te schieten _O_ Dan pak je niet alleen Hannah mee, maar ook Tyler. Dan had je heel de serie door nog kunnen laten zien hoe Tyler wellicht langzaam aftakelt.

Dat is dan zo'n ding van "als je het de tweede keer kijkt zie je het wel" en dan geven de makers nog een wijze les mee over pesten :+

Als jullie begrijpen wat ik bedoel :') Had echt een sick concept geweest
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 21 april 2017 @ 00:53:35 #133
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170373097
Dan blijkt het ineens niet meer alleen over Hannah te gaan, maar ook Tyler. Dat je als je de serie terugkijkt ineens dingen ziet gebeuren met Tyler op de achtergrond enzo
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_170373116
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik skip het denk ik toch wel, vind het ook niet nodig. En eigenlijk ook afbraak doen aan de hele serie. Scene had beter op de achtergrond plaats kunnen vinden, geruisloos. Net als Hannah zelf
Eens, zo veel detail voegt niks toe naar mijn mening
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:53 schreef richolio het volgende:

[..]

Of een school shooting

Heel de serie zie je ook hoe de anderen álsnog zo tegen Tyler doen; pestgedrag. Ook na het horen van die bandjes gaan sommigen - die ook op de tapes stonden - er mee door.

Ik had het sick gevonden als de serie daarmee zou eindigen, met Tyler die begint te schieten _O_ Dan pak je niet alleen Hannah mee, maar ook Tyler. Dan had je heel de serie door nog kunnen hoe Tyler wellicht langzaam aftakelt.

Dat is dan zo'n ding van "als je het de tweede keer kijkt zie je het wel" en dan geven de makers nog een wijze les mee over pesten :+

Als jullie begrijpen wat ik bedoel :') Had echt een sick concept geweest
_O- :D

Maar dat is beetje les die ik er vooral uit trek. Het heeft allemaal geen zin :'). Hannah maakt het heel duidelijk, kijk wat je iemand zn gevoel kan doen. Doe niet zomaar kut tegen iemand, hou gewoon je mond want wat schiet je ermee op. Nah ok zou je zeggen he, nee helemaal niks ok. Het gaat gewoon door en niemand heeft door wat ze doen. En dat gaat irl ook zo :') :'(

maarja, goede afloop. Helemaal sick
Baby darling doll face honey
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 april 2017 @ 00:55:06 #135
319979 Fok-it
All is well
pi_170373118
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:53 schreef richolio het volgende:
Dan blijkt het ineens niet meer alleen over Hannah te gaan, maar ook Tyler. Dat je als je de serie terugkijkt ineens dingen ziet gebeuren met Tyler op de achtergrond enzo
Ze hadden allemaal wat natuurlijk. Clay vond ik trouwens heel erg lijken op Charlie van The Perks of being a wallflower.

En seizoen 2 zou best nog weleens over Tyler kunnen gaan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 21 april 2017 @ 00:55:07 #136
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170373119
"WOW IK ZAG ECHT NIET DAT HIJ ZO WERD GEPEST WTF!1 VOLGENDE KEER LET IK OP DE SIGNALEN :)"
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 april 2017 @ 00:56:36 #137
319979 Fok-it
All is well
pi_170373131
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:55 schreef richolio het volgende:
"WOW IK ZAG ECHT NIET DAT HIJ ZO WERD GEPEST WTF!1 VOLGENDE KEER LET IK OP DE SIGNALEN :)"
Die posters ook op diee school hele tijd _O-

Eerst met zelfmoord, en daarna rijd niet met alcohol op _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 21 april 2017 @ 00:57:07 #138
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170373140
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ze hadden allemaal wat natuurlijk. Clay vond ik trouwens heel erg lijken op Charlie van The Perks of being a wallflower.

En deel 2 zou best nog weleens over Tyler kunnen gaan
Ja dat zei ik ook al inderdaad :o Beetje zelfde type

Alleen is Charlie nog net wat labieler

quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:55 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Eens, zo veel detail voegt niks toe naar mijn mening

[..]

_O- :D

Maar dat is beetje les die ik er vooral uit trek. Het heeft allemaal geen zin :'). Hannah maakt het heel duidelijk, kijk wat je iemand zn gevoel kan doen. Doe niet zomaar kut tegen iemand, hou gewoon je mond want wat schiet je ermee op. Nah ok zou je zeggen he, nee helemaal niks ok. Het gaat gewoon door en niemand heeft door wat ze doen. En dat gaat irl ook zo :') :'(

maarja, goede afloop. Helemaal sick
Ja, ik weet het ook niet zo goed allemaal :') Het is niet alsof ze allemaal Hannah gezamenlijk hebben gepest ofzo. Het waren vaak vooral individuele gevallen. Wel ten nadele van Hannah, niet daarvan. Ze heeft nare dingen over zich heen gekregen enzo. Maar hoe kan je weten dat je een meisje zo pijn doet.

Oké, in sommige gevallen was het duidelijk. Maar bijvoorbeeld in Clay's of Zach's geval..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 21 april 2017 @ 00:57:18 #139
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170373143
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Die posters ook op diee school hele tijd _O-

Eerst met zelfmoord, en daarna rijd niet met alcohol op _O-
Ja idd _O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_170373148
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Die posters ook op diee school hele tijd _O-

Eerst met zelfmoord, en daarna rijd niet met alcohol op _O-
Nahhh soooo, toen ik hoorde Jeff :') daar schrok ik nog echt van
Maar meer omdat ik dacht, KUT HOE KAN IK DIT GEMIST HEBBEN
Op het begin zeggen ze ook nog jaja we hebben twee dode in twee maanden oid, en toen dacht ik nog huh wie dan en daarna helemaal compleet vergeten en helemaal niet opgevallen dat Jeff er in tegenwoordige tijd helemaal niet meer bij was en whaaaat :o
Baby darling doll face honey
  vrijdag 21 april 2017 @ 00:58:13 #141
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170373158
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:57 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Nahhh soooo, toen ik hoorde Jeff :') daar schrok ik nog echt van
Maar meer omdat ik dacht, KUT HOE KAN IK DIT GEMIST HEBBEN
Op het begin zeggen ze ook nog jaja we hebben twee dode in twee maanden oid, en toen dacht ik nog huh wie dan en daarna helemaal compleet vergeten en helemaal niet opgevallen dat Jeff er in tegenwoordige tijd helemaal niet meer bij was en whaaaat :o
Dat had ik ook idd, kwam daar echt laat achter. Toen met het ongeluk pas :')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 april 2017 @ 00:58:25 #142
319979 Fok-it
All is well
pi_170373160
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:57 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Nahhh soooo, toen ik hoorde Jeff :') daar schrok ik nog echt van
Maar meer omdat ik dacht, KUT HOE KAN IK DIT GEMIST HEBBEN
Op het begin zeggen ze ook nog jaja we hebben twee dode in twee maanden oid, en toen dacht ik nog huh wie dan en daarna helemaal compleet vergeten en helemaal niet opgevallen dat Jeff er in tegenwoordige tijd helemaal niet meer bij was en whaaaat :o
Ja inderdaad, dat hebben ze wel goed gedaan :+ Ik merkte het ook pas toen ineens op :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 april 2017 @ 00:59:21 #143
319979 Fok-it
All is well
pi_170373166
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:57 schreef richolio het volgende:

[..]

Ja dat zei ik ook al inderdaad :o Beetje zelfde type

Alleen is Charlie nog net wat labieler

[..]

Ja, ik weet het ook niet zo goed allemaal :') Het is niet alsof ze allemaal Hannah gezamenlijk hebben gepest ofzo. Het waren vaak vooral individuele gevallen. Wel ten nadele van Hannah, niet daarvan. Ze heeft nare dingen over zich heen gekregen enzo. Maar hoe kan je weten dat je een meisje zo pijn doet.

Oké, in sommige gevallen was het duidelijk. Maar bijvoorbeeld in Clay's of Zach's geval..
Bryce is eigenlijk de enige die haar kapot heeft gemaakt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_170373170
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:57 schreef richolio het volgende:

[..]

Ja dat zei ik ook al inderdaad :o Beetje zelfde type

Alleen is Charlie nog net wat labieler

[..]

Ja, ik weet het ook niet zo goed allemaal :') Het is niet alsof ze allemaal Hannah gezamenlijk hebben gepest ofzo. Het waren vaak vooral individuele gevallen. Wel ten nadele van Hannah, niet daarvan. Ze heeft nare dingen over zich heen gekregen enzo. Maar hoe kan je weten dat je een meisje zo pijn doet.

Oké, in sommige gevallen was het duidelijk. Maar bijvoorbeeld in Clay's of Zach's geval..
Het meeste was per ongeluk in de buitenwereld terecht gekomen toch. Of helemaal niet kut bedoeld, dachten zij dan. Ja ik weet het ook niet, zie je, je moet praten
Baby darling doll face honey
pi_170373193
Ik wil Clay
Baby darling doll face honey
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 april 2017 @ 01:01:11 #146
319979 Fok-it
All is well
pi_170373198
Voor je eigen mentale situatie is de serie overigens niet heel erg goed merk ik wel bij mezelf :+ Word er niet beter op in ieder geval :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_170373203
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Voor je eigen mentale situatie is de serie overigens niet heel erg goed merk ik wel bij mezelf :+ Word er niet beter op in ieder geval :D
zelfmoordnummers stijgen ook met dit soort shit
Baby darling doll face honey
pi_170373210
Dus laat vooral die zelfmoord zo lekker in beeld zien man holyfuckshit
Baby darling doll face honey
pi_170373228
En Tony die gay is :') wat is dat nou weer voor maatschappelijk iets wat ze er in gooien
Vond dat ook wel echt te gemaakt en je best willen doen eigenlijk
Baby darling doll face honey
pi_170373235
Dat iemand gay is prima, maar hoezo moet dat nou weer zo _O- :')

Edit: zo laat je toch juist zien dat het niet normaal is, eigenlijk :?
Baby darling doll face honey
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')