Wat fijn kooks! Ik vond dat ook altijd zo'n opluchting. Ondanks dat je vaak wel aanvoelt of het goed loopt of niet.
Lastig Selvaria! Ik hoop dat ze het cupje alsnog gaat snappen

.
Hier is het borstvoedingstijdperk echt ten einde. Het was al zeer minimaal de laatste 2/3 maanden, hij dronk nog maar 1x per 5 dagen ongeveer. Maar ja, als je zo weinig drinkt, loopt de productie natuurlijk ook terug. En toen begon hij te klagen dat het op was. "Nee melk!" De wil om te drinken was er nog wel, maar na 2x zuigen werd opgegeven.
Inmiddels vraagt hij er nog wel eens naar, maar hij snapt het gewoon al niet meer. De drinktechniek is vergeten, zo raar dat dat al binnen een paar weken zo kan gaan. Hij is er soms wel gefrustreerd door, vooral omdat hij er alleen om vraagt als hij moe is of verdrietig. En dan eigenlijk de borst nodig heeft, maar dat niet lukt. Dat vind ik wel rot. Maar verder is het goed zo. Ik had gedacht dat de laatste baby langer zou drinken (geen nieuwe zwangerschap die productie doet stoppen), dus het is wel een afscheid dat voor mij nog niet gehoeven had. Maar ruim 2 jaar is een prachtige tijd en daar ben ik heel trots op. Kleine ukjes worden groot

.