Met Boss zit je meestal wel goed wat betreft prijs/prestatie, hoewel er altijd betere zijn.
quote:Dat kan best, maar ik wil wel meteen met een goede sound beginnen, die multi-effecten zijn meestal bestwel lame.(ik heb er weleens een paar uitgeprobeerd).:Y
Op woensdag 11 december 2002 21:40 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat zo'n digitaal multi-effect voor je eerste effect de beste keuze is. Je hebt alles in 1 zodat je kunt experimenteren met een hoop dingen, en de prijs is okay. Het kan soms een tikkie blikkerig klinken, maar als je niet al te kieskeurig bent heb je een hoop voor weinig
maar effecten ik weet niet voor gitaar is een boss distortion het beste maar ik ben zo ie zo tegen effecten en vooral multy effecten want met mijn Marshall buizen bak speel je zo iemand weg inzen eentje klinkt het wel mooi maar in een band val je dan gewoon weg.
quote:dus heb je effecten nodig wil je in een band opvallen
Op woensdag 11 december 2002 21:48 schreef Niakmo het volgende:
argh Effecten![]()
maar effecten ik weet niet voor gitaar is een boss distortion het beste maar ik ben zo ie zo tegen effecten en vooral multy effecten want met mijn Marshall buizen bak speel je zo iemand weg inzen eentje klinkt het wel mooi maar in een band val je dan gewoon weg.
quote:Je moet ze ook niet overmatig gebruiken. Maar juist in een band kan een goed effect heel goed tot z'n recht komen hoor.
Op woensdag 11 december 2002 21:48 schreef Niakmo het volgende:
argh Effecten![]()
quote:Dat is wel maar als je bijv een multy effecten ding gebruikt of een wat goedkopere versterker dan snijd mijn Marshall distortion er toh doorheen. Onze tweede gitarist heeft een H&K attax 200 wat toch neit een al te verkeerde versterker is maar ik overheers zijn geluid tohc wel met mijn marshall en zelfs de PA heeft daar last van
Op woensdag 11 december 2002 21:56 schreef Tijn het volgende:[..]
Je moet ze ook niet overmatig gebruiken. Maar juist in een band kan een goed effect heel goed tot z'n recht komen hoor.
Als je een multi effecten bak wilt aanschaffen dan zou ik de
Boss Gt6-B aanschaffen. Dat ding klonk echt lekker in de winkel! Er zitten ook alle effecten op die je zou willen hebben. Maar ja.. hij is nog redelijk nieuw en dus nog redelijk prijzig...
Zelf had ik voor mijn Bassoverdrive nog een DoD Bass 30 multi effecten bak maar ik geef je een gouden tip KOOP DAT DING NIET! Het rammelt aan alle kanten en alle, maar dan ook alle effecten zijn zooooo verschrikkelijk slecht...
Kijk anders ff op www.harmony-central.com bij effects [staat bovenaan het scherm] daar staan reviews van bijna alle effectpedalen ter wereld gesorteerd op fabrikant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |