Zou dat tegenwoordig niet online kunnen als je je lengte in voert dat het programma je de club uitrekentquote:Op woensdag 19 april 2017 10:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze toch (buiten beeld) clubs uitgezocht hebben. Heeft met je lengte te maken, welke je kunt gebruiken
Dat zou best kunnen. Daar ben ik niet in thuis. Als ik iets nodig had, liet ik mijn man dat kiezen.quote:Op woensdag 19 april 2017 10:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Zou dat tegenwoordig niet online kunnen als je je lengte in voert dat het programma je de club uitrekent
Boyd vertelde net dat hij regelmatig golfte in Purmerend.quote:Op woensdag 19 april 2017 10:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik geloof wel , dat boyd nog nooit op een golfbaan is geweest, hij mag daar niet eens naar binnen denk ik
quote:Op woensdag 19 april 2017 10:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Boyd vertelde net dat hij regelmatig golfte in Purmerend.
Ik ga vanmiddag weer ff denk ikquote:Op woensdag 19 april 2017 10:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neemt trouwes flink wat ruimte in, hoe gaan ze dat doen met 'n live in de loods, zettten ze erquote:Op woensdag 19 april 2017 10:32 schreef Tengano het volgende:
Ja mensen dat golven wordt echt booming in Utopia![]()
het is er dan ook de perfecte setting voor met onze Utopiaanse Jet Set
Mag je daar met tattoeages zo maar naar binnen ?Is golfen niet meer voor de iets fatsoenlijker geklede mensenquote:Op woensdag 19 april 2017 10:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je straks op de markt komt, mag je voor 5 euro 3 ballen slaanquote:Op woensdag 19 april 2017 10:32 schreef Tengano het volgende:
Fixedquote:Op woensdag 19 april 2017 10:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Mag je daar met tattoeages zo maar naar binnen ?Is golfen niet meer voor fatsoenlijke mensen?
Sowiezo voor iets fatsoenlijker mensenquote:Op woensdag 19 april 2017 10:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Mag je daar met tattoeages zo maar naar binnen ?Is golfen niet meer voor de iets fatsoenlijker geklede mensen
Ik denk dat schrijf ik niet, want dan krijgen we weer een discussie over tattoeages, daar heb ik geen zin meer inquote:
ik geloof niet alles wat boyd zegtquote:Op woensdag 19 april 2017 10:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, dan hebben ze maar 1400 klantjes nodig voordat ze winst gaan makenquote:Op woensdag 19 april 2017 10:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Als je straks op de markt komt, mag je voor 5 euro 3 ballen slaan
Zonder tatoeages valt Boyd ook niet in de categorie fatsoenlijk hoorquote:Op woensdag 19 april 2017 10:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik denk dat schrijf ik niet, want dan krijgen we weer een discussie over tattoeaties, daar heb ik geen zin meer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
Ik denk ik hou het netjes , anders krijggen we weer een discusie over tatoeagesquote:Op woensdag 19 april 2017 10:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Sowiezo voor iets fatsoenlijker mensen
ik zeg maar wat, kan ook wel 10 of 20 euro worden voor 3 ballenquote:Op woensdag 19 april 2017 10:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Oh, dan hebben ze maar 1400 klantjes nodig voordat ze winst gaan maken
Komt er een golfslagbad?quote:Op woensdag 19 april 2017 10:32 schreef Tengano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |