abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170325316
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 09:53 schreef remlof het volgende:
Als je dit racisme noemt heb je het echt niet begrepen
Volgens mij begrijp jij het niet.
  woensdag 19 april 2017 @ 10:04:05 #52
104871 remlof
Europees federalist
pi_170325396
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 09:58 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij het niet.
Alleen al door deze reactie van je weet ik zeker dat jij het niet begrijpt.
pi_170325408
Ok Dan ben je dus aanhanger van idioot rechts (of alt-rechts zoals je wil) zoals Verrekte Koekwous en Elzies met als 1 van de grootste klachten dat de SJW'ers alles maar op racisme gooien waardoor je beperkt zegt te worden in je vrijheid van meningsuiting en dan komt er een inmiddels niet meer zo'n hele relevante ex-tweedekamerlid met een tweet over boze witte mannen en dan is je eerste reactie als aanhanger van idioot rechts "dit is racisme en ze moet aangepakt worden"
pi_170325442
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:04 schreef remlof het volgende:
Alleen al door deze reactie van je weet ik zeker dat jij het niet begrijpt.
Ik begrijp het prima. Leg mij maar eens waarom negatief gedrag koppelen aan huidskleur niet racistisch is!
  woensdag 19 april 2017 @ 10:07:53 #55
168739 Red_85
'echt wel'
pi_170325445
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 09:53 schreef remlof het volgende:
Als je dit racisme noemt heb je het echt niet begrepen :')
Wilders was ook geen racisme. Die gasten tegen sylvana simons ook niet.
Maar blijkbaar is de definitie in NL wat veranderd. Gelijke monniken, gelijke kappen. Dan moet zij ook op de blaren zitten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 19 april 2017 @ 10:08:44 #56
168739 Red_85
'echt wel'
pi_170325462
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:07 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Sylvana is dan ook eigenlijk een boze blanke man blijkbaar.
Er zijn een paar echte hysterische racisme roepers in NL. Daar horen blanke mannen niet bij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_170325511
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Er zijn een paar echte hysterische racisme roepers in NL. Daar horen blanke mannen niet bij.
Dit topic alleen al bewijst je ongelijk.

Hysterische racisme roepers kom je zo te lezen in elke groep tegen.
pi_170325575
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:11 schreef Chewie het volgende:
Dit topic alleen al bewijst je ongelijk.

Hysterische racisme roepers kom je zo te lezen in elke groep tegen.
Precies. Wat Ser dus tot een racist maakt omdat hij het koppelt aan de blanke huidskleur en Meilie Vos maakt dat tot sexist en racist omdat zij het koppelt aan geslacht en huidskleur!
pi_170325614
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
TS is een soort blanke Quinsy of Sylvana.

Man man man, wat een aansteller.
Racisme is per definitie fout. Om welke huidskleur het gaat is totaal irrelevant. Dat iemand een baan niet krijgt omdat hij blank is is even fout als dat iemand een baan niet krijgt omdat hij niet blank is!

Negatief gedrag koppelen aan sexe en huidskleur is dubbel fout! Welke sexe of huidskleur het ook is!

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 19-04-2017 11:48:29 ]
pi_170325615
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:15 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Precies. Wat Ser dus tot een racist maakt omdat hij het koppelt aan de blanke huidskleur en Meilie Vos maakt dat tot sexist en racist omdat zij het koppelt aan geslacht en huidskleur!
Waarom zo de behoefte om steeds te bewijzen dat alt-rechts ook speciale sneeuwvlokjes zijn?

klagen over andermans gedrag terwijl je zelf dat gedrag ook vertoont is niet zo heel sterk.
pi_170325647
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:18 schreef Chewie het volgende:
Waarom zo de behoefte om steeds te bewijzen dat alt-rechts ook speciale sneeuwvlokjes zijn?

klagen over andermans gedrag terwijl je zelf dat gedrag ook vertoont is niet zo heel sterk.
Citeer even waar ik dergelijk gedrag vertoon dan!
pi_170325657
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:04 schreef Chewie het volgende:
Ok Dan ben je dus aanhanger van idioot rechts (of alt-rechts zoals je wil) zoals Verrekte Koekwous en Elzies met als 1 van de grootste klachten dat de SJW'ers alles maar op racisme gooien waardoor je beperkt zegt te worden in je vrijheid van meningsuiting en dan komt er een inmiddels niet meer zo'n hele relevante ex-tweedekamerlid met een tweet over boze witte mannen en dan is je eerste reactie als aanhanger van idioot rechts "dit is racisme en ze moet aangepakt worden"
Dit dus. Heerlijk die hypocrisie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170325663
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:19 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Citeer even waar ik dergelijk gedrag vertoon dan!
Dat deed ik dus al
pi_170325681
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:20 schreef Chewie het volgende:
Dat deed ik dus al
Nee, kan niet. Want nergens laat ik me racistisch uit! Waar citeerde je dat dan volgens jou?
pi_170325692
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:21 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Nee, kan niet. Want nergens laat ik me racistisch uit!
Misschien moet je mijn reacties nog eens lezen want je hebt ze duidelijk niet begrepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2017 10:22:42 ]
pi_170325783
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Misschien moet je mijn reacties nog eens lezen want je hebt ze duidelijk niet begrepen.
Je begrijpt blijkbaar niet wt je zelf schrijft. Je schreef:

"
Waarom zo de behoefte om steeds te bewijzen dat alt-rechts ook speciale sneeuwvlokjes zijn?

klagen over andermans gedrag terwijl je zelf dat gedrag ook vertoont is niet zo heel sterk."

Het gaat hier dus om racistisch gedrag! En jij beweert dus dat ik dat gedrag ook vertoon. Dat mag je dan even hardmaken.
  woensdag 19 april 2017 @ 10:30:30 #67
104871 remlof
Europees federalist
pi_170325812
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:07 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Ik begrijp het prima. Leg mij maar eens waarom negatief gedrag koppelen aan huidskleur niet racistisch is!
Omdat "witte oude mannen" alle voordelen genieten die ze maar kunnen hebben en hen geen strobreed in de weg wordt gelegd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 19-04-2017 11:49:08 ]
pi_170325953
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:28 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Je begrijpt blijkbaar niet wt je zelf schrijft. Je schreef:

"
Waarom zo de behoefte om steeds te bewijzen dat alt-rechts ook speciale sneeuwvlokjes zijn?

klagen over andermans gedrag terwijl je zelf dat gedrag ook vertoont is niet zo heel sterk."

Het gaat hier dus om racistisch gedrag! En jij beweert dus dat ik dat gedrag ook vertoon. Dat mag je dan even hardmaken.
Eh nee dan heb je het dus duidelijk niet begrepen of je wil het gewoon niet begrijpen.

quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:04 schreef Chewie het volgende:
Ok Dan ben je dus aanhanger van idioot rechts (of alt-rechts zoals je wil) zoals Verrekte Koekwous en Elzies met als 1 van de grootste klachten dat de SJW'ers alles maar op racisme gooien waardoor je beperkt zegt te worden in je vrijheid van meningsuiting en dan komt er een inmiddels niet meer zo'n hele relevante ex-tweedekamerlid met een tweet over boze witte mannen en dan is je eerste reactie als aanhanger van idioot rechts "dit is racisme en ze moet aangepakt worden"
  woensdag 19 april 2017 @ 10:48:08 #69
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_170326109
quote:
7s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Omdat "witte oude mannen" alle voordelen genieten die ze maar kunnen hebben en hen geen strobreed in de weg wordt gelegd.


Ga eens door Amsterdam lopen en vraag al die stinkende, dakloze, bebaarde oude blanke mannen eens hoe die voordelen hen bevallen. Of iemand ze ooit een strobreed in de weg legt. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 19-04-2017 11:49:16 ]
pi_170326124
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 09:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het verschil zit 'm daar niet in. Het gaat om context.
:') je snapt niet wat racisme is dus. Oké thx bai
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170326198
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:40 schreef Chewie het volgende:
Eh nee dan heb je het dus duidelijk niet begrepen of je wil het gewoon niet begrijpen.
Maar het is gewoon racisme wat Mei li Vos hier doet hoor!
pi_170326214
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:04 schreef Chewie het volgende:
Ok Dan ben je dus aanhanger van idioot rechts (of alt-rechts zoals je wil) zoals Verrekte Koekwous en Elzies met als 1 van de grootste klachten dat de SJW'ers alles maar op racisme gooien waardoor je beperkt zegt te worden in je vrijheid van meningsuiting en dan komt er een inmiddels niet meer zo'n hele relevante ex-tweedekamerlid met een tweet over boze witte mannen en dan is je eerste reactie als aanhanger van idioot rechts "dit is racisme en ze moet aangepakt worden"
Zo kun je het natuurlijk ook draaien, natuurlijk draaien we om het feit heen dat Mevr. Vos een uitspraak doet wat een blanke man/vrouw niet over een donker persoon kan doen in de huidige samenleving. En dat is ook een beetje de rode draad in alle topics van mij, een flinke linkse ontkennende kliek die draaien om het nieuwsbericht en zich vooral concentreren op het afvallen en aanvallen van mensen die een andere mening hebben. Het verbaast mij dat de spelfout opmerkingen nog niet zijn geweest, alhoewel ik de persoonlijk aanvallen omdat ik wederom een topic open wel al heb mogen lezen.

Maar ik dwaal af, persoonlijk stoort het mij niet zo of Mevr. Vos dit wil roepen, ik voel mij niet aangevallen en heb wel eens wat zwaardere zaken naar mijn hoofd gegooid zien worden, maar het is een principe kwestie geworden. Ik heb er een sport van gemaakt om vooral de linkse kliek de confronteren met hun eigen argumenten of manier van discussie voeren. Een tijd geleden heb ik besloten jullie allemaal te bestempelen met het woord "policor", ik vond dat wel passend omdat die linkse kliek het normaal vond om iedereen te bestempelen als nazi, xenofoob, racist etc. (en dan spreek ik al van een jaren zichtbare trend) en al jaren maakte geen mens zich er zorgen over, dat mocht je immers zeggen tegen zo'n vieze PVV stemmer. Het is daarom ook genieten elke keer als ik iemand zie vallen over het woord "policor" niet beseffende dat ze zich zelf dagelijks schuldig maken aan het gebruik van één van de eerder opgesomde woorden om een tegenstander de mond te snoeren of weg te zetten.

Zo ook zie ik dit verhaal met Mevr. Vos, de verontwaardiging over Wilders met zijn minder uitspraken was/is groot, je word er zelfs op FOK nog dagelijks mee geconfronteerd, het is immers zwart/wit, enige nuance aanbrengen of goedpratende argumenten heb ik van een bepaalde kliek nooit mogen horen hier, daarom is het wederom zo erg genieten als je ze dan confronteert met iets gelijkswaardigs, iets waarvoor menig rechts persoon vervolgt is geworden en je ze dan in allerlei bochten ziet draaien om dit wel goed te praten, en vooral de aanval weer in te zetten op de groep die nu gelijkheid eist en ook vervolging van Mevr. Vos wilt zien.

Gelijkheid geld ook als je op de blaren moet zitten, maar een bepaalde groep hier rept alleen over gelijkheid zodra er voordelen voor een selectieve groep in de samenleving uit te halen is. Wederom dubbele standaarden.
pi_170326221
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ga eens door Amsterdam lopen en vraag al die stinkende, dakloze, bebaarde oude blanke mannen eens hoe die voordelen hen bevallen. Of iemand ze ooit een strobreed in de weg legt.
Precies
pi_170326255
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:52 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Maar het is gewoon racisme wat Mei li Vos hier doet hoor!
Als jij dat wil prima hoor

Maar zeker nog niet in willen zien dat je nu exact hetzelfde jankende gedrag vertoont als die sneeuwvlokjes ter linker zijde?
  woensdag 19 april 2017 @ 10:55:48 #75
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170326269
"Diescriemienatie!" :')

_O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170326287
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Zo kun je het natuurlijk ook draaien, natuurlijk draaien we om het feit heen dat Mevr. Vos een uitspraak doet wat een blanke man/vrouw niet over een donker persoon kan doen in de huidige samenleving. En dat is ook een beetje de rode draad in alle topics van mij, een flinke linkse ontkennende kliek die draaien om het nieuwsbericht en zich vooral concentreren op het afvallen en aanvallen van mensen die een andere mening hebben. Het verbaast mij dat de spelfout opmerkingen nog niet zijn geweest, alhoewel ik de persoonlijk aanvallen omdat ik wederom een topic open wel al heb mogen lezen.

Daar is weinig draaien aan, zelfs met deze jank reactie bewijs je mijn gelijk dat er qua gedrag gewoon geen verschil is tussen alt-rechts en alt-links beide zijn net zo idioot en beiden willen niet inzien dat ze veel op elkaar lijken.
  woensdag 19 april 2017 @ 10:57:19 #77
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170326295
Wat een domme uitspraak. Hopelijk krijgt ze levenslang.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170326296
Wat Mei li Vos hier dus doet is zeggen dat je als oudere blanke man per definitie nooit boos mag zijn omdat je dan een hysterische zeikerd bent. Ze laat geen enkele ruimte voor of het om terechte of onterechte boosheid gaat. Nee, ben je boos en oud? Dat kan en mag van Mei li Vos. Maar als je dan ook nog eens blank bent>? Dan moet je je waffel houden!

Dat men daar geen racisme in ziet kan enkel betekenen dat men het niet WIL zien!
pi_170326320
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:55 schreef Chewie het volgende:
Maar zeker nog niet in willen zien dat je nu exact hetzelfde jankende gedrag vertoont als die sneeuwvlokjes ter linker zijde?
Nee ik vertoon niet hetzelfde gedrag. Het enige wat ik doe is racisme benoemen daar waar het om racisme gaat!
  woensdag 19 april 2017 @ 11:01:19 #80
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170326360
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:57 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
Wat Mei li Vos hier dus doet is zeggen dat je als oudere blanke man per definitie nooit boos mag zijn omdat je dan een hysterische zeikerd bent.
Whut!?! :')

quote:
Ze laat geen enkele ruimte voor of het om terechte of onterechte boosheid gaat. Nee, ben je boos en oud? Dat kan en mag van Mei li Vos. Maar als je dan ook nog eens blank bent>? Dan moet je je waffel houden!
Heb je de tweet gelezen? :D
quote:
Dat men daar geen racisme in ziet kan enkel betekenen dat men het niet WIL zien!
:')_!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170326388
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

Daar is weinig draaien aan, zelfs met deze jank reactie bewijs je mijn gelijk dat er qua gedrag gewoon geen verschil is tussen alt-rechts en alt-links beide zijn net zo idioot en beiden willen niet inzien dat ze veel op elkaar lijken.
Dus je snapt mijn betoog toch. ;)

Maar nu ga ik weer janken, dus de aangiftes tegen Wilders was ook janken? De aangiftes van Sylvana was ook janken?
pi_170326392
Goedkijker, dat is een nieuwe.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 19 april 2017 @ 11:03:48 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_170326406
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:57 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
Wat Mei li Vos hier dus doet is zeggen dat je als oudere blanke man per definitie nooit boos mag zijn omdat je dan een hysterische zeikerd bent.
Nou. Nee, dat zegt ze dus niet.

Een jongedame lult een starre oude Republikein in een half minuutje onder de tafel, daar ging het om.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170326422
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 09:18 schreef Iommi het volgende:
lekker kinderachtig weer allemaal.
De enige juist reactie op dit bericht.

Het rapporteren van Mei Li Vos is een typische 'maar hunnie doen het ook!!' - reactie.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 19 april 2017 @ 11:04:44 #85
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_170326425
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:03 schreef Ludachrist het volgende:
Goedkijker, dat is een nieuwe.
Englinks zelfs. Hoe meer nieuwe, vet hippe anti-'policor' woorden je verzint, hoe sterker je argument schijnbaar is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170326427
quote:
6s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:01 schreef SicSicSics het volgende:
Heb je de tweet gelezen?
Yup, jij ook? Zij mag dus volgens jou wel pleiten voor "minder, minder, minder" op basis van huidskleur?

Daar zie jij geen racisme in?
  woensdag 19 april 2017 @ 11:05:18 #87
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_170326433
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:03 schreef Ludachrist het volgende:
Goedkijker, dat is een nieuwe.
We waren ook wel weer toe aan een updeet.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 19 april 2017 @ 11:05:54 #88
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170326443
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:04 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Yup, jij ook? Zij mag dus volgens jou wel pleiten voor "minder, minder, minder" op basis van huidskleur?

Daar zie jij geen racisme in?
Waarom proberen links te overtuigen van iets wat ze never nooit niet zullen snappen :? laat het gaan...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 19 april 2017 @ 11:05:56 #89
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_170326444
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Englinks zelfs. Hoe meer nieuwe, vet hippe anti-'policor' woorden je verzint, hoe sterker je argument schijnbaar is.
GESTOORD LINKS IS DE NAAM
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_170326445
Naast of de reactie racistisch is slaat het nergens op. Het is echt treurig te zien dat ondanks iemand geschoold enz. is er nog dit soort stront uitfloept.
Why stay small, if you can grow big..
pi_170326453
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Englinks zelfs. Hoe meer nieuwe, vet hippe anti-'policor' woorden je verzint, hoe sterker je argument schijnbaar is.
Wegkijkende goedkijker ben je.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170326461
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:03 schreef heywoodu het volgende:
Nou. Nee, dat zegt ze dus niet.

Een jongedame lult een starre oude Republikein in een half minuutje onder de tafel, daar ging het om.
Nee, ze zegt dat huidskleur en sexe bepalend is voor het feit dat iemand terecht boos is! En dat is racistisch! Pleiten voor minder van iets puur op basis van sexe of huidskleur is sexisme en racisme!

Dom wijf is het!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 19 april 2017 @ 11:07:56 #93
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_170326473
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:07 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Nee, ze zegt dat huidskleur en sexe bepalend is voor het feit dat iemand terecht boos is! En dat is racistisch! Pleiten voor minder van iets puur op basis van sexe of huidskleur is sexisme en racisme!

Dom wijf is het!
Neehee, dat zegt ze niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170326484
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:04 schreef heywoodu het volgende:
Englinks zelfs. Hoe meer nieuwe, vet hippe anti-'policor' woorden je verzint, hoe sterker je argument schijnbaar is.
Verder nog iets? Iets inhoudelijks ofzo?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 19 april 2017 @ 11:08:52 #95
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_170326487
quote:
8s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wegkijkende goedkijker ben je.
Ja maar ik heb rechts van het midden gestemd -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170326493
Dat meer vrouwen in de politiek positief kan uitpakken voor de vrouwenrechten in een land kan ik me wel voorstellen, maar wat huidskleur daar mee te maken heeft ontgaat me enigszins.
  woensdag 19 april 2017 @ 11:09:41 #97
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170326498
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:04 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
Yup, jij ook? Zij mag dus volgens jou wel pleiten voor "minder, minder, minder" op basis van huidskleur?

Daar zie jij geen racisme in?
Ik denk het niet, althans niet dezelfde... Want in de Tweet in de OP heeft ze het niet eens over 'boosheid'. :?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170326513
fout topic
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_170326515
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 09:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Neeee nee nee nee, hahahaha, daar is het meldpunt niet voor he, dan hebben die mensen het niet helemaal goed begrepen denk ik. Dit is namelijk gewoon cultuur.
Dacht het dus ook. Nederland is altijd een progressief land geweest en dat moet nu ineens een halt toegeroepen worden?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170326532
quote:
9s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:07 schreef heywoodu het volgende:
Neehee, dat zegt ze niet.
Jawel dat zegt ze wel. Want omdat iemand boos of oud is, is niet relevant. Ze maakt sexe en huidskleur relevant. Omdat iemand WIT en MAN is, is er geen ruimte voor die groep, dus daar moeten er minder van komen volgens haar.

Zeer sexistisch en racistisch dus!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')