En inderdaad, hij trilt wel wat, maar ik vind het een ideaal ding, vooral als ik 's ochtends heel vroeg moet beginnen, ik heb dan geen zin om een pot koffie te zetten (duurt te lang en is veel werk).
En ik ben meteen goed wakker omdat het ding zo'n hard geluid maakt. Maar dat neem ik voor lief.
quote:Dan doe je toch twee pads erin, en zet je een grote mok eronder ipv een kleintje? Doe ik ook
Op donderdag 29 mei 2003 11:28 schreef MouseInteractive het volgende:[..]
Ja, met de koffie is niets mis, maar er had toch wel zo'n 50% meer uit mogen komen vind ik.
Maar misschien komt dat omdat ik gewend ben aan grote bakken koffie
quote:Je laat hem toch wel een beetje opwarmen neem ik aan?
Op woensdag 28 mei 2003 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
niet eens heet
Mijn bakkies zijn altijd heet (maar ik flikker er ook geen melk in)
V.
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 15:26 schreef Yvonnetje het volgende:
Gewoon 2 rondjes erin, en 1 klein kopje zetten
Werkt prima tegen een slaperig gevoel![]()
quote:Nee, dan komt m'n moeder: "Wat denk je dat het kost1"
Op donderdag 29 mei 2003 14:04 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb er, net als Ryan3, vorige week ook een voor ¤ 69,95 gehaald bij de Albert Heijn. Een blauwe; bij de vestiging alhier was keus genoeg qua kleur.En inderdaad, hij trilt wel wat, maar ik vind het een ideaal ding, vooral als ik 's ochtends heel vroeg moet beginnen, ik heb dan geen zin om een pot koffie te zetten (duurt te lang en is veel werk).
En ik ben meteen goed wakker omdat het ding zo'n hard geluid maakt. Maar dat neem ik voor lief.
[..]Dan doe je toch twee pads erin, en zet je een grote mok eronder ipv een kleintje? Doe ik ook
Maar volgens mij is de koffie uit een zakje net zo lekker en eenvoudig.
En nog een punt, zelfs goedkoper.
Het is gewoon iets als je met de rest van het klootjesvolk wilt meedoen dan heb je zo'n aparaat nodig.
Wij hebben thuis een Braun Espresso staan en een La Pavoni

quote:Ja, dat bedoel ik.....wannabe espresso
Op maandag 2 juni 2003 23:14 schreef Two_Tribes het volgende:
Ik vind het een beetje wannabe espresso, wel willen niet kunnen![]()
Wij hebben thuis een Braun Espresso staan en een La Pavoni
![]()
![]()
![]()
quote:
Zojuist verstuurd naar de afdeling consumenten-service van PhilipsHallo,
Hoewel ik over het algemeen heel enthousiast over mijn Senseo-apparaat ben, heb ik toch een klacht:
Vandaag heb ik mij in de pink gesneden aan het metalen plateau (de metalen plaat waar je de kopjes op moet zetten) van mijn Senseo-apparaat. Ik was de onderdelen van de Senseo aan het afwassen en op de een of andere manier gleed ik met het topje van mijn pink langs de rand van het metalen plateau. Het gevolg: een diepe, bloedende en pijnlijke snee in de pink van mijn linker hand.
Nadat het bloeden gestopt was en ik een pleister op de wond had gedaan, heb ik het plateau even bekeken en tot mijn verbazing is de rand daarvan bijna net zo scherp als die van een conservenblikje! Ik vind dit eigenlijk best wel gevaarlijk. Ik kan me voorstellen dat er zich meer mensen aan dat plateau gaan bezeren. Helemaal omdat die onderdelen juist zo handig even snel af te wassen zijn en dus veel mensen het plateau regelmatig zullen vasthouden.
Uiteraard is er aan mijn wond niets meer te doen, maar ik wilde u toch even op de hoogte stellen van deze, in mijn ogen, fout in het ontwerp van het Senseo-apparaat. Ik hoop dan ook dat u in een eventueel volgend ontwerp hiermee rekening zult houden en de rand van het plateau minder scherp zult maken.
Met vriendelijke groet,
Leon Zandman
quote:Als je mazzel hebt krijg je misschien een hele doos met koffie nu thuis
Op dinsdag 1 juli 2003 23:52 schreef lzandman het volgende:
Ik ben heel tevreden met mijn Senseo, maar vandaag overkwam me toch iets pijnlijks....
[..]
![]()
Prima ding!
quote:Mwoch, gewoon normale kopjes hoor. Anders pak je toch 2 pads en een hele grote mok?
Op woensdag 2 juli 2003 11:12 schreef noirtje het volgende:
Er komt zo weinig koffie uitper zakje. Of ben ik gewoon verslaaft?
we hebben ook nog wel een gewoon koffiezetapparaat voor verjaardagen enzo
quote:Ik zie het vanzelf wel. Ik verwacht in ieder geval een reactie van ze.
Op woensdag 2 juli 2003 10:40 schreef Two_Tribes het volgende:Als je mazzel hebt krijg je misschien een hele doos met koffie nu thuisTenminste, meestal krijg je wat na een klacht.
quote:En die heb ik vanmiddag gekregen:
Op woensdag 2 juli 2003 11:57 schreef lzandman het volgende:
Ik zie het vanzelf wel. Ik verwacht in ieder geval een reactie van ze.
quote:Grrr... Helemaal geen gratis jaarvoorraad Senseo-pads
Geachte heer Zandman,U heeft ons recentelijk aangegeven dat u zich gesneden heeft aan het plateau van de Senseo.
Het spijt ons te vernemen wat u is overkomen. Wij hebben dit doorgestuurd naar ons Produkt Management zodat hier naar gekeken en aangepast kan worden.
Met vriendelijke groet,
Philips Customer Care Centers
quote:Gewoon over twee weken weer mailen dat je een presentje was toegezegd, maar dat je tot op heden nog niks ontvangen hebt. Misschien trappen ze er in
Op woensdag 2 juli 2003 19:52 schreef lzandman het volgende:[..]
En die heb ik vanmiddag gekregen:
[..]Grrr... Helemaal geen gratis jaarvoorraad Senseo-pads
quote:Hij was onlangs bij de Bijenkorf (tijdens de 3 dwaze dagen) voor 49.95..
Op zondag 12 oktober 2003 01:44 schreef Duran het volgende:
Hmmm k ga binnenkort op mezelf wonen, misschien wel een goeie investering zown Senseo Machine...!
Ga'm denk ik binnenkort ff halen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |