abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8355122
een knappe kop koffie
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zondag 9 februari 2003 @ 11:10:18 #102
19284 B
van benbenieuwd
pi_8363753
Het is weer senseo time !!!!!!!!!!!
  zondag 9 februari 2003 @ 11:18:21 #103
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8363804
quote:
Op zondag 9 februari 2003 11:10 schreef B het volgende:
Het is weer senseo time !!!!!!!!!!!
Het nadeel van zo'n apparaat is wel dat je 6 keer zoveel koffie gaat drinken.. slecht voor de bloeddruk..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 9 februari 2003 @ 11:45:32 #104
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_8364027
oeh, senseo, dat is lekker!
maar ik zou het thuis niet hoeven (te veel gedoe).
Maar op het werk hebben de "overburen" op de gang zo'n apparaat, en af en toe worden wij dan uitgenodigd voor een kopje senseo crema!
pi_8364658
quote:
Op zondag 9 februari 2003 11:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Het nadeel van zo'n apparaat is wel dat je 6 keer zoveel koffie gaat drinken.. slecht voor de bloeddruk..

Neemie, just like I did, caffienevrij.
*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
  zondag 9 februari 2003 @ 17:47:33 #106
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_8369629
Ik ga die zwarte maar nemen... Hoewel de blauwe lekker campy staat in de zwart/creme keuken.
The Internets, I needs it..
pi_10741418
Zo, ik heb eindelijk een Senseo gekocht, verleden week, en ik moet zeggen... ... het valt zwaar tegen. Doe het niet zeg ik. Laat je niet overhalen, het is een normaal, niet eens heet piepklein bakkie. Het crêmehoedje roer je zo weg als je melk en suiker in je koffie hebt gedaan. De koffie is duur en het apparaat navenant dus ook: 69,95 Euro. Jullie zijn dus gewaarschuwd.
I´m back.
pi_10741704
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
Zo, ik heb eindelijk een Senseo gekocht, verleden week, en ik moet zeggen... ... het valt zwaar tegen. Doe het niet zeg ik. Laat je niet overhalen, het is een normaal, niet eens heet piepklein bakkie. Het crêmehoedje roer je zo weg als je melk en suiker in je koffie hebt gedaan. De koffie is duur en het apparaat navenant dus ook: 69,95 Euro. Jullie zijn dus gewaarschuwd.
Laat ik nou toevallig ook net vandaag zo'n ding gekocht hebben.

Bij BCC in Zoetermeer in de aanbieding 59.95 ( + 1 euro verwijderingsbijdrage ).

Ik heb een blauwe genomen , heb alle smaken koffie gehaald en ga vanavond eens lekker testen.

† In Memoriam † woensdag 28 mei 2003 @ 20:46:22 #109
47213 ArmaniMania
pi_10741728
Geef mij maar de ouderwetse manier van koffie zetten
pi_10741753
We hebben nu zo'n hele mooie koperen espresso machine met allemaal knopjes en metertjes en zo'n stoompijpje, maar nu wil mijn moeder ook zo'n senseo geval omdat dat zo lekker makkelijk gaat

Ik snap het niet

pi_10741772
Super dingetje
pi_10741909
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:44 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Laat ik nou toevallig ook net vandaag zo'n ding gekocht hebben.

Bij BCC in Zoetermeer in de aanbieding 59.95 ( + 1 euro verwijderingsbijdrage ).

Ik heb een blauwe genomen , heb alle smaken koffie gehaald en ga vanavond eens lekker testen.

Ben benieuwd wat je ervan vindt dan. Ik heb er net 1 op en het kan mij nog steeds niet echt bekoren. Ik doe er nu een mok onder zetten en laat hem voor twee piepkleine bakjes vollopen, met twee pads.

59, 95 is trouwens wel goedkoop. Die van mij was een tientje duurder en ik kon niet kiezen tussen blauw en zwart. Er was alleen zwart. Bij aankoop van drie zakken pads voor 5 euro kreeg ik er wel een doos met tweed padblikken en twee piepkleine kopjes bij.

I´m back.
  woensdag 28 mei 2003 @ 21:02:49 #113
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_10742026
Ik maak of oplos, en als ik echt lekkere koffie wil pak ik deze:

met een lekker Cubaan of pittige Spanjaard.

Doordat het water kookt als je het opgiet en ook omdat de koffie in het water blijft vind ik de smaak onovertroffen. Beter dan de senseo of vaak zelfs nog beter dan goeie espresso.

Is alleen één nadeel, na 2 minuten staan is het al niet meer te zuipen dus ik maak één mok per keer of zoveel als ik in één keer aan andere kwijt kan. 2e rondje is dan automatisch nieuwe maken, dus er gaat veel koffie doorheen. Maar tis wel errrrug smullie

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_10742177
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 21:02 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik maak of oplos, en als ik echt lekkere koffie wil pak ik deze:

[afbeelding] met een lekker Cubaan of pittige Spanjaard.

Doordat het water kookt als je het opgiet en ook omdat de koffie in het water blijft vind ik de smaak onovertroffen. Beter dan de senseo of vaak zelfs nog beter dan goeie espresso.

Is alleen één nadeel, na 2 minuten staan is het al niet meer te zuipen dus ik maak één mok per keer of zoveel als ik in één keer aan andere kwijt kan. 2e rondje is dan automatisch nieuwe maken, dus er gaat veel koffie doorheen. Maar tis wel errrrug smullie

Is dat de perculator?
I´m back.
pi_10743515
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je ervan vindt dan. Ik heb er net 1 op en het kan mij nog steeds niet echt bekoren. Ik doe er nu een mok onder zetten en laat hem voor twee piepkleine bakjes vollopen, met twee pads.

59, 95 is trouwens wel goedkoop. Die van mij was een tientje duurder en ik kon niet kiezen tussen blauw en zwart. Er was alleen zwart. Bij aankoop van drie zakken pads voor 5 euro kreeg ik er wel een doos met tweed padblikken en twee piepkleine kopjes bij.

Tot nu toe vind ik de Mokka het lekkerst

Valt me niet tegen eigenlijk, maar ja , ik drink altijd en overal koffie dus ben niet zo kieskeurig.

Waar heb je die 3 zakken pads gekocht met gratis blikken en kopjes?

Had die blikken wel gezien maar waren 9.95 per stuk en dan dus leeg, vond ik een beetje duur eigenlijk.

woensdag 28 mei 2003 @ 22:04:41 #116
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_10743555
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 21:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is dat de perculator?

Cofeemaker staat er op

Jouw term ken ik niet...... wat zegt google op images???

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  woensdag 28 mei 2003 @ 22:13:28 #117
55066 Onjob
stempelkussen
pi_10743794
waar ik nou benieuwd naar ben: maakt dat ding bij jullie ook zo'n takkeherrie? dan wil ik lekker 's nachts om 02:00 een bakkie leut en begint bij Onnie het laken te trillen wahah.. je begrijpt dat wanneer ik 's nachts moet werken (of fok!ken), ze het liefst heeft dat ik non-stop die Senseo start, maar nee; ff serieus.. ik denk dat het gewoon het geluid van het (water)pompje is, maar zij denkt dat het ding niet goed is
keep on fok!in' in a free world
pi_10743840
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:03 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Tot nu toe vind ik de Mokka het lekkerst

Valt me niet tegen eigenlijk, maar ja , ik drink altijd en overal koffie dus ben niet zo kieskeurig.

Waar heb je die 3 zakken pads gekocht met gratis blikken en kopjes?

Had die blikken wel gezien maar waren 9.95 per stuk en dan dus leeg, vond ik een beetje duur eigenlijk.

Bij locale Appie.

Ik heb alleen roodmerk genomen, maar vind het nogal slap. Moet denk ik maar Robuust nemen de volgende keer.

Je vind het lekker, maar is het ook van superieure kwaliteit? Ik vind dat laatste zeker niet. En is het niet zo dat als je suiker en melk neemt en roert het schuim laagje vrij snel verdwenen is? Bij mij wel iig.

I´m back.
pi_10743886
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:13 schreef Onjob het volgende:
waar ik nou benieuwd naar ben: maakt dat ding bij jullie ook zo'n takkeherrie? dan wil ik lekker 's nachts om 02:00 een bakkie leut en [afbeelding] begint bij Onnie het laken te trillen wahah.. je begrijpt dat wanneer ik 's nachts moet werken (of fok!ken), ze het liefst heeft dat ik non-stop die Senseo start, maar nee; ff serieus.. ik denk dat het gewoon het geluid van het (water)pompje is, maar zij denkt dat het ding niet goed is
Verraste mij ook: dat lawaai, maar blijkbaar hoort dat zo, want die van mij doet dat ook...
I´m back.
pi_10743927
Ik heb er afgelopen weekend een kado gedaan aan mijn broer, heerlijke koffie!!!
pi_10744123
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:04 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Cofeemaker staat er op

Jouw term ken ik niet...... wat zegt google op images???

Bij deze de perculator. Sommige mensen zweren er bij. Ik denk dat die van jou ook een perculator is.
I´m back.
pi_10744375
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bij locale Appie.

Ik heb alleen roodmerk genomen, maar vind het nogal slap. Moet denk ik maar Robuust nemen de volgende keer.

Je vind het lekker, maar is het ook van superieure kwaliteit? Ik vind dat laatste zeker niet. En is het niet zo dat als je suiker en melk neemt en roert het schuim laagje vrij snel verdwenen is? Bij mij wel iig.

Nou, superieure kwaliteit is ook weer overdreven natuurlijk, een best bakkie dat is het wel, voor mij goed genoeg om de tijd op te vullen tijdens het zetten van koffie

Over dat melk en suiker verhaal: geen idee drink mijn koffie zwart, koffie zoals koffie bedoeld is...

Morgen even naar Appie dus, dank.

woensdag 28 mei 2003 @ 23:31:16 #123
16715 Mylene
*schatje*
pi_10745979
Bij Schlecker Home Shopping kost ie 59,99.
pi_10747199
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
Sluit ik me bij aan,het is een te sterk(misselijkmakend)klein bakje koffie dat veel heter had moeten zijn
Verder lekt het ventiel van het waterresevoir en zijn de pads te duur
Oploskoffie van de Aldi smaakt stukken beter dan die senseo-shit
Ik snap nog steeds niet waarom er zoveel van die belachelijk dure senseo-spuitertjes verkocht zijn...
pi_10752743
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 00:16 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan,het is een te sterk(misselijkmakend)klein bakje koffie dat veel heter had moeten zijn
Verder lekt het ventiel van het waterresevoir en zijn de pads te duur
Oploskoffie van de Aldi smaakt stukken beter dan die senseo-shit
Ik snap nog steeds niet waarom er zoveel van die belachelijk dure senseo-spuitertjes verkocht zijn...

Ja, met de koffie is niets mis, maar er had toch wel zo'n 50% meer uit mogen komen vind ik.
Maar misschien komt dat omdat ik gewend ben aan grote bakken koffie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')