quote:EDAH: 1,99 Euro van de DE, 1,85 euro van Gala-koffie; 3 smaken (net zo lekker, alleen vervelend dat elk padje weer in folie verpakt zit).
Op donderdag 12 december 2002 21:04 schreef ChRoNiC het volgende:
Namens 2Mini: bij C1000: 2.00 euro voor 18 van die dingen
quote:Tip: watertankje niet tot max. vullen en als het lampje gaat branden dat het water heet is nog even 1 a 2 minuten wachten.
Op vrijdag 13 december 2002 13:48 schreef Frollo het volgende:
Ik snap er niks van. Waarom is iedereen zo enthousiast over dat ding?
De koffie is idd veels te koud, en no f***ing way dat het lekkerder is dan de bak die ik met mijn klassieke Braun zet!
quote:Dark Roast rulez!!!
Op vrijdag 13 december 2002 13:56 schreef freud het volgende:
Lekker, maar let echt op welke smaak koffie je koopt. De gewone vind ik net thee...
quote:
De koffie is idd veels te koud, en no f***ing way dat het lekkerder is dan de bak die ik met mijn klassieke Braun zet!
quote:koud???? verbrand je tong aan de koffie zo heet is het,en ik vind het wel te drinken
*jacko neemt nog een slokje*
Ben zelf erg tevreden.
Hij lekt nog niet, en de koffie is erg lekker
quote:ik heb de mijne al ruim een jaar maar hij heeft nog nooit gelekt,ik heb er geen mankementen aan (gehad)
Op maandag 16 december 2002 03:03 schreef defender het volgende:Hij lekt nog niet, en de koffie is erg lekker
quote:Huismerk van..?
Op maandag 16 december 2002 08:21 schreef glossy het volgende:[..]
ik heb de mijne al ruim een jaar maar hij heeft nog nooit gelekt,ik heb er geen mankementen aan (gehad)
en idd de koffie is erg lekker (ik gebruik dan geen DE pats maar een huismerk zijn namelijk een stuk goed koper en smaken het zelfde)
quote:vomar of ah net zo lekker als DE alleen een stuk goedkoper
Op maandag 16 december 2002 10:40 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Huismerk van..?
quote:Hebben die dan ook Mocca Gourmet?
Op maandag 16 december 2002 13:57 schreef glossy het volgende:[..]
vomar of ah net zo lekker als DE alleen een stuk goedkoper
quote:AH heeft mokka smaak
Op zondag 22 december 2002 15:07 schreef ibo het volgende:[..]
Hebben die dan ook Mocca Gourmet?
Alleen weer nergens plaatjes te vinden, ook niet op de senseo.nl site..
Heb met kerst geld gekregen van mijn vader om er eentje te kopen. Ook 10 van die zakken met die pads. Hij had ff inkopen bij de macro gedaan, vandaar....
Maar aangezien die dingen niet aan te slepen zijn heb ik hem net een week. En de kopjes koffie vliegen er doorheen, errugggg
quote:Ja, en ik kan er maar geen krijgen...
Op woensdag 5 februari 2003 23:53 schreef Girly-Suus het volgende:
jaaa senseo crema is lekker!!Heb met kerst geld gekregen van mijn vader om er eentje te kopen. Ook 10 van die zakken met die pads. Hij had ff inkopen bij de macro gedaan, vandaar....
Maar aangezien die dingen niet aan te slepen zijn heb ik hem net een week. En de kopjes koffie vliegen er doorheen, errugggg
En waar is ie het goedkoopst momenteel??
quote:Nu alweer een nieuwe versie?
Op woensdag 5 februari 2003 21:00 schreef Dr_Crouton het volgende:
En de nieuwe versie is nu te koop!Alleen weer nergens plaatjes te vinden, ook niet op de senseo.nl site..
Ik heb vorige week een Senseo crema gekocht. Hele goede koffie en snel klaar.
Overigens heb ik ook opperbeste ervaringen met deze machine.
Als er probs zijn kun je bij Philips terecht, via gratis service nummer enzo, die maken hem dan voor je of je krijgt een nieuwe.
Zit nu met een prob, heb in december in de Makro het jubileummodel gekocht met extra groot reservoir.
Heb nu die nieuwe gezien, en die lijken me een stuk beter, ook wel leuk als je 2 verschillende modellen hebt he.
Ga is kijken, die andere staat nl nog nieuw ingepakt hiero, of ik die kan retourneren. Houdt jullie hiervan op de hoogte.
Oh ja BHFH, neem ook die nieuwe als je d'r 1 gaat halen.
[Dit bericht is gewijzigd door Captain-America op 08-02-2003 13:51]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |