senseo is een leuk apparaat.. maar gaat ie stuk, wil ik een beter apparaat.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:26 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan niet meer zonder zeg
Dark roast zonder toevoegingen.... of het moet met een cointreux of een grandmanier zijn
Krups Orchesto nemenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:35 schreef _-Xanti-_ het volgende:
[..]
senseo is een leuk apparaat.. maar gaat ie stuk, wil ik een beter apparaat.
zonder pads, zonder lekkende deksels.![]()
Kapitalistquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Krups Orchesto nemen![]()
Kost een lieve duit, maar dan heb je ook wat (ik meen rond de ¤499,-)
werk hard voor mijn geld hoor. Ik vind dat iets dat je elke dag gebruikt best van kwaliteit mag zijn (en dus iets mag kosten)quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:27 schreef Samson het volgende:
[..]
Kapitalist![]()
ik moet elke dag 500 km rijden. moet ik dan maar een rolls royce aanschaffen?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
werk hard voor mijn geld hoor. Ik vind dat iets dat je elke dag gebruikt best van kwaliteit mag zijn (en dus iets mag kosten)
nee, maar wel een fatsoenlijke autoquote:Op maandag 31 mei 2004 22:25 schreef _-Xanti-_ het volgende:
[..]
ik moet elke dag 500 km rijden. moet ik dan maar een rolls royce aanschaffen?
Ach, ieder zn keus, ik zou nooit zoveel geld voor een koffieapparaat over hebben, maar als jij daaraan je geld wilt uitgeven moet je dat vooral doen, het geeft de kwakkelende economie weer een beetje een boostquote:Op maandag 31 mei 2004 22:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
nee, maar wel een fatsoenlijke auto
haha zo is het maar net. Ik ga daarintegen nooit ver op vakantie en heb geen auto meerquote:Op maandag 31 mei 2004 22:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Ach, ieder zn keus, ik zou nooit zoveel geld voor een koffieapparaat over hebben, maar als jij daaraan je geld wilt uitgeven moet je dat vooral doen, het geeft de kwakkelende economie weer een beetje een boost![]()
Waarom vind jij dat?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:46 schreef showmelove het volgende:
Senseo is de beste uitvinding sinds gesneden brood![]()
Yeah DAT is lekkere koffie!, en die ene van Max Havelaar de duurdere, ook heerlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2003 19:38 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
[afbeelding]
Excellent inderdaad.
Heerlijke koffie.
Vanaf een maandag bij de Actionquote:
Senseo beker, porseleinen, roomwit, 3 decors, 3 voor : 1, 98
Wat een afschuwlijk lelijke bekers, ik heb van die leuke kleine met corneille tekeningen erop, veeeel leukerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Vanaf een maandag bij de Action.
ze zijn 10 euro .quote:Op maandag 17 mei 2004 09:51 schreef sjun het volgende:
[..]
Voor jou een permanent filtertje voor de senseo:
[afbeelding]
Ik meen ietsvan 18 euro bij Simon Levelt. Probeer het maar eens met Espresso Roma snelfiltermaling of een blikje illy.
Allemaal leuk en aardig, maar vind je die koffie niet ontzettend waterig?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:04 schreef ElisaB het volgende:
Joepie, eindelijk komt er een RVS Senseo
(gisteren de aankondiging van DE per mail gekregen)
ik vind in ieder geval de koffie totaal niet waterig.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar vind je die koffie niet ontzettend waterig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |