quote:idd wel prijzig
Op woensdag 11 december 2002 20:53 schreef 2Mini het volgende:
Dat is duur... tenminste... het apparaat niet... maar de dingen die je ervoor moet kopen wel...
quote:Dingen die je ervoor moet kopen? Hoe bedoel je? De koffie?
Dat is duur... tenminste... het apparaat niet... maar de dingen die je ervoor moet kopen wel...
quote:ja.. je moet van die speciale dingen kopen.
Op woensdag 11 december 2002 20:54 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Dingen die je ervoor moet kopen? Hoe bedoel je? De koffie?
quote:Die koffiepads van Furby, bedoel je? Verder toch niets? Hoe duur zijn die dan?
Op woensdag 11 december 2002 20:55 schreef 2Mini het volgende:[..]
ja.. je moet van die speciale dingen kopen.
quote:ik denk dat het vooral hip en trendy is, binnenkort van de troon gestoten door die nog overheerlijkerder en makkelijkerder kuipjes espresso in een ander nieuw apparaat....
Op woensdag 11 december 2002 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
Het is binnenkort weer cadeautjestijd en nu wilde ik van het doorluchtige Fok!forum wel eens weten of die Senseo van Philips wat is... Hebben jullie ervaringen? Is het een leuk idee om cadeau te geven? Duur?
quote:Mwa, ik denk niet dat het een trend is, ik denk dat dat ding gewoon echt lekkere en makkelijk koffie zet
Op woensdag 11 december 2002 20:59 schreef spaceben het volgende:[..]
ik denk dat het vooral hip en trendy is, binnenkort van de troon gestoten door die nog overheerlijkerder en makkelijkerder kuipjes espresso in een ander nieuw apparaat....
quote:Nee... zelf niets gevonden
Op woensdag 11 december 2002 20:58 schreef IKZELF het volgende:
geen idee... ik wilde het ook kopen... maar werd me afgeraden vanwege die dingen... maar probeer dit eens: www.ah.nl
quote:Ik heb ze wel zien liggen ja... zaten er een stuk of 15 van in een doos. De laatste keer dat ik ah was. Ik zal morgen of overmorgen eens kijken, zal toch niet duurder zijn dan die koffiezakjes...? Die drinken wij nl. veel, maar dat komt, althans mij, m'n neus uit... Iets van 2 euro 50 of zo per doosje van 15 zakjes... Hoe duur is de Senseo zelf trouwens een eurootje of 45...?
Op woensdag 11 december 2002 20:58 schreef 2Mini het volgende:
geen idee... ik wilde het ook kopen... maar werd me afgeraden vanwege die dingen... maar probeer dit eens: www.ah.nl
* SpleeffY is door dit apparaat verslaafd aan koffie
Persoonlijk vind ik de koffie die er uit komt niet echt speciaal.
Ik zou hem dus niet kopen maar het is je eigen keuze.
quote:De gewone koffiezetmachine heeft het bij mij wel gehad hoor... Zo'n grote horeca koffiemachine lijkt me ook wel lekker, maar ik zag laatst dat die dingen meer dan 400 euro kosten... Een beetje teveel van het goede voor een bakje pleur...
Op woensdag 11 december 2002 20:59 schreef spaceben het volgende:[..]
ik denk dat het vooral hip en trendy is, binnenkort van de troon gestoten door die nog overheerlijkerder en makkelijkerder kuipjes espresso in een ander nieuw apparaat....
quote:je kan ook gewoon albertheyn merk ov van de vomar nemen eigen merk ,ze smaken het zelfde als die van DE maar zijn een stuk goedkoper
quote:1,65? En hoeveel kopjes zijn dat? (Hoe duur is het apparaat btw?)
Op woensdag 11 december 2002 21:07 schreef 666angel het volgende:
Hier bij de Jumbo krijg je een verpakking van die pads (zelfde smaak!! alleen ander merk) voor 1,65 geloof ik.
(zelfde aantal als bij douwe egberts)
mijn ouders hadden er nl ook een gekocht.. is wel makkelijk ja..
ach ja en je kan t ook zo zien.. over een tijdje worden die van douwe egberts ook goedkoper omdat steeds meer merken ze ook gaan verkopen
quote:Tja, van Philips... Maar niet doen dus...?
Op woensdag 11 december 2002 21:13 schreef F1908 het volgende:
hij schijnt erg lekker te zijn. ik drink het zelf niet. ik weet wel dat ie nu weer terug naar de fabrikant is, we hadden het net en het appraat was een paar weken later al lek
quote:Voor 400 euro heb je nog maar een kleine consumentenmachine (maar wel volautomatisch). Moet je voor de gein eens naar machines van La Marzocco kijken. Als je die prijzen ziet, kijk je echt je ogen uit. Ik zit er trouwens wel aan te denken om een goede machine aan te schaffen, alleen duurt dat nog eventjes
Op woensdag 11 december 2002 21:05 schreef Ryan3 het volgende:
Zo'n grote horeca koffiemachine lijkt me ook wel lekker, maar ik zag laatst dat die dingen meer dan 400 euro kosten... Een beetje teveel van het goede voor een bakje pleur...
quote:Een bakje espresso af en toe is lekker en daar zijn kleinere machientje voor te koop, minder dan 400 euro. Een bakje capuchinno na het eten vind ik altijd het lekkerst, althans bestel ik altijd als we uit eten gaan. Een gewoon bakje pleur op 90 graden tussendoor is ook niet te versmaden. Kortom: een horecamachine is eik. wel op z'n plaats, maar de prijzen liegen er niet om... Mm, vervelend probleem...
Op woensdag 11 december 2002 21:22 schreef MSXUser het volgende:[..]
Voor 400 euro heb je nog maar een kleine consumentenmachine (maar wel volautomatisch). Moet je voor de gein eens naar machines van La Marzocco kijken. Als je die prijzen ziet, kijk je echt je ogen uit. Ik zit er trouwens wel aan te denken om een goede machine aan te schaffen, alleen duurt dat nog eventjes
Een Senseo-apparaat komt bij mij het huis niet in. Bij een echte espressomachine speelt de druk die de pomp kan leveren een heel belangrijke rol en dat is ook gelijk één van de duurste onderdelen. De geringste afwijking kan het verschil zijn tussen een heerlijke bak koffie of een bakkie bocht.
quote:O, that's it, dan koop ik die niet... Koffie moet 90 graden zijn...
Op woensdag 11 december 2002 22:15 schreef Skoezie het volgende:
Best goed te zuipen, vind het alleen jammer dat het niet echt heet is. Heb het nu al bij verschillende mensen gehad en je moet het echt direct opzuipen want anders is het koud.
Welke smaken zijn er eigenlijk allemaal te koop???
quote:Er zijn ook moccapads te koop
Op woensdag 11 december 2002 22:40 schreef Miesjaa het volgende:
Heb sinds vandaag ook zo'n Senseo-ding (kerstpakket). Ik hou alleen niet zo van koffie. Weet iemand of er ook chocolademelk-pads voor bestaan. (Hoeft niet van DE te zijn hoor, mag ook imitatie). Want dat liijkt me wel heel lekker.Welke smaken zijn er eigenlijk allemaal te koop???
quote:
Op woensdag 11 december 2002 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
Het is binnenkort weer cadeautjestijd en nu wilde ik van het doorluchtige Fok!forum wel eens weten of die Senseo van Philips wat is... Hebben jullie ervaringen? Is het een leuk idee om cadeau te geven? Duur?
quote:Dank
Op woensdag 11 december 2002 22:57 schreef haaahaha het volgende:[..]
Er zijn ook moccapads te koop
quote:Jep
Op donderdag 12 december 2002 09:57 schreef Miesjaa het volgende:[..]
Dank
Zijn die van DE zelf?
De rest van de familie heeft een semi-professionele koffiezetter van - destijds - ruim 3.500 gulden. Mijn koffie vind ik lekkerder :-)
Probleem met de semi-professionele is echt vaak de temperatuur. Goed kijken wat je doet voor je gaat kopen!
Wacht tot januari/februari...dan komen de nieuwe series zonder de kinderziektes op de markt...oftewel de verbeterde versies....
[niet werkende sub]ookal zijn er al meerdere topics over, deze laat ik gewoon open, de andere "algemene Senseo Crema-topics" zijn al wat ouder [/niet werkende sub]
quote:en bedankt voor de tip!!
Op donderdag 12 december 2002 13:47 schreef Archie het volgende:Wacht tot januari/februari...dan komen de nieuwe series zonder de kinderziektes op de markt...oftewel de verbeterde versies....
quote:Maar de Senseo liep (en loopt nog wel, denk ik) enorm goed. Dus ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.
Op donderdag 12 december 2002 17:09 schreef Tedda het volgende:
Het enige nadeel met dit soort apparaten is dat, als het niet aanslaat of de belangstelling ervoor zwakt af waardoor er niet genoeg verkocht wordt waardoor zowel het apparaat als de zakjes van de markt worden gehaald, je met een apparaat blijft zitten waar je eigenlijk niet zo veel meer aan hebt. Of je moet zelf die zakjes gaan zitten knutselen...
quote:ik heb nergens last van ,die van mij doet het prima
Op donderdag 12 december 2002 13:47 schreef Archie het volgende:
Mooie dingen, erg duur en behoorlijk wat problemen met lekkage en verwarmingselementen....gemiddeld krijgen wij (ik werk in een winkel) er per week zo'n 5 terug en verkopen en zo'n 20-25 per week (indien voorradig)....Wacht tot januari/februari...dan komen de nieuwe series zonder de kinderziektes op de markt...oftewel de verbeterde versies....
Doe maar gewone koffie
Waar kan ik die koffie proeven? En is het zo dat je speciale mokken moet hebben voor die Senseo?
quote:Die pads zijn:
Op woensdag 11 december 2002 20:55 schreef Furby het volgende:
De koffiepads.
2.13 bij de Super (voor 18)
1.89 bij de Plusmarkt
1.78 oid bij de Nettorama
En bij de Sligro, 'huismerk' voor 1.55
Dus met de prijs kan het reuze meevallen, je moet alleen ff goed opletten waar je ze koopt.
Het lijkt me niks om steeds naar beneden te moeten voor een bakje koffie.. (of ik moet dat ding in het pjoeterhok zetten.. )
quote:EDAH: 1,99 Euro van de DE, 1,85 euro van Gala-koffie; 3 smaken (net zo lekker, alleen vervelend dat elk padje weer in folie verpakt zit).
Op donderdag 12 december 2002 21:04 schreef ChRoNiC het volgende:
Namens 2Mini: bij C1000: 2.00 euro voor 18 van die dingen
quote:Tip: watertankje niet tot max. vullen en als het lampje gaat branden dat het water heet is nog even 1 a 2 minuten wachten.
Op vrijdag 13 december 2002 13:48 schreef Frollo het volgende:
Ik snap er niks van. Waarom is iedereen zo enthousiast over dat ding?
De koffie is idd veels te koud, en no f***ing way dat het lekkerder is dan de bak die ik met mijn klassieke Braun zet!
quote:Dark Roast rulez!!!
Op vrijdag 13 december 2002 13:56 schreef freud het volgende:
Lekker, maar let echt op welke smaak koffie je koopt. De gewone vind ik net thee...
quote:
De koffie is idd veels te koud, en no f***ing way dat het lekkerder is dan de bak die ik met mijn klassieke Braun zet!
quote:koud???? verbrand je tong aan de koffie zo heet is het,en ik vind het wel te drinken
*jacko neemt nog een slokje*
Ben zelf erg tevreden.
Hij lekt nog niet, en de koffie is erg lekker
quote:ik heb de mijne al ruim een jaar maar hij heeft nog nooit gelekt,ik heb er geen mankementen aan (gehad)
Op maandag 16 december 2002 03:03 schreef defender het volgende:Hij lekt nog niet, en de koffie is erg lekker
quote:Huismerk van..?
Op maandag 16 december 2002 08:21 schreef glossy het volgende:[..]
ik heb de mijne al ruim een jaar maar hij heeft nog nooit gelekt,ik heb er geen mankementen aan (gehad)
en idd de koffie is erg lekker (ik gebruik dan geen DE pats maar een huismerk zijn namelijk een stuk goed koper en smaken het zelfde)
quote:vomar of ah net zo lekker als DE alleen een stuk goedkoper
Op maandag 16 december 2002 10:40 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Huismerk van..?
quote:Hebben die dan ook Mocca Gourmet?
Op maandag 16 december 2002 13:57 schreef glossy het volgende:[..]
vomar of ah net zo lekker als DE alleen een stuk goedkoper
quote:AH heeft mokka smaak
Op zondag 22 december 2002 15:07 schreef ibo het volgende:[..]
Hebben die dan ook Mocca Gourmet?
Alleen weer nergens plaatjes te vinden, ook niet op de senseo.nl site..
Heb met kerst geld gekregen van mijn vader om er eentje te kopen. Ook 10 van die zakken met die pads. Hij had ff inkopen bij de macro gedaan, vandaar....
Maar aangezien die dingen niet aan te slepen zijn heb ik hem net een week. En de kopjes koffie vliegen er doorheen, errugggg
quote:Ja, en ik kan er maar geen krijgen...
Op woensdag 5 februari 2003 23:53 schreef Girly-Suus het volgende:
jaaa senseo crema is lekker!!Heb met kerst geld gekregen van mijn vader om er eentje te kopen. Ook 10 van die zakken met die pads. Hij had ff inkopen bij de macro gedaan, vandaar....
Maar aangezien die dingen niet aan te slepen zijn heb ik hem net een week. En de kopjes koffie vliegen er doorheen, errugggg
En waar is ie het goedkoopst momenteel??
quote:Nu alweer een nieuwe versie?
Op woensdag 5 februari 2003 21:00 schreef Dr_Crouton het volgende:
En de nieuwe versie is nu te koop!Alleen weer nergens plaatjes te vinden, ook niet op de senseo.nl site..
Ik heb vorige week een Senseo crema gekocht. Hele goede koffie en snel klaar.
Overigens heb ik ook opperbeste ervaringen met deze machine.
Als er probs zijn kun je bij Philips terecht, via gratis service nummer enzo, die maken hem dan voor je of je krijgt een nieuwe.
Zit nu met een prob, heb in december in de Makro het jubileummodel gekocht met extra groot reservoir.
Heb nu die nieuwe gezien, en die lijken me een stuk beter, ook wel leuk als je 2 verschillende modellen hebt he.
Ga is kijken, die andere staat nl nog nieuw ingepakt hiero, of ik die kan retourneren. Houdt jullie hiervan op de hoogte.
Oh ja BHFH, neem ook die nieuwe als je d'r 1 gaat halen.
[Dit bericht is gewijzigd door Captain-America op 08-02-2003 13:51]
quote:Dan heb je ook de nieuwe versie.. ik geloof met een betere afdichtring oa
Op zaterdag 8 februari 2003 13:50 schreef Beflapje het volgende:[..]
Nu alweer een nieuwe versie?
Ik heb vorige week een Senseo crema gekocht. Hele goede koffie en snel klaar.
quote:Hoe herken ik die nieuwe dan? staan er ergens plaatjes?
Op zaterdag 8 februari 2003 13:50 schreef Captain-America het volgende:
Aanbiedingen in de gaten houden van de Makro.Overigens heb ik ook opperbeste ervaringen met deze machine.
Als er probs zijn kun je bij Philips terecht, via gratis service nummer enzo, die maken hem dan voor je of je krijgt een nieuwe.
Zit nu met een prob, heb in december in de Makro het jubileummodel gekocht met extra groot reservoir.
Heb nu die nieuwe gezien, en die lijken me een stuk beter, ook wel leuk als je 2 verschillende modellen hebt he.
Ga is kijken, die andere staat nl nog nieuw ingepakt hiero, of ik die kan retourneren. Houdt jullie hiervan op de hoogte.Oh ja BHFH, neem ook die nieuwe als je d'r 1 gaat halen.
is dit de nieuwe?

72,99 bij de kijkshop... lijkt me vrij duur
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Hoe herken ik die nieuwe dan? staan er ergens plaatjes?
is dit de nieuwe?
jah dat is de nieuwe!
[afbeelding]
[afbeelding]72,99 bij de kijkshop... lijkt me vrij duur
quote:Klopt, heb hem voor 70 euro bij de blokker gehaald.
Op zaterdag 8 februari 2003 13:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:72,99 bij de kijkshop... lijkt me vrij duur
quote:Ik ga zo naar de stad er één halen, maar heb hem nog niet gopedkoper gezien dan 72.99 (of 70 bij de blokker??)
Op zaterdag 8 februari 2003 14:01 schreef B het volgende:
Senseo rules ,,,,,,,, overdag drink ik heel veel teveel espresso![]()
en savonds 1 bakkie senseo
Plaatjuh wat je uploade is id de nieuwe Senseo Crema.
Hij is btw vet goedkoop, voor de oude, met extra reservoir, heb ik meer betaald als die € 72,00 ...
quote:dan moet ik helemaal naar nordhorn rijden (20 km) ,dan ben ik aan benzine al meer kwijt denk ik ..
Op zaterdag 8 februari 2003 14:12 schreef B het volgende:
Mischien de Mediamarkt!!!!
Zijn die crème kleurige nu niet meer te verkrijgen? DIE wilde ik!
wat hoort er allemaal in die doos te zitten trouwens, misschien mis ik nog meer
![]()
Ik heb trouwens die zwarte ,was bijna nergens te krijgen! ga hem nu meteen uitproberen!
quote:Welke Blokker? Ik had ze al in Amsterdam gezien en die kostte daar 72,99 euro. Had het toen niet gekocht, want dat kan ik hier bij de Blokker om de hoek ook wel halen.
Op zaterdag 8 februari 2003 13:58 schreef Bastard het volgende:[..]
Klopt, heb hem voor 70 euro bij de blokker gehaald.
quote:hij kostte overal waar ik heb gekeken 72.95 , ook bij blokker.
Op zaterdag 8 februari 2003 17:28 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Welke Blokker? Ik had ze al in Amsterdam gezien en die kostte daar 72,99 euro. Had het toen niet gekocht, want dat kan ik hier bij de Blokker om de hoek ook wel halen.
hmmmm
wat een lekkere koffie! Ik heb die nieuwe mokka erbij gekocht! ![]()
ik lees net dat er al bijna een miljoen van die apparaten zijn verkocht in Nederland, dus vwb die pads zit het de komende 10 jaar wel goed denk ik.. Je kan trouwens prijzen winnen door de codes van die koffie op de senseo site in te voeren..
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 08-02-2003 18:02]
quote:bron: http://www.marketing-online.nl/nieuws/moduleitem21276.html
Philips en Douwe Egberts: tevreden over resultaten Senseo
Philips en Douwe Egberts blijven onverminderd hoog opgeven over de resultaten van de Senseo. In Nederland zijn er inmiddels 800.000 verkocht en ook al blijft het koffieverbruik per gebruiker nog een beetje achter bij de verwachtingen die men had, nog steeds zijn beide partijen gelukkig met de samenwerking.
Vorige week zei marketing directeur Franc Reefman van DE op een innovatie-bijeenkomst op Nijenrode, dat zijn bedrijf in het begin té prudent is geweest in de prijsstelling. De Senseo ging toen weg voor 129 gulden met een gratis pakket koffie ter waarde van 30 gulden. Nu is de prijs -tot grote tevredenheid van Philips - opgetrokken tot 69 euro in Nederland.
Men had in de plannen rekening gehouden met een verkoop van 255.000 machines in juni 2002, het werden er 650.000. Inmiddels zit men dus al op 800.000. Nog steeds is er sprake van een vraag die men niet geheel kan bevredigen. Omdat in landen als Duitsland zich inmiddels ook concurrenten beginnen te roeren, heeft men prioriteit gegeven aan het verspreiden van het Senseo-concept in Europa. Belgie is al om en ook in Frankrijk scoort men goed. Duitsland volgt dit jaar ook. Inmiddels heeft Senseo 9,9 procent van de Nederlandse koffiemarkt in handen.
Reefman zei dat achteraf gezien het ontwikkelingstraject te lang heeft geduurd. In totaal is DE er zes jaar geleden mee begonnen en kwam Philips er later bij, omdat de elektronicafabrikant nog met een andere koffieleverancier onderhandelde. Bang voor concurrentie is men nu niet.
Toch is er inmiddels op het gebied van de koffiepads wel concurrentie. De retailers mogen zonder problemen huismerkpads maken en aanbieden voor de Senseo, maar ze mogen alleen niet expliciet verwijzen naar dit concept. In hoger beroep verloren Philips en DE een patentenzaak over de pads.
Ik had trouwens wel **Zwarte Senseo Crema** in je ondertitel verwacht intussen BHFB
quote:dat komt goed!
Op zaterdag 8 februari 2003 19:33 schreef Lois het volgende:
Hij is echt wel erg mooi zo'n zwarte Senseo!!Ik had trouwens wel **Zwarte Senseo Crema** in je ondertitel verwacht intussen BHFB
![]()
Trouwens een perfecte site gevonden om zelf je eigen senseo pads te maken! Scheelt weer knaken en kan je naar eigen smaak pads maken!
EINDELIJK crèmekleurige Senseo gevonden!! Er stonden er wel 100!! Mediamarkt heeft alle crème Senseo´s gekocht van Philips (die kleur gaat niet meer gemaakt worden) en ze waren 66 euro.
(Had er zelf al hele tijd eentje, deze was voor mijn ouders en die wilden geen zwart, wit of blauw).
quote:wel het oude type? of het nieuwe?
Op zaterdag 8 februari 2003 20:05 schreef Loesje29 het volgende:
Tijdstip: vanmiddag
Plaats: Mediamarkt RotterdamEINDELIJK crèmekleurige Senseo gevonden!! Er stonden er wel 100!! Mediamarkt heeft alle crème Senseo´s gekocht van Philips (die kleur gaat niet meer gemaakt worden) en ze waren 66 euro.
(Had er zelf al hele tijd eentje, deze was voor mijn ouders en die wilden geen zwart, wit of blauw).
De nieuwe was bij de Mediamarkt ook 72,95 geloof ik, dit voor degenen die zich afvragen of hij daar soms veel goedkoper is. NIEHIETTTT dus
Het is wel verslavend zeg!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |