quote:idd wel prijzig
Op woensdag 11 december 2002 20:53 schreef 2Mini het volgende:
Dat is duur... tenminste... het apparaat niet... maar de dingen die je ervoor moet kopen wel...
quote:Dingen die je ervoor moet kopen? Hoe bedoel je? De koffie?
Dat is duur... tenminste... het apparaat niet... maar de dingen die je ervoor moet kopen wel...
quote:ja.. je moet van die speciale dingen kopen.
Op woensdag 11 december 2002 20:54 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Dingen die je ervoor moet kopen? Hoe bedoel je? De koffie?
quote:Die koffiepads van Furby, bedoel je? Verder toch niets? Hoe duur zijn die dan?
Op woensdag 11 december 2002 20:55 schreef 2Mini het volgende:[..]
ja.. je moet van die speciale dingen kopen.
quote:ik denk dat het vooral hip en trendy is, binnenkort van de troon gestoten door die nog overheerlijkerder en makkelijkerder kuipjes espresso in een ander nieuw apparaat....
Op woensdag 11 december 2002 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
Het is binnenkort weer cadeautjestijd en nu wilde ik van het doorluchtige Fok!forum wel eens weten of die Senseo van Philips wat is... Hebben jullie ervaringen? Is het een leuk idee om cadeau te geven? Duur?
quote:Mwa, ik denk niet dat het een trend is, ik denk dat dat ding gewoon echt lekkere en makkelijk koffie zet
Op woensdag 11 december 2002 20:59 schreef spaceben het volgende:[..]
ik denk dat het vooral hip en trendy is, binnenkort van de troon gestoten door die nog overheerlijkerder en makkelijkerder kuipjes espresso in een ander nieuw apparaat....
quote:Nee... zelf niets gevonden
Op woensdag 11 december 2002 20:58 schreef IKZELF het volgende:
geen idee... ik wilde het ook kopen... maar werd me afgeraden vanwege die dingen... maar probeer dit eens: www.ah.nl
quote:Ik heb ze wel zien liggen ja... zaten er een stuk of 15 van in een doos. De laatste keer dat ik ah was. Ik zal morgen of overmorgen eens kijken, zal toch niet duurder zijn dan die koffiezakjes...? Die drinken wij nl. veel, maar dat komt, althans mij, m'n neus uit... Iets van 2 euro 50 of zo per doosje van 15 zakjes... Hoe duur is de Senseo zelf trouwens een eurootje of 45...?
Op woensdag 11 december 2002 20:58 schreef 2Mini het volgende:
geen idee... ik wilde het ook kopen... maar werd me afgeraden vanwege die dingen... maar probeer dit eens: www.ah.nl
* SpleeffY is door dit apparaat verslaafd aan koffie
Persoonlijk vind ik de koffie die er uit komt niet echt speciaal.
Ik zou hem dus niet kopen maar het is je eigen keuze.
quote:De gewone koffiezetmachine heeft het bij mij wel gehad hoor... Zo'n grote horeca koffiemachine lijkt me ook wel lekker, maar ik zag laatst dat die dingen meer dan 400 euro kosten... Een beetje teveel van het goede voor een bakje pleur...
Op woensdag 11 december 2002 20:59 schreef spaceben het volgende:[..]
ik denk dat het vooral hip en trendy is, binnenkort van de troon gestoten door die nog overheerlijkerder en makkelijkerder kuipjes espresso in een ander nieuw apparaat....
quote:je kan ook gewoon albertheyn merk ov van de vomar nemen eigen merk ,ze smaken het zelfde als die van DE maar zijn een stuk goedkoper
quote:1,65? En hoeveel kopjes zijn dat? (Hoe duur is het apparaat btw?)
Op woensdag 11 december 2002 21:07 schreef 666angel het volgende:
Hier bij de Jumbo krijg je een verpakking van die pads (zelfde smaak!! alleen ander merk) voor 1,65 geloof ik.
(zelfde aantal als bij douwe egberts)
mijn ouders hadden er nl ook een gekocht.. is wel makkelijk ja..
ach ja en je kan t ook zo zien.. over een tijdje worden die van douwe egberts ook goedkoper omdat steeds meer merken ze ook gaan verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |