Yeeeey!quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom scoort Real Madrid altijd op het laatste moment. Doen ze iedere keer wel.
OMG aub praat niet over voetbal.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom scoort Real Madrid altijd op het laatste moment. Doen ze iedere keer wel.
Ja dat is wel humor idd, ik zou ook helemaal brokko gaan.quote:Op woensdag 19 april 2017 00:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ga stuk om de verhalen van mijn tante. Vooral de manier waarop ze alles zegt. Mijn nichtje is echt komisch. Haar vader wekt iedereen in de ochtend voor fajrgebed. Gaat dan de rest wakker maken en ziet dat mijn nichtje nog slaapt. Ik ben ongesteld zegt ze dan. Mijn neef gaat dan naar zijn vrouw en vraagt: ''wat is dit nou? Ze is elke week wel ongesteld?''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op woensdag 19 april 2017 11:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja dat is wel humor idd, ik zou ook helemaal brokko gaan.
Ik vind jou zielig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manier waarop m'n tante het zei en op zijn Marokkaanse manier met Marokkaanse spreekwoorden.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2017 11:41:26 ]
wat voor?quote:Op woensdag 19 april 2017 14:41 schreef Montelly het volgende:
Heb trek in vis, denk dat ik straks visje ga bakken
Er zitten vetzuren in. Dus ja het is gezond!quote:Op woensdag 19 april 2017 15:47 schreef PSVCL het volgende:
Is het gewoon gezond om 5 keer per week vis te eten? tonijn ,haring,sardine etc
Klopt zeker, maar is het ook gezond om het bijna dagelijks te eten?quote:Op woensdag 19 april 2017 15:49 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Er zitten vetzuren in. Dus ja het is gezond!
Ja, het ligt daarbij ook aan de bereiding natuurlijk.quote:Op woensdag 19 april 2017 15:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt zeker, maar is het ook gezond om het bijna dagelijks te eten?
Verontreinigd. Eet smakelijk.quote:Op woensdag 19 april 2017 15:47 schreef PSVCL het volgende:
Is het gewoon gezond om 5 keer per week vis te eten? tonijn ,haring,sardine etc
Ja was lekker.dankjewel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op woensdag 19 april 2017 18:34 schreef Montelly het volgende:
Tadaa
[ afbeelding ]
voor wie is dat andere bordje 😜SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger wel. Nu zit er te veel dioxine in, waardoor je het met mate moet eten.quote:Op woensdag 19 april 2017 15:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt zeker, maar is het ook gezond om het bijna dagelijks te eten?
quote:Op woensdag 19 april 2017 18:34 schreef Montelly het volgende:
Tadaa
[ afbeelding ]
Weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geldt voor alle vis soort?quote:Op woensdag 19 april 2017 19:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Vroeger wel. Nu zit er te veel dioxine in, waardoor je het met mate moet eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |