quote:
Op woensdag 20 november 2019 11:08 schreef whoeier het volgende:[..]
Nee, het zal je toch gebeuren dat er een stem bij komt als ome arie of Nanny Fine... instant fail bij mij.
Nieuwe vraag: Met de auto pak en beet 2 uur van huis ( met je partner, snachts na een feestje), dynamo van de auto heeft het begeven en de boel valt uit.. wegenwacht gebeld, verwachting is dat het 1,5 tot 2 uur kan gaan duren voor er iemand is om je af te slepen... hoe blijf je warm in deze winterse uren?
Nou het voorzetje geef je al dus ik denk dan maar dat je het hele verhaal wil horen.
Lexy schat het duurt nog minimaal 2 uur voordat er iemand komt van de wegenwacht.
Nou daar zit ik dan na de kerstborrel in Mn te kort jurkje met panty.. pumps aan.
Niet echt berekend op een koude auto zonder verwarming.
Kakkerdekak vloek ik, en nu dan ik heb het nu al koud.
Mn lieve schat doet natuurlijk zn colbertje uit en drapeert het over mijn schouders er gaat een rilling over Mn schouders... niet van de kou of warmte maar van opwinding. Zijn geur... mmmm gekmakend. Hij ziet dat ik snuffel aan zn jasje.. hij kijkt me aan lacht en legt zn hand op mijn been mag ik even voelen of je al wat warmer bent en duwt mijn benen uit elkaar. Wat hij niet wist maar nu wel is dat ik onder mijn panty geen slipje draag, ik vind dat zo opwindend op Mn kale lipjes te voelen schuren in mijn panty. Maar daardoor ben ik al de hele avond erg nat. Hij voelt Mn kutje zo nat, hij buigt zich voorover en kust me... mmmm en dan voel ik dat hij met zn vingers mijn panty kapot trekt en ooohh zn vingers glippen in mijn kutje ... oohwww jaaa ... en dan klop klop de wegenwacht ze waren en eerder dan je dacht.
Welke erotisch boek zou ik ooit eens moeten lezen?