abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 17 april 2017 @ 14:16:30 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_170284191
tv-talentenjachten duiken regelmatig extreem goede vocalisten op, maar wat de 15-jarige Britse Sarah Ikumu gisteren liet horen in Britain's Got Talent slaat volgens kenners werkelijk alles. De bescheiden scholiere zong met het grootste gemak een sublieme versie van Jennifer Hudsons And I Am Telling You I'm Not Going uit de film Dreamgirls. Volgens de totaal verbijsterde jury vertolkte het meisje de wereldberoemde powerballade beter dan het origineel.



Sarah Ikumu begon haar auditie ietwat nerveus en de jury en het publiek hadden eigenlijk weinig vertrouwen in een goede afloop. ,,Dit lied past gewoon het beste bij mijn zangmogelijkheden'', legt Sarah nog even wijsneuzerig uit. En daarna trekt ze haar strot wijd open. Sarah - kind van een verpleegster en een chauffeur - haalt moeiteloos de allerhoogste noten en eindigt haar optreden met een staande ovatie.

Simon Cowell was diep onder de indruk. ,,Het leek halverwege wel of je bezeten raakte. Dit was echt ongelofelijk.'' Jurylid Alesha Dixon, schertsend en vol ongeloof over het ongekende talent van de tiener: ,,Kinderen van jouw leeftijd zouden zo'n talent eigenlijk niet mogen hebben.'' Sarah kreeg, terwijl haar ouders achter de schermen volledig uit hun dak gingen, een golden ticket. Daarmee mag ze rechtstreeks door naar de finale van het programma.


http://www.ad.nl/show/sen(...)lent-omver~ae7e8907/

Niet centraal verplaatsen. Dit is ongekend. _O_ _O_ _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170480177
Ze kent maar 1 standje en dat is op vol vermogen met een gemaakte stem omdat haar idolen ook zo zingen. Wel heel goed natuurlijk voor haar leeftijd, maar ik mis de nuance die een Charice Pempgenco wel kon aanbrengen.

Ben meer onder de indruk van Angelina Jordan uit Noorwegen die dit deed toen ze 7 was en de Norwegian got talent show op haar sloffen blote voetjes won:

beter een knipoog dan een blauw oog
  Trouwste user 2022 donderdag 27 april 2017 @ 09:19:13 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_170514802
Mooi :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 mei 2017 @ 21:37:38 #4
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_170714123
Ik word er serieus niet warm of koud van. Donkere dame die alles bij elkaar schreeuwt, al dan niet een beetje gecontroleerd. Ze schreeuwen. Allemaal.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_170841281
Leuk wijfie, misschien een jaartje te jong. 15-18, mwa. 16-18 zou beter uitkomen
  donderdag 1 juni 2017 @ 10:08:34 #6
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171369509
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')