abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 april 2017 @ 23:48:57 #1
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170275652
Goed.

Bedtijd. Morgen weer een drukke dag met geen plannen. :7.
pi_170275719
quote:
14s.gif Op zondag 16 april 2017 23:48 schreef Maarten het volgende:
Lang leve het onrendabelenvervoer.

Als ik met de auto ga: 25 minuten.
Trein: 1 uur en 10 minuten.
Trein gaat normaal sneller dan de auto :P Nou ja, exclusief vervoer van en naar het station, maar dan krijg je tenminste nog een beetje lichaamsbeweging.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170275738
Maarten, wie zijn dan die 9 views al direct :o Allemaal lurkers!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 16 april 2017 @ 23:54:18 #4
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170275841
quote:
10s.gif Op zondag 16 april 2017 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Maarten, wie zijn dan die 9 views al direct :o Allemaal lurkers!!
Anonieme fanbase!

Groetjes aan alle lezers. Bedankt. Dit is een eer.

Groetjes,

Maarten.
pi_170276023
quote:
11s.gif Op zondag 16 april 2017 23:54 schreef Maarten het volgende:

[..]

Anonieme fanbase!

Groetjes aan alle lezers. Bedankt. Dit is een eer.

Groetjes,

Maarten.
Er zijn echt veeel lurkies hier altijd. Ik krijg ook wel eens pms/dms out of the blue.
pi_170276152
Ook apart, ik had het al eerder gedacht, maar ik ging, toen t bezoek weg was naar de wc en die is gewoon schoongemaakt :o
Hij was gewoon schoon maar nu waren de vloertegels nog vochtig, wc schrobber stond ergens anders, mis bijna een rol toiletpapier en de fles schoonmaakmiddel is ook leger.
Eeder dacht ik nog dat ik me vergiste maar het is dus echt zo, ze laten het toilet zeer proper achter _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_170276498
Wat bizar :D wel sympathiek! Beter dan sommige Nederlandse mannen :N

Morgen geen spierpijn LS? Hopelijk helpt de warmte en rust.

Eens met Robin over bzv. Al zou ik me wat anders uitdrukken.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_170276623
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook apart, ik had het al eerder gedacht, maar ik ging, toen t bezoek weg was naar de wc en die is gewoon schoongemaakt :o
Hij was gewoon schoon maar nu waren de vloertegels nog vochtig, wc schrobber stond ergens anders, mis bijna een rol toiletpapier en de fles schoonmaakmiddel is ook leger.
Eeder dacht ik nog dat ik me vergiste maar het is dus echt zo, ze laten het toilet zeer proper achter _O-
Oh sorry, dat heb ik niet gedaan :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170276741
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh sorry, dat heb ik niet gedaan :@
(8>

Oh ja...rustige dienst. :{w
  maandag 17 april 2017 @ 00:28:49 #10
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170276836
Jeetje wat hebben sommige subfora toch ontzettende nare bagger topics :o. Eigenlijk is cul wel een de'normaalste' imo O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 17 april 2017 @ 00:29:50 #11
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170276869
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:28 schreef zeefje het volgende:
Jeetje wat hebben sommige subfora toch ontzettende nare bagger topics :o. Eigenlijk is cul wel een de'normaalste' imo O+
Cul zijn is gewoon een elitaire bezigheid, en het kan me niet elitair genoeg zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 17 april 2017 @ 00:31:04 #12
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170276903
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Cul zijn is gewoon een elitaire bezigheid, en het kan me niet elitair genoeg zijn.
:o O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 17 april 2017 @ 00:34:54 #13
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170277000
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:31 schreef zeefje het volgende:

[..]

:o O+
Het mooie is dat het een klassenloze elite is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 17 april 2017 @ 00:36:54 #14
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170277040
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook apart, ik had het al eerder gedacht, maar ik ging, toen t bezoek weg was naar de wc en die is gewoon schoongemaakt :o
Hij was gewoon schoon maar nu waren de vloertegels nog vochtig, wc schrobber stond ergens anders, mis bijna een rol toiletpapier en de fles schoonmaakmiddel is ook leger.
Eeder dacht ik nog dat ik me vergiste maar het is dus echt zo, ze laten het toilet zeer proper achter _O-
Ik vind dat creepy.

Zo had ik in China een hulp die de wc rol áltijd, echt áltijd omdraaide, je weet wel, afrollend aan de achterkant ipv de voorkant zoals het hoort. Dat vond ik ten eerste creepy, maar ook vervelend, want het zijn míjn rollen en ik wil dat ze bovenlangs afrollen godverdomme!!

Tot ik me op een dag realiseerde dat ze waarschijnlijk wc-papier gebruikte bij het schoonmaken en daarna de rol gedachteloos terughing op haar manier. Mysterie opgelost.

Van pleeboenende gasten zou ik waarschijnlijk wel wakker liggen......
pi_170277055
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:29 schreef Pietverdriet het volgende:

Cul zijn is gewoon een elitaire bezigheid, en het kan me niet elitair genoeg zijn.
Ik dacht dat iedereen wel van lekker eten hield -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170277100
Fijn dat je weer veilig thuis bent na die brrr treinreis Isa!

Kaatje; ik zou geen cijfers willen krijgen voor m'n eten denk. '6??!! Waarom geef je mij een 6?????'
Wat leuk dat ze aan t schoonmaken zijn bij je :D
Vandaag nieuws gelezen van de busterrorist en was gelijk bang dat er een familielid of vriend/kennis bij zat van iemand die jij begeleid.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170277110
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:36 schreef RobinOok het volgende:

Ik vind dat creepy.

Zo had ik in China een hulp die de wc rol áltijd, echt áltijd omdraaide, je weet wel, afrollend aan de achterkant ipv de voorkant zoals het hoort. Dat vond ik ten eerste creepy, maar ook vervelend, want het zijn míjn rollen en ik wil dat ze bovenlangs afrollen godverdomme!!

Tot ik me op een dag realiseerde dat ze waarschijnlijk wc-papier gebruikte bij het schoonmaken en daarna de rol gedachteloos terughing op haar manier. Mysterie opgelost.

Van pleeboenende gasten zou ik waarschijnlijk wel wakker liggen......
Ik hing vroeger mijn rol afrollend aan de achterkant. En toen las ik een uitstekende reden om dat niet te doen. Nooit weer anders opgehangen. Ik zou me overigens echt enorm ergeren als gasten mijn rol andersom gaan hangen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170277141
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Fijn dat je weer veilig thuis bent na die brrr treinreis Isa!

Kaatje; ik zou geen cijfers willen krijgen voor m'n eten denk. '6??!! Waarom geef je mij een 6?????'
Wat leuk dat ze aan t schoonmaken zijn bij je :D
Vandaag nieuws gelezen van de busterrorist en was gelijk bang dat er een familielid of vriend/kennis bij zat van iemand die jij begeleid.
Bus fft, bus :{ Was het maar een treinreis. In de trein kan je nog opstaan en elders proberen rust te vinden, in een bus kan je weinig kanten op. Er rijden 2 (twee) weken lang bussen tussen Hoogeveen en Groningen en 0 treinen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170277164
Heerlijk veel gegeten bij ouders. Wel jammer dat ik weer het enige kind was. Andere 3 moesten 'uitbrakken van een feest'.. tuurlijk.

BzV gekeken, studio sport en daarna Netflix film aangezet: 'Ramona and Beezus'. Lief leuk filmpje O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170277201
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bus fft, bus :{ Was het maar een treinreis. In de trein kan je nog opstaan en elders proberen rust te vinden, in een bus kan je weinig kanten op. Er rijden 2 (twee) weken lang bussen tussen Hoogeveen en Groningen en 0 treinen.
ooh yak.. Lijkt me als chauffeur wel moeilijk. Wanneer door te rijden, wanneer proberen om om te roepen dat ze wat rustiger moeten doen enz.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170277328
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:43 schreef FutureFairytale het volgende:

ooh yak.. Lijkt me als chauffeur wel moeilijk. Wanneer door te rijden, wanneer proberen om om te roepen dat ze wat rustiger moeten doen enz.
De chauffeur van een bus eerder weigerde de groep mee te nemen. Daarna ging een NS medewerker met ze praten en werden ze in mijn bus bijgeplaatst want hadden beloofd zich te gedragen :') x10 Niet dat die medewerker mee ging. En niet dat ze zich gedroegen. Zoals verwacht. Wel fijn dat zo'n groep dan wel aan je verwachtingen voldoet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 april 2017 @ 00:54:14 #22
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170277420
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik zou me overigens echt enorm ergeren als gasten mijn rol andersom gaan hangen.
Dat deed ik dus ook, behalve dat ik me niet kon voorstellen dat zij zo neurotisch en dwangmatig was dat ze dat deed. :)

En ik was eigenwijs genoeg om het elke keer weer "goed" te hangen. En dacht, dat als zij het dwangmatig corrigeerde het toch op moest vallen dat ik haar weer corrigeerde en dat ze dan kon bedenken dat ik wist dar zij mijn rollen zat om te draaien!!!

Maar goed, uiteindelijk dus besloten dat ik de enige neuroot van de twee was. :-D
pi_170277815
Haha nieuwe rollen (waar dan ook) doe ik juist achterom.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170277828
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De chauffeur van een bus eerder weigerde de groep mee te nemen. Daarna ging een NS medewerker met ze praten en werden ze in mijn bus bijgeplaatst want hadden beloofd zich te gedragen :') x10 Niet dat die medewerker mee ging. En niet dat ze zich gedroegen. Zoals verwacht. Wel fijn dat zo'n groep dan wel aan je verwachtingen voldoet.
Ik vind ze grappig op tv. Leedvermaak als 'hun' club een punt maken hoe ze dan als een mongool uit hun dak gaan. Maar dan zit ik veilig voor de tv. Om er echt mee te maken te hebben vind ik niks. Vooral als ze lam zijn, dan voel ik me ongemakkelijk tot ik eruit ben.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170277911
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Haha nieuwe rollen (waar dan ook) doe ik juist achterom.
Ik kreeg te horen dat mensen dan met hun nog niet gewassen handen velletjes van de muur moeten pakken en dat de muur dan vol vieze bacteriën komt als ze de muur met hun vingers aanraken. En laat dat nou ook net een plekje zijn wat niet zo snel wordt schoon gemaakt. Velletjes aan de voorkant geven dat probleem niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170277917
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:26 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik vind ze grappig op tv. Leedvermaak als 'hun' club een punt maken hoe ze dan als een mongool uit hun dak gaan. Maar dan zit ik veilig voor de tv. Om er echt mee te maken te hebben vind ik niks. Vooral als ze lam zijn, dan voel ik me ongemakkelijk tot ik eruit ben.
:Y ik vind zo'n kudde uitgelaten dronken mannen ook heel erg onplezierig. Toen ik er een paar maanden geleden mee in een trein zat hadden ze ook zitten plassen in een tussenstuk waar de deuren zijn :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170278401
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook apart, ik had het al eerder gedacht, maar ik ging, toen t bezoek weg was naar de wc en die is gewoon schoongemaakt :o
Hij was gewoon schoon maar nu waren de vloertegels nog vochtig, wc schrobber stond ergens anders, mis bijna een rol toiletpapier en de fles schoonmaakmiddel is ook leger.
Eeder dacht ik nog dat ik me vergiste maar het is dus echt zo, ze laten het toilet zeer proper achter _O-
probeer me voor te stellen wat je uivoert op toilet waardoor je de muren moet gaan poetsen na gebruik
pi_170278546
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 01:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y ik vind zo'n kudde uitgelaten dronken mannen ook heel erg onplezierig. Toen ik er een paar maanden geleden mee in een trein zat hadden ze ook zitten plassen in een tussenstuk waar de deuren zijn :{
Je vraagt je echt af waarom die mensen dat nou doen -O- Waarom zoveel zuipen dat je je zelfcontrole verliest :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170278592
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 08:11 schreef PdeHoog het volgende:

Je vraagt je echt af waarom die mensen dat nou doen -O- Waarom zoveel zuipen dat je je zelfcontrole verliest :{
Er zit ook iets primitief dierachtigs in dat groepsgedrag. Ik kan er heel slecht tegen.

Ben jij vroeg op :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170278609
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zit ook iets primitief dierachtigs in dat groepsgedrag. Ik kan er heel slecht tegen.

Ben jij vroeg op :7
Ja. Ik kon niet meer slapen. Knie doet vervelend. Het leek een beetje over te gaan tot ik met mijn neefje naar het strand ging om de zonsondergang te fotograferen :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170278615
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 08:26 schreef PdeHoog het volgende:

Ja. Ik kon niet meer slapen. Knie doet vervelend. Het leek een beetje over te gaan tot ik met mijn neefje naar het strand ging om de zonsondergang te fotograferen :+
Zeker stukje door het zand gelopen :{ Vervelend zeg :*
Wel mooie foto's gemaakt? (ook door je neefje neem ik aan O+ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170278691
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170278710
:W goedemorgen andere vroege vogel! De zon schijnt! Al met Sally gewandeld?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170278716
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:41 schreef Isabeau het volgende:
:W goedemorgen andere vroege vogel! De zon schijnt! Al met Sally gewandeld?
Sally slaapt nog. :')

Waarom ben jij vroeg? Heb je gewerkt?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170278729
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 08:43 schreef Lonaa het volgende:

Sally slaapt nog. :')

Waarom ben jij vroeg? Heb je gewerkt?
:Y

Met de bus weer naar huis. Die bus moest er om 7.10 zijn. Geheel naar verwachting was er om 7.20 nog steeds in geen velden of wegen een bus te bekennen. Uiteindelijk kwam er wel een bus (nadat er ook al een reserve was opgeroepen). Op station Hoogeveen moest de bus een gek rondje rijden. Terwijl hij daar mee bezig was zagen mijn medereizigers hun trein :W vertrekken richting Rotterdam. Zo fijn, dat busvervoer :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170278734
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y

Met de bus weer naar huis. Die bus moest er om 7.10 zijn. Geheel naar verwachting was er om 7.20 nog steeds in geen velden of wegen een bus te bekennen. Uiteindelijk kwam er wel een bus (nadat er ook al een reserve was opgeroepen). Op station Hoogeveen moest de bus een gek rondje rijden. Terwijl hij daar mee bezig was zagen mijn medereizigers hun trein :W vertrekken richting Rotterdam. Zo fijn, dat busvervoer :7
Wauw. Lekker dan. :')

Ik ga vandaag de laatste echte studiedag inlassen. :D Morgen nog wel iets herhalen, maar niet te veel anders puddinghoofd tijdens het tentamen :)
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 17 april 2017 @ 08:49:01 #37
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170278738
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 01:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kreeg te horen dat mensen dan met hun nog niet gewassen handen velletjes van de muur moeten pakken en dat de muur dan vol vieze bacteriën komt als ze de muur met hun vingers aanraken. En laat dat nou ook net een plekje zijn wat niet zo snel wordt schoon gemaakt. Velletjes aan de voorkant geven dat probleem niet.
Mensen die hem verkeerd ophangen zijn niet helemaal goed. Ondersteunend plaatje:


pi_170278743
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 08:49 schreef Maarten het volgende:

Mensen die hem verkeerd ophangen zijn niet helemaal goed. Ondersteunend plaatje:


[ afbeelding ]
Nōg een argument het goed te doen ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170278745
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 06:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

probeer me voor te stellen wat je uivoert op toilet waardoor je de muren moet gaan poetsen na gebruik
Ze maakten de muren niet schoon toch? ;)

Ik had erop gerekend dat kind om 6 uur naast ons bed zou staan springen om eieren te versieren dus vroeg gaan slapen, en toen werden we getrakteerd op slapen tot 7.45 O+ Nu een klein ontbijtje want straks lekker brunchen. En ik ga de recensie van B&G even lezen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170278748
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 08:48 schreef Lonaa het volgende:

Wauw. Lekker dan. :')

Ik ga vandaag de laatste echte studiedag inlassen. :D Morgen nog wel iets herhalen, maar niet te veel anders puddinghoofd tijdens het tentamen :)
Je tentamen is woensdag? Succes met leren vandaag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 april 2017 @ 08:51:13 #41
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170278749
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 08:48 schreef Lonaa het volgende:

Ik ga vandaag de laatste echte studiedag inlassen. :D Morgen nog wel iets herhalen, maar niet te veel anders puddinghoofd tijdens het tentamen :)
Dinsdag tentamen?
pi_170278753
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zeker stukje door het zand gelopen :{ Vervelend zeg :*
Wel mooie foto's gemaakt? (ook door je neefje neem ik aan O+ )
Niet eens door het zand. Dat ging echt niet. Denk dat de afstand net te groot was. En ik heb een paar toffe foto's :Y Neefje heeft ook wat leuke maar had het even te druk met schelpen zoeken en rondrennen op het strand :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170278754
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je tentamen is woensdag? Succes met leren vandaag.
quote:
5s.gif Op maandag 17 april 2017 08:51 schreef Maarten het volgende:

[..]

Dinsdag tentamen?
Dinsdagavond. Van 19:00 tot 22:00 (ergo, ik sta voor 20:00 wel weer buiten. :7 )
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 17 april 2017 @ 08:54:05 #44
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170278760
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nōg een argument het goed te doen ^O^
According to a patent from 1891, the end of a roll should be on the outside while hung, so in the “over” position. The patent was made by New York businessman Seth Wheeler, founder of the Albany Perforated Wrapping Paper Company, who is also responsible for why we are able to tear off perfect squares of T.P. Here is a photo from the patent of the correct usage.


pi_170278764
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 08:52 schreef Lonaa het volgende:

Dinsdagavond. Van 19:00 tot 22:00 (ergo, ik sta voor 20:00 wel weer buiten. :7 )
Omdat je niks weet of omdat het altijd zo snel kan? :7

En _O_ voor Maarten. Zou FFT het al snappen? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170278770
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat je niks weet of omdat het altijd zo snel kan? :7

En _O_ voor Maarten. Zou FFT het al snappen? O-)
als ik niks zou weten stond ik om 19:05 wel weer buiten. :7

ik ben gewoon snel. Altijd gweest met dit soort dingen en dat is niet veranderd, kwam ik bij mn vorige tentamens achter. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170278776
Mag je meteen al naar buiten? Bij ons moeten studenten een half uur blijven zitten. Tijd voor tentamens is ook wel erg lang vind ik, maar toch zijn er altijd mensen die de tijd helemaal vol maken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170278778
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:58 schreef Clubsoda het volgende:
Mag je meteen al naar buiten? Bij ons moeten studenten een half uur blijven zitten. Tijd voor tentamens is ook wel erg lang vind ik, maar toch zijn er altijd mensen die de tijd helemaal vol maken.
Uh, nee, volgens mij moet je wel een half uur blijven zitten. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170278790
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 09:00 schreef Lonaa het volgende:

Uh, nee, volgens mij moet je wel een half uur blijven zitten. :Y
Vroeger was dat zodat laatkomers nog naar binnen mochten. Anders had je ze in de gang snel kunnen vertellen wat er in het tentamen stond.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170278814
Op naar 't werk, hopelijk minder drama-klanten dan gister :')
pi_170278869
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vroeger was dat zodat laatkomers nog naar binnen mochten. Anders had je ze in de gang snel kunnen vertellen wat er in het tentamen stond.
Nog steeds inderdaad. Het eerste half uur mogen er nog mensen binnenkomen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 17 april 2017 @ 09:14:26 #52
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170278877
Goedemorgen :D

Tentamens heb ik volgens mij nooit echt gehad. We noemden het gewoon toetsen zowel op de middelbare school als op het mbo :P en ik was net als lonaa altijd super snel klaar. Wel makkelijk want dan kon je weer lekker naar huis :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170278954
Ik was niet echt snel met tentamens klaar. Het ligt ook aan het tentamen. Wij hadden nooit multiple choice en bijna altijd essayvragen. Per vraag moest je dan ongeveer 3 kantjes vulpennen. Dat was echt wel 3 uur bikkelen.
Spoilers!
  maandag 17 april 2017 @ 09:30:46 #54
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170279070
Ik heb nooit tentamens gedaan.

Na de basisschool ben ik samen met mijn vriend Bill (ik woonde toen nog in de vs) ergens in een schuurtje aan het programmeren geslagen. Mooie tijden waren dat.
Hij heeft uiteindelijk een of ander software pakket gejat van ibm en ik ben systeembeheerder geworden.
We zijn allebei goed terecht gekomen, dus dat zegt wel genoeg over de noodzaak van school.
pi_170279108
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 09:30 schreef Maarten het volgende:
Ik heb nooit tentamens gedaan.

Na de basisschool ben ik samen met mijn vriend Bill (ik woonde toen nog in de vs) ergens in een schuurtje aan het programmeren geslagen. Mooie tijden waren dat.
Hij heeft uiteindelijk een of ander software pakket gejat van ibm en ik ben systeembeheerder geworden.
We zijn allebei goed terecht gekomen, dus dat zegt wel genoeg over de noodzaak van school.
:D
Spoilers!
pi_170279121
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was niet echt snel met tentamens klaar. Het ligt ook aan het tentamen. Wij hadden nooit multiple choice en bijna altijd essayvragen. Per vraag moest je dan ongeveer 3 kantjes vulpennen. Dat was echt wel 3 uur bikkelen.
Mooie autocorrect O+ Dat soort tentamens zijn hels om na te kijken....
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170279123
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 09:30 schreef Maarten het volgende:
Ik heb nooit tentamens gedaan.

Na de basisschool ben ik samen met mijn vriend Bill (ik woonde toen nog in de vs) ergens in een schuurtje aan het programmeren geslagen. Mooie tijden waren dat.
Hij heeft uiteindelijk een of ander software pakket gejat van ibm en ik ben systeembeheerder geworden.
We zijn allebei goed terecht gekomen, dus dat zegt wel genoeg over de noodzaak van school.
:D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170279128
Goedemorgen allemaal, heerlijk uitgeslapen tot 8.30!

Vwb schoonmaken van de wc ik geloof niet dat de muren zijn meegenomen, maar de vloer en alles rondom het fontijntje was drijfnat. En ik had in de ochtend een nieuw rol opgehangen en die was vrijwel op en drijfnat.
Voor mij hoeven ze ook nooit de vaat op te ruimen, want dan is alles rondom de keuken (incl plafond) ook nat.

En Isa, ik zou het heel erg gevonden hebben als jij was gaan poetsen _O-

FFT, volgens mij is bij deze busaanslag niemand in de omgeving van mijn kennissen omgekomen. Wel bij de gifaanval. Die man met zijn tweeling die 22 familieleden is verloren, zijn neeft woont hier bijna om de hoek en ken ik wel, niet heel goed.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170279130
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ze maakten de muren niet schoon toch? ;)

oh, vloertegels lees ik nu, bij mij zitten tegels aan de muur vandaar de te snelle conclusie
pi_170279162
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mooie autocorrect O+ Dat soort tentamens zijn hels om na te kijken....
:D

Dat geloof ik graag. Ik had een professor die elk jaar 3 vakken gaf, hij was wat overactief in het vakgebied, die maakte altijd van dat soort tentamens. Hoe meer bij-info je gaf, hoe meer punten.
Spoilers!
pi_170279203
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D

Dat geloof ik graag. Ik had een professor die elk jaar 3 vakken gaf, hij was wat overactief in het vakgebied, die maakte altijd van dat soort tentamens. Hoe meer bij-info je gaf, hoe meer punten.
Ik train studenten om zo kort en bondig mogelijk te antwoorden, ik ben liever wat sneller klaar met nakijken :+ In het (ons) echte leven zitten collega's ook niet te wachten op grote verhalen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170279213
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allemaal, heerlijk uitgeslapen tot 8.30!

Vwb schoonmaken van de wc ik geloof niet dat de muren zijn meegenomen, maar de vloer en alles rondom het fontijntje was drijfnat. En ik had in de ochtend een nieuw rol opgehangen en die was vrijwel op en drijfnat.
Voor mij hoeven ze ook nooit de vaat op te ruimen, want dan is alles rondom de keuken (incl plafond) ook nat.

En Isa, ik zou het heel erg gevonden hebben als jij was gaan poetsen _O-

FFT, volgens mij is bij deze busaanslag niemand in de omgeving van mijn kennissen omgekomen. Wel bij de gifaanval. Die man met zijn tweeling die 22 familieleden is verloren, zijn neeft woont hier bijna om de hoek en ken ik wel, niet heel goed.
Ik was ooit in Egypte in een hels hotel en toen meldden we dat de badkamer nog vies was. Dat zou opgelost worden. Er kwam een man met een emmer water, gooide deze leeg in de badkamer en klaar! Badkamer schoon :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170279219
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 23:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Er zijn echt veeel lurkies hier altijd. Ik krijg ook wel eens pms/dms out of the blue.
Mij pmt nooit iemand ooit of the blue -O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170279225
Ola! Met één oog half open broodjes gevormd. Liggen nu kalmpjes hun tweede rijs te doen. Ik wacht even tot mijn koffie inslaat en dan een reuzenberg kleren wegstrijken met een serie erbij. :O

Eind van de middag.. jawel.. gourmetten bij de schoonfamilie. Het is dat ze zo gezellig zijn.. 8-)

Beterschap voor knie aan Pee (krijgen we de zonsondergang op het strand-foto's hier nog te zien) en alvast heel veel succes voor Lonaa! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_170279229
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 08:54 schreef Maarten het volgende:

[..]

According to a patent from 1891, the end of a roll should be on the outside while hung, so in the “over” position. The patent was made by New York businessman Seth Wheeler, founder of the Albany Perforated Wrapping Paper Company, who is also responsible for why we are able to tear off perfect squares of T.P. Here is a photo from the patent of the correct usage.


[ [url=http://cdn1-www.craveonline.com/asset(...)atent.png]afbeelding[/url] ]
:D O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_170279242
Koffie is ingekickt hier. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170279251
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 09:46 schreef Lonaa het volgende:
Koffie is ingekickt hier. :7
Dan loop je een pietsje voor! :) :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_170279269
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik train studenten om zo kort en bondig mogelijk te antwoorden, ik ben liever wat sneller klaar met nakijken :+ In het (ons) echte leven zitten collega's ook niet te wachten op grote verhalen.
Het was voor ons als studenten wel lastig hoor. Bij rechtenvakken kreeg je puntenaftrek als je extra info gaf. En bij criminologische vakken kon je geen informatie te veel geven. Het heeft voor beide type vakken wel een aantal tentamen nabespreking en gekost voor ik de truc door had.
Spoilers!
pi_170279281
Oh help, het is al hartstikk laat. Ik ga uit bed, moet zsm J gaan helpen met het badkamerplafond.
Spoilers!
pi_170279292
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik was ooit in Egypte in een hels hotel en toen meldden we dat de badkamer nog vies was. Dat zou opgelost worden. Er kwam een man met een emmer water, gooide deze leeg in de badkamer en klaar! Badkamer schoon :')
Lees hier de bijbehorende column van Anwar _O-
http://www.gelderlander.n(...)schoonmaak~ab3a87da/
We have far more in common than that which devides us..
pi_170279294
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh help, het is al hartstikk laat. Ik ga uit bed, moet zsm J gaan helpen met het badkamerplafond.
:D
Hup! Succes! Badkamers zonder plafond, da's niks!
Let me see you stripped down to the bone
pi_170279301
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het was voor ons als studenten wel lastig hoor. Bij rechtenvakken kreeg je puntenaftrek als je extra info gaf. En bij criminologische vakken kon je geen informatie te veel geven. Het heeft voor beide type vakken wel een aantal tentamen nabespreking en gekost voor ik de truc door had.
Ik doe volgende maand tentamen sociologie, dat is een open vragen tentamen. De docent gaf voorbeelden van 'een onvoldoende antwoord', 'een voldoende antwoord', 'een awesome antwoord'.

Dat was best prettig :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170279306
Morgen in mijn eentje met de deur op slot in de bakkerij van LHO deeg maken. Zoveel fijner dan wanneer er de hele tijd klanten binnenkomen! *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_170279317
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 08:49 schreef Maarten het volgende:

[..]

Mensen die hem verkeerd ophangen zijn niet helemaal goed. Ondersteunend plaatje:


[ afbeelding ]
Jouw plaatje is bepaald niet verhelderend voor mij.

Mijn rol hangt verticaal. Met het vel weg van de wc. Niemand in mijn huis lijkt te snappen dat dat zo mķet om makkelijk met 1 hand te kunnen scheuren.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170279323
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lees hier de bijbehorende column van Anwar _O-
http://www.gelderlander.n(...)schoonmaak~ab3a87da/
Ergens heeft dat wel wat: in je huiskamer gewoon een tegelvloer met afvoerputje, emmer leeggooien, schrobben en klaar!
Ik denk zomaar dat onze woonkamervloer dan heel wat vaker geboend zou worden dan nu met de houten vloer. *)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 17 april 2017 @ 09:52:48 #76
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170279327
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik was ooit in Egypte in een hels hotel en toen meldden we dat de badkamer nog vies was. Dat zou opgelost worden. Er kwam een man met een emmer water, gooide deze leeg in de badkamer en klaar! Badkamer schoon :')
:o :')
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170279333
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jouw plaatje is bepaald niet verhelderend voor mij.

Mijn rol hangt verticaal. Met het vel weg van de wc. Niemand in mijn huis lijkt te snappen dat dat zo mķet om makkelijk met 1 hand te kunnen scheuren.
Ik snap juist niets van deze post! :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_170279335
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lees hier de bijbehorende column van Anwar _O-
http://www.gelderlander.n(...)schoonmaak~ab3a87da/
O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170279362
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mij pmt nooit iemand ooit of the blue -O-
Zal ik effe? :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170279363
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Ergens heeft dat wel wat: in je huiskamer gewoon een tegelvloer met afvoerputje, emmer leeggooien, schrobben en klaar!
Ik denk zomaar dat onze woonkamervloer dan heel wat vaker geboend zou worden dan nu met de houten vloer. *)
Dat zegt eigenlijk iedereen die dit leest. Is gewoon een stuk makkelijker.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 17 april 2017 @ 09:56:18 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170279373
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik snap juist niets van deze post! :o
Op zijn kant

Ik word altijd woest for no reason als ik dat ergens zie :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170279376
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het was voor ons als studenten wel lastig hoor. Bij rechtenvakken kreeg je puntenaftrek als je extra info gaf. En bij criminologische vakken kon je geen informatie te veel geven. Het heeft voor beide type vakken wel een aantal tentamen nabespreking en gekost voor ik de truc door had.
Kan ik me goed voorstellen, lastig is dat, zo'n 'cultuurverschil'. Net als bij Lonaa geven we nu ook echt les in tentamenvragen beantwoorden. Ik heb namelijk ķķk geen zin om extra hertentamens na te kijken omdat mensen de stof wel kennen maar de vraagstelling niet begrijpen. /luiedocent :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170279392
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Op zijn kant

Ik word altijd woest for no reason als ik dat ergens zie :')
Ja, dát begreep ik wel, maar dan snap ik het alsnog niet!
Let me see you stripped down to the bone
pi_170279411
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik snap juist niets van deze post! :o
Ik wil een paint ter ilustratie }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 17 april 2017 @ 10:00:37 #85
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170279451
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jouw plaatje is bepaald niet verhelderend voor mij.

Mijn rol hangt verticaal. Met het vel weg van de wc. Niemand in mijn huis lijkt te snappen dat dat zo mķet om makkelijk met 1 hand te kunnen scheuren.
Huh? Pics?
pi_170279471
F: Heb je je koffie al op ofzo?
Lonaa: *stuiter* *stuiter* HOEZO?!?

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170279490
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik snap juist niets van deze post! :o
Mijn wcrolhouder hangt verticaal, dus met het staafje omhoog. Daardoor 'staat' de rol. Maar als dan het velletje naar je toe hangt, kun je het niet ineens scheuren, maar moet je 2 handen gebruiken omdat ie anders helemaal afrolt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170279495
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 13:07 schreef Vanyel het volgende:
Efteling alert
Mini, ken jij deze?
https://www.eftepedia.nl/(...)kjes_uit_de_Efteling

Wij hebben die met Roodkapje en die is zo verrassend goed te hebben in de 1508e keer op herhaling.
Is de rest vergelijkbaar/de moeite van het scoren voor in de auto?
Ik liep wat achter met teruglezen. Ja, als de die ene editie kunt waarderen, dan zal dat ook wel voor de rest gelden. :Y Veilige aankoop. Een project waar wat mensen bij de Efteling zowaar erg hard hun best op hebben gedaan. :) Ik vind zelf deel 3 het meest geslaagd en Het Donkere Bos ('zit er iemand in die struik?') het leukste liedje, in elk geval het olijke refrein. *)

De albums staan overigens integraal op YouTube, mocht je willen proefluisteren.
Let me see you stripped down to the bone
pi_170279500
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zal ik effe? :P
Ik word opeens gebombardeerd met onzedelijke voorstellen. Doe mee!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170279505
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik wil een paint ter ilustratie }:|
quote:
5s.gif Op maandag 17 april 2017 10:00 schreef Maarten het volgende:

[..]

Huh? Pics?
Phew, het ligt niet aan mij!
Let me see you stripped down to the bone
pi_170279514
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Op zijn kant

Ik word altijd woest for no reason als ik dat ergens zie :')
:o
Wij hebben dat juist bewust gedaan. In allebei de nieuwe wc's van ons nieuwe huis.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 17 april 2017 @ 10:05:03 #92
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170279520
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 10:01 schreef Lonaa het volgende:
F: Heb je je koffie al op ofzo?
Lonaa: *stuiter* *stuiter* HOEZO?!?

:')
Ik ga hooguit van niet-functionerend naar net-functionerend na een mok.

Misschien komt het omdat ik doordeweeks 5 tot 10 bakkies per dag doe.
  maandag 17 april 2017 @ 10:05:39 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170279526
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, dát begreep ik wel, maar dan snap ik het alsnog niet!


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170279530
quote:
5s.gif Op maandag 17 april 2017 10:05 schreef Maarten het volgende:

[..]

Ik ga hooguit van niet-functionerend naar net-functionerend na een mok.

Misschien komt het omdat ik doordeweeks 5 tot 10 bakkies per dag doe.
Probeer mijn ochtendkoffie eens anders. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170279543

Onbegrijpers
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170279552
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mijn wcrolhouder hangt verticaal, dus met het staafje omhoog. Daardoor 'staat' de rol. Maar als dan het velletje naar je toe hangt, kun je het niet ineens scheuren, maar moet je 2 handen gebruiken omdat ie anders helemaal afrolt.
Wil je de afwikkelrichting met de klok mee of tegen de klok in?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170279553
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:05 schreef Molo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg druif, ik snap wel wat de essentie van een verticaal hangende toiletrol is, maar ik begrijp vooral niet waarom je dat in godesnaam zou willen! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_170279559
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik word opeens gebombardeerd met onzedelijke voorstellen. Doe mee!
Moment, ik broed even op een onzedelijk voorstel op deze stichtelijke dag. Brb.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 17 april 2017 @ 10:07:43 #99
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170279570
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mijn wcrolhouder hangt verticaal, dus met het staafje omhoog.
Ik heb lang over deze post nagedacht en ik kan maar tot 1 woord komen.

Waarom?
pi_170279573
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:03 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik liep wat achter met teruglezen. Ja, als de die ene editie kunt waarderen, dan zal dat ook wel voor de rest gelden. :Y Veilige aankoop. Een project waar wat mensen bij de Efteling zowaar erg hard hun best op hebben gedaan. :) Ik vind zelf deel 3 het meest geslaagd en Het Donkere Bos ('zit er iemand in die struik?') het leukste liedje, in elk geval het olijke refrein. *)

De albums staan overigens integraal op YouTube, mocht je willen proefluisteren.
Tnx! Ik vind ze echt zeldzaam leuk. Net als de luisterversie van de gruffalo, die heeft ook duidelijk aandacht gehad.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 17 april 2017 @ 10:08:30 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170279588
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o
Wij hebben dat juist bewust gedaan. In allebei de nieuwe wc's van ons nieuwe huis.
Why? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170279589
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Zeg druif, ik snap wel wat de essentie van een verticaal hangende toiletrol is, maar ik begrijp vooral niet waarom je dat in godesnaam zou willen! :D
De enige reden waarom ik het handig zou vinden is omdat mijn wc-rol soms spontaan afrolt. En dan alles in een propje op de grond ligt }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 17 april 2017 @ 10:09:41 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170279617
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Zeg druif, ik snap wel wat de essentie van een verticaal hangende toiletrol is, maar ik begrijp vooral niet waarom je dat in godesnaam zou willen! :D
Ik ook niet
Velletje hangt er ook zo treurig lafjes bij ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170279621
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wil je de afwikkelrichting met de klok mee of tegen de klok in?
Dat ligt eraan waar ie zit t.o.v. de pot (eigen gniffel om andermans voor te zijn). Bij mij allebei links, dus met de klok mee.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 17 april 2017 @ 10:10:24 #105
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170279628
WAAROM IS HET BELANGRIJK OM MET 1 HAND WC-PAPIER TE KUNNEN SCHEUREN, WAT DOEN JULLIE DAN MET DIE ANDERE HAND?!?!?!?!?!?
pi_170279637
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Zeg druif, ik snap wel wat de essentie van een verticaal hangende toiletrol is, maar ik begrijp vooral niet waarom je dat in godesnaam zou willen! :D
Oooh zeg dat dan. Zo rolt ie niet ineens helemaal af als je, zoals ik, een tikje lomp bent en nogal eens hard trekt om te scheuren.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 17 april 2017 @ 10:11:18 #107
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170279641
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:06 schreef Vanyel het volgende:
[ afbeelding ]
Onbegrijpers
Ik zou die wel willen, maar dan een halve muur vol.
  maandag 17 april 2017 @ 10:11:32 #108
221912 minilot
Nancy boy
pi_170279646
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:10 schreef RobinOok het volgende:
WAAROM IS HET BELANGRIJK OM MET 1 HAND WC-PAPIER TE KUNNEN SCHEUREN, WAT DOEN JULLIE DAN MET DIE ANDERE HAND?!?!?!?!?!?
Fappen natuurlijk!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 17 april 2017 @ 10:11:43 #109
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170279651
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:10 schreef RobinOok het volgende:
WAAROM IS HET BELANGRIJK OM MET 1 HAND WC-PAPIER TE KUNNEN SCHEUREN, WAT DOEN JULLIE DAN MET DIE ANDERE HAND?!?!?!?!?!?
Aftrekken. Als je er toch zit...
  maandag 17 april 2017 @ 10:12:07 #110
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170279655
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Fappen natuurlijk!
O+.
pi_170279657
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 10:07 schreef Maarten het volgende:

[..]

Ik heb lang over deze post nagedacht en ik kan maar tot 1 woord komen.

Waarom?
Voor jou is het antwoord natuurlijk omdat we dat zo missen hier in huis :*

[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 17-04-2017 10:24:21 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 17 april 2017 @ 10:12:17 #112
221912 minilot
Nancy boy
pi_170279658
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oooh zeg dat dan. Zo rolt ie niet ineens helemaal af als je, zoals ik, een tikje lomp bent en nogal eens hard trekt om te scheuren.
Ik heb gewoon een doorsnee wcrolhouder met een klepje dat op de rol steunt, nooit, nee nooit rolt -ie verder af dan ik zou willen!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 17 april 2017 @ 10:12:25 #113
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170279661
Stelletje smeerpijpen. }:|
  maandag 17 april 2017 @ 10:12:47 #114
221912 minilot
Nancy boy
pi_170279666
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:12 schreef RobinOok het volgende:
Stelletje smeerpijpen. }:|
Fappen is schoner dan poepen!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 17 april 2017 @ 10:13:41 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170279682
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Fappen is schoner dan poepen!
Tenzij je als smeermiddel poep gebruikt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 17 april 2017 @ 10:15:05 #116
221912 minilot
Nancy boy
pi_170279710
Broodjes bakken (geen eufemisme). :W
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 17 april 2017 @ 10:15:35 #117
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170279719
quote:
12s.gif Op maandag 17 april 2017 10:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Voor jou natuurlijk omdat we dat zo missen hier in huis :*
Snap ik. Maar dan kun je mij ook gewoon even vragen in plaats van alle mensen die bij je thuis komen een existentiële crisis bezorgen.
  maandag 17 april 2017 @ 10:20:47 #118
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170279809
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:15 schreef minilot het volgende:
Broodjes bakken (geen eufemisme). :W
Moest lachen
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 17 april 2017 @ 10:21:21 #119
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170279820
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Tenzij je als smeermiddel poep gebruikt
Dat lijkt mij niet echt hygiënisch :'(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 17 april 2017 @ 10:22:54 #120
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170279844
Tijd voor tosti ^O^
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170279852
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ook niet
Velletje hangt er ook zo treurig lafjes bij ;(
Dat trok ik ter illustratie voor jullie even los.
Mijn kinderen zijn helemaal lomp, dit bespaart ons ws zeker 3 rollen in de week.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170279859
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:10 schreef RobinOok het volgende:
WAAROM IS HET BELANGRIJK OM MET 1 HAND WC-PAPIER TE KUNNEN SCHEUREN, WAT DOEN JULLIE DAN MET DIE ANDERE HAND?!?!?!?!?!?
Fokken.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170279878
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een doorsnee wcrolhouder met een klepje dat op de rol steunt, nooit, nee nooit rolt -ie verder af dan ik zou willen!
Klepjes :{w
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 17 april 2017 @ 10:25:23 #124
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170279885
Ik scheur nooit met 1 hand wc papier. Denk ik. Ik hou mij er eigenlijk niet mee bezig
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170279888
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 10:15 schreef Maarten het volgende:

[..]

Snap ik. Maar dan kun je mij ook gewoon even vragen in plaats van alle mensen die bij je thuis komen een existentiële crisis bezorgen.
True dat. We kunnen het ook combineren :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 17 april 2017 @ 10:26:26 #126
221912 minilot
Nancy boy
pi_170279898
Wij hebben deze, maar dan in het wit:



Nooit een velletje teveel dat afrolt. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 17 april 2017 @ 10:27:27 #127
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170279915
Wij hebben een wcrol houder waar je je telefoon op kan zetten en een serie kan kijken. Ideaal O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170279939
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:26 schreef minilot het volgende:
Wij hebben deze, maar dan in het wit:

[ afbeelding ]

Nooit een velletje teveel dat afrolt. ^O^
Ja bah dus. Die dingen moeten afgestoft. Enzo.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 17 april 2017 @ 10:30:25 #129
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170279967
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja bah dus. Die dingen moeten afgestoft. Enzo.
. Niets moet ^O^
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 17 april 2017 @ 10:34:03 #130
221912 minilot
Nancy boy
pi_170280031
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja bah dus. Die dingen moeten afgestoft. Enzo.
Af en toe afstoffen, wat één seconde duurt > ellendig wc-papier afscheuren bij élke keer dat je naar het toilet gaat. >:)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 17 april 2017 @ 10:35:43 #131
221912 minilot
Nancy boy
pi_170280056
*noteert*
Onthouden voor wanneer bij Vanyel op bezoek: alleen plassen onder de douche. :7
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 17 april 2017 @ 10:36:06 #132
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170280066
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

True dat. We kunnen het ook combineren :Y
  maandag 17 april 2017 @ 10:36:18 #133
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170280068
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Fappen is schoner dan poepen!
Ik poep niet met mijn handen. }:|
pi_170280119
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat je niks weet of omdat het altijd zo snel kan? :7

En _O_ voor Maarten. Zou FFT het al snappen? O-)
Haha :)
Ik raak de muur niet aan hoor, alleen het papier raakt de muur aan via m'n vingers. Maar ik denk altijd dat als ie voorom hangt dat ik dan sneller al het papier naar beneden trek. Vind het gewoon irritant trekken, en het zit zo dichtbij jezelf :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170280150
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:

FFT, volgens mij is bij deze busaanslag niemand in de omgeving van mijn kennissen omgekomen. Wel bij de gifaanval. Die man met zijn tweeling die 22 familieleden is verloren, zijn neeft woont hier bijna om de hoek en ken ik wel, niet heel goed.
Oja die man.. hartverscheurend.. Had het filmpje gezien bij het graf..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170280286
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Af en toe afstoffen, wat één seconde duurt > ellendig wc-papier afscheuren bij élke keer dat je naar het toilet gaat. >:)
Neeneenee. Heerlijk scheuren.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170280291
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:35 schreef minilot het volgende:
*noteert*
Onthouden voor wanneer bij Vanyel op bezoek: alleen plassen onder de douche. :7

:D O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 17 april 2017 @ 11:07:10 #138
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170280470
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Haha :)
Ik raak de muur niet aan hoor, alleen het papier raakt de muur aan via m'n vingers. Maar ik denk altijd dat als ie voorom hangt dat ik dan sneller al het papier naar beneden trek. Vind het gewoon irritant trekken, en het zit zo dichtbij jezelf :')
WHAT THE DIRECTION YOUR TOILET PAPER HANGS SAYS ABOUT YOU, ACCORDING TO SCIENCE

http://www.maxim.com/news/toilet-paper-direction-2016-4
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 11:11:45 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170280531
Over wc papier gesproken, hij hangt verkeerd in de DirkJan van vandaag :(

https://m.facebook.com/st(...)0&id=163558993699188
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170280532
quote:
6s.gif Op maandag 17 april 2017 11:07 schreef Maarten het volgende:

[..]

WHAT THE DIRECTION YOUR TOILET PAPER HANGS SAYS ABOUT YOU, ACCORDING TO SCIENCE

http://www.maxim.com/news/toilet-paper-direction-2016-4
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 11:13:33 #141
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170280558
quote:
6s.gif Op maandag 17 april 2017 11:07 schreef Maarten het volgende:

[..]

WHAT THE DIRECTION YOUR TOILET PAPER HANGS SAYS ABOUT YOU, ACCORDING TO SCIENCE

http://www.maxim.com/news/toilet-paper-direction-2016-4
Tl;Dr
Maar zo zag de wcpapierhouder er uit op de patentaanvraag
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 17 april 2017 @ 11:17:15 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170280609
Goede eh... morgen. *gaap*

Na 3e koffie nog niet op gang..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 17 april 2017 @ 11:20:04 #143
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170280645
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:27 schreef zeefje het volgende:
Wij hebben een wcrol houder waar je je telefoon op kan zetten en een serie kan kijken. Ideaal O+
Pics?
Spoilers!
  maandag 17 april 2017 @ 11:22:31 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170280679
Hier een zuignap-telefoonknijper-dingetje aan de muur in 1 wc :@ :@

Mijn moestuintjes komen op *O* *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 17 april 2017 @ 11:37:43 #145
221912 minilot
Nancy boy
pi_170280992
We gingen nuttige dingen doen, maar liggen nu met benen over elkaar heen naar Homes Under the Hammer te kijken. :')
Damn you, BBC!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 17 april 2017 @ 11:39:26 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170281042
Ik zit een Pergolux montagehandleiding te decoderen :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 17 april 2017 @ 11:39:42 #147
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170281050
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Pics?
Hij is er niet speciaal voor gemaakt hoor :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170281069
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 11:37 schreef minilot het volgende:
We gingen nuttige dingen doen, maar liggen nu met benen over elkaar heen naar Homes Under the Hammer te kijken. :')
Damn you, BBC!
duurt nog maar 20 minuten
hier ondertussen een phone weer aan de praat krijgen....*sught mensen die playstore van hun telefoon halen, wnt is veiliger voor je telefoon (ofzo)*
  maandag 17 april 2017 @ 11:41:08 #149
63722 z80
I fink you freaky
pi_170281095
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:37 schreef Isabeau het volgende:
elitaire
Elitaire en lekker hoeft niet samen te gaan. Kan wel.
En af en toe vreetschuur "veel en vet" vind ik ook niet verkeerd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 17 april 2017 @ 11:42:07 #150
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170281119
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 11:40 schreef liedetector het volgende:

[..]

duurt nog maar 20 minuten
hier ondertussen een phone weer aan de praat krijgen....*sught mensen die playstore van hun telefoon halen, wnt is veiliger voor je telefoon (ofzo)*
Mensen die "is veiliger" concepten ten uitvoer brengen terwijl ze digibeet zijn moeten sowieso gewoon een antieke Nokia en internetten in de bibliotheek....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 17 april 2017 @ 11:43:35 #151
221912 minilot
Nancy boy
pi_170281158
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 11:40 schreef liedetector het volgende:

[..]

duurt nog maar 20 minuten
:D
Let me see you stripped down to the bone
pi_170281176
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 11:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mensen die "is veiliger" concepten ten uitvoer brengen terwijl ze digibeet zijn moeten sowieso gewoon een antieke Nokia en internetten in de bibliotheek....
agree..vervolgens wel facebook en whatsapp op je telefoon hebben (en geen ruimte meer in je opslag ook nog...)
  maandag 17 april 2017 @ 11:45:01 #153
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170281193
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht dat iedereen wel van lekker eten hield -O-
Veel mensen hebben nog steeds hun smaakpapillen in de doos zitten, folie er nog omheen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 17 april 2017 @ 11:45:22 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170281198
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 11:44 schreef liedetector het volgende:

[..]

agree..vervolgens wel facebook en whatsapp op je telefoon hebben (en geen ruimte meer in je opslag ook nog...)
Ook dat kunnen ze prima in de bibliotheek.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 17 april 2017 @ 11:45:47 #155
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170281208
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 11:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Veel mensen hebben nog steeds hun smaakpapillen in de doos zitten
>:)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 17 april 2017 @ 11:49:44 #156
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170281293
Kan hier een slotje op, of een schopje naar BNW of ONZ?
CUL / Fruitsoorten die je wel of niet met elkaar mag mengen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 17 april 2017 @ 11:58:03 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170281468
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan hier een slotje op, of een schopje naar BNW of ONZ?
CUL / Fruitsoorten die je wel of niet met elkaar mag mengen
Briljant topic. Knap dat de plaatser überhaupt de handelingen van het plaatsen kon uitvoeren, in de juiste volgorde.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 17 april 2017 @ 11:58:48 #158
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170281487
Broodjes in de oven hier.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 17 april 2017 @ 12:04:25 #159
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170281593
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 10:36 schreef Maarten het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
One is a genius, the other's insane O+
Spoilers!
  maandag 17 april 2017 @ 12:41:08 #160
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170282396
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

One is a genius, the other's insane O+
It's pinky, pinky and the brain, brain, brain...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 17 april 2017 @ 12:54:43 #161
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170282742
Tralala, ik verveel me. Ik zit in de toekomstige woonkamer te wachten tot ik een schroef, rolmaat of schroeftol aan mag geven. Gelukkig is er op Radio 2 de Paasbonanza met fantastische muziek.
Spoilers!
pi_170282850
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tralala, ik verveel me. Ik zit in de toekomstige woonkamer te wachten tot ik een schroef, rolmaat of schroeftol aan mag geven. Gelukkig is er op Radio 2 de Paasbonanza met fantastische muziek.
Die bonanza is echt een geweldig idee *O* Laatst hadden ze het de hele week.
  maandag 17 april 2017 @ 13:04:38 #163
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170282953
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tralala, ik verveel me. Ik zit in de toekomstige woonkamer te wachten tot ik een schroef, rolmaat of schroeftol aan mag geven. Gelukkig is er op Radio 2 de Paasbonanza met fantastische muziek.
Hier puzzelen aan bizarre maatvoering...

Moet constructietekening maken op basis van productwerkblad.
Duidelijk niet mijn vak.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 17 april 2017 @ 13:09:17 #164
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170283047
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Die bonanza is echt een geweldig idee *O* Laatst hadden ze het de hele week.
Stenders is echt een geniale aanvulling op R2.
Spoilers!
pi_170283323
Ik verveel me ook. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 17 april 2017 @ 13:30:28 #166
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170283418
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 13:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik verveel me ook. :7
Koffie drinken op een terras?
pi_170283473
quote:
5s.gif Op maandag 17 april 2017 13:30 schreef Maarten het volgende:

[..]

Koffie drinken op een terras?
JA JA JA JA OMG JA.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170283480
Bier. Maar same difference.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 17 april 2017 @ 13:34:56 #169
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170283504
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 13:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

JA JA JA JA OMG JA.
:'). Dit klinkt als een puppy die blij is dat ze mag rennen. :D.

We appen.
pi_170283527
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2017 13:34 schreef Maarten het volgende:

[..]

:'). Dit klinkt als een puppy die blij is dat ze mag rennen. :D.

We appen.
Zo voelt het ook. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170283539
Vriend is net goed door zijn rug gegaan, weet niet zo goed wat ik nu moet doen.
  maandag 17 april 2017 @ 13:37:47 #172
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170283552
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:36 schreef Myraela het volgende:
Vriend is net goed door zijn rug gegaan, weet niet zo goed wat ik nu moet doen.
Van hem af gaan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 17 april 2017 @ 13:38:17 #173
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170283566
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:36 schreef Myraela het volgende:
Vriend is net goed door zijn rug gegaan, weet niet zo goed wat ik nu moet doen.
Even de stad in om ergens wat te drinken?
pi_170283678
Ouders komen over half uur naar mij en dan rijden we door naar Reeuwijk. Daar lekker wandelen langs de plassen en bij het paviljoen achteraf drankje en bittergarnituur denk ik.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170283695
quote:
5s.gif Op maandag 17 april 2017 13:38 schreef Maarten het volgende:

[..]

Even de stad in om ergens wat te drinken?
Neeneenee, ik speel even zuster Myraela.
  maandag 17 april 2017 @ 13:45:16 #176
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170283696
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:36 schreef Myraela het volgende:
Vriend is net goed door zijn rug gegaan, weet niet zo goed wat ik nu moet doen.
Googelen.
  maandag 17 april 2017 @ 13:53:48 #177
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170283843
Hop. Weer opdracht voor opleiding af.
Afstrepen en verder.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170284166
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:36 schreef Myraela het volgende:
Vriend is net goed door zijn rug gegaan, weet niet zo goed wat ik nu moet doen.
Pijnstiller, warmte (bad of kruik), plat liggen afwisselen met wandelen. Lang staan, bukken en tillen even vermijden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 17 april 2017 @ 14:36:05 #179
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170284435
Voorjaar zeker? De vissen zijn hier de grindbodem van het aquarium aan het herinrichten.
Allemachtig wat een herrie (voor vissen dan he..)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170284973
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:44 schreef minilot het volgende:

Beterschap voor knie aan Pee (krijgen we de zonsondergang op het strand-foto's hier nog te zien)
Op verzoek:



"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170285073
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Op verzoek:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow die tweede foto O+
pi_170285076
quote:
17s.gif Op maandag 17 april 2017 13:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Neeneenee, ik speel even zuster Myraela.
Als ik door mijn rug ga, gaat er 2 paracetamol (en mogelijk nog een diclofenac) naar binnen en dan ff een houding zoeken dat het geen pijn doet. Meestal plat op de rug maar wel zodanig dat je zonder problemen weer op kunt staan dus niet op de grond :P

Wel in beweging blijven zodat de boel niet helemaal vast komt te zitten.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170285107
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 15:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow die tweede foto O+
Ben nog niet helemaal tevreden over de compositie, maar ik werd wel blij van deze poging met de 10 stops ND filter :D Een sluitertijd van 3m20 :D Jammer dat ik het strand niet op kon -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 17 april 2017 @ 15:14:49 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170285121
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ben nog niet helemaal tevreden over de compositie, maar ik werd wel blij van deze poging met de 10 stops ND filter :D Een sluitertijd van 3m20 :D
En ik maar denken dat het mist was door extreme temperatuursverschillen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170285133
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

En ik maar denken dat het mist was door extreme temperatuursverschillen...
Helaas :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170285163
Ik vind juist de eerste foto mooi. O+ De tweede met de muur minder.
pi_170285223
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:16 schreef Myraela het volgende:
Ik vind juist de eerste foto mooi. O+ De tweede met de muur minder.
De muur is ook datgene wat mij wat irriteert, maar ik kon er niet omheen komen zonder het strand op te duiken. En dat doe ik nu liever even niet :P

En nu wil ik met die filters naar een ruige kust om daar coole dingen te fotograferen O+ Maar dit jaar ff niet -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170285269
Ik wil wel eens meer begrijpen van fotografie, maar ik doe eigenlijk gewoon maar wat. :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 april 2017 @ 15:29:47 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170285428
Lekker gewandeld. w/. Via Ziekenhuis in Haarlem-Noord naar de Westbroekerplas, achterlangs, stukje langs de snelweg, Spaarnwoude, via de golfbaan en zijkanaal C naar Buitenhuizen. Netjes getimed het busje (Naar Spaarndam gaat altijd zo'n klein busje met max 20 mensen) teruggepakt naar het ziekenhuis, waar even later de bus weer terug ging naar IJmuiden :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_170285478
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ben nog niet helemaal tevreden over de compositie, maar ik werd wel blij van deze poging met de 10 stops ND filter :D Een sluitertijd van 3m20 :D Jammer dat ik het strand niet op kon -O-
Ik vind de compositie juist wel interessant.
Maar sowieso goed om te zien dat je weer aan het fotograferen bent :)
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:37:07 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170285567
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel eens meer begrijpen van fotografie, maar ik doe eigenlijk gewoon maar wat. :')
https://www.fotojeroen.nl/tips.php

Verder de lezen de boeken van Scott Kelby wel fijn
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:39:09 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170285611
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ben nog niet helemaal tevreden over de compositie, maar ik werd wel blij van deze poging met de 10 stops ND filter :D Een sluitertijd van 3m20 :D Jammer dat ik het strand niet op kon -O-
Geeft een mooi zacht effect.

Schiere ploatjes ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170285801
Prachtige foto's P. Mooi sfeerbeeld.

Bezoek is weg, was alleen maar vader/moeder/dochter. Maw, ik heb een halve appeltaart, een hele boterkoek/flink wat brownies over. Ga eea maar invriezen.

Maar Nederlandse overheid :( , toen de familie er nog niet was kreeg vader een uitkering voor 1 persoon en die zou verhoogd worden als de familie er zou zijn. Zet de overheid het helemaal stop :o En dat voor een gezin van 7! Als het goed gaat krijgen ze per 1 mei een normale uitkering. Ik hoop voor ze met terugwerkende kracht want vluchtelingen werk heeft huur en andere dingen voorgeschoten als ik het goed begrijp en dat moeten ze wel terugbetalen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170285812
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel eens meer begrijpen van fotografie, maar ik doe eigenlijk gewoon maar wat. :')
Dat doet bijna iedere fotograaf :P Als je blij bent met je eind-resultaten...dat is het allerbelangrijkst :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:53:38 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170285943
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat doet bijna iedere fotograaf :P
Iedere fotograaf of iedereen die zich fotograaf noemt?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 17 april 2017 @ 16:13:34 #196
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170286313
Wat een dag. Ongelofelijk brak en futloos :O
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 17 april 2017 @ 16:15:26 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170286348
Hier staan mooie spekribben in de electrische oven.
Houtvoorraad voor steenoven wordt krap :(
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 16:20:43 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170286436
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:15 schreef fietsie het volgende:
Hier staan mooie spekribben in de electrische oven.
Houtvoorraad voor steenoven wordt krap :(
Hoeveel kuub moet je hebben? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 17 april 2017 @ 16:22:25 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170286464
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hoeveel kuub moet je hebben? :P
Gedroogd gekloofd eiken is meestal toch best prijzig, dus ik ben dr wel zuuning mee.
Meestal koop ik t per 1m3.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 16:27:41 #200
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170286559
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:22 schreef fietsie het volgende:

[..]

Gedroogd gekloofd eiken is meestal toch best prijzig, dus ik ben dr wel zuuning mee.
Meestal koop ik t per 1m3.
Echt mooi droog eiken heb ik ook maar 5mŗ van liggen volgens mij, is vooral voor eigen gebruik. Voor de verkoop zit wel eiken door maar is geen 3 jaar gedroogd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 17 april 2017 @ 16:29:19 #201
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170286590
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Echt mooi droog eiken heb ik ook maar 5mŗ van liggen volgens mij, is vooral voor eigen gebruik. Voor de verkoop zit wel eiken door maar is geen 3 jaar gedroogd.
Ik heb nu oud Pools eiken wat nagedroogd is in de oven.
Als je het kleiner slaat met een bijltje rolt soms het stof tussen bast en hout vandaan. Mooi droog dus :)

Ik stook het in stukkies van 4x4cm voor optimale verbranding tijdens de bereiding, en in de 4 uren ervoor in 8x10 ongeveer.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 17 april 2017 @ 16:41:21 #202
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170286844
Vette hagel hier nu.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170286880
Hier hele felle zon, maar in de verte zwarte wolken. Ga geloof ik niet buiten eten ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_170286908
Jammer dat ik zo ver weg woon, kaatje! Ik had wel zin in boterkoek :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170286964
Ik kan 'm in stukjes snijden en invriezen en zaterdag meenemen. Hebben we allemaal wat
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 17 april 2017 @ 16:46:07 #206
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170286968
Ik hou niet van boterkoek. Pavlova Wel. Kan je het zaterdag niet meenemen :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170286991
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:46 schreef zeefje het volgende:
Ik hou niet van boterkoek. Pavlova Wel. Kan je het zaterdag niet meenemen :P
Kan, maar mén wat een zooi zal dat worden
We have far more in common than that which devides us..
pi_170287018
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kan, maar mén wat een zooi zal dat worden
ik zag het ook meteen voor me ;)
  maandag 17 april 2017 @ 16:48:51 #209
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170287048
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kan, maar mén wat een zooi zal dat worden
:p
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170287052
Lepeltje er bij, merk je niks van dat het allemaal een grote bende is geworden 8-) Eton Mess! *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 16:49:09 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170287063
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:41 schreef fietsie het volgende:
Vette hagel hier nu.
Hier vooral regenbuien van hooguit 5minuten. Gisteren wel aantal hagelbuien gehad.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 17 april 2017 @ 16:50:44 #212
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170287095
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:47 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik zag het ook meteen voor me ;)
Zeefje voeren uit een bakje is niet vervelend toch?

quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Lepeltje er bij, merk je niks van dat het allemaal een grote bende is geworden 8-) Eton Mess! *)
GMTA
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170287098
t is goed met jullie. Ik wil nog denken over schuimpjes maken (ligt even of ik vrijdag tijd heb), maar een pavlova gaat 'm niet worden
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 17 april 2017 @ 16:52:11 #214
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170287128
Door jullie hagel verhalen durf ik nu niet meer op de fiets te stappen :(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 17 april 2017 @ 16:52:35 #215
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170287137
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Lepeltje er bij, merk je niks van dat het allemaal een grote bende is geworden 8-) Eton Mess! *)
Dit. Overal een oplossing voor :7
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 17 april 2017 @ 16:52:57 #216
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170287147
Ik neem ook wel iets lekkers mee :s)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170287151
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:52 schreef zeefje het volgende:
Door jullie hagel verhalen durf ik nu niet meer op de fiets te stappen :(
ze hebben het over de andere kant van de wereld joh.....
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 16:53:39 #218
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170287167
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:52 schreef zeefje het volgende:
Door jullie hagel verhalen durf ik nu niet meer op de fiets te stappen :(
Dan pak je de auto :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 17 april 2017 @ 16:53:54 #219
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170287172
Zo. Kleding gekocht, biertje gehad.


Fucking koud buiten.
  maandag 17 april 2017 @ 16:55:21 #220
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170287215
Gewoon fokking paaseitjes uit de lucht.
Wel cool.

Want ondertussen "De vijf legendes" opstaan

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170287251
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 16:53 schreef Maarten het volgende:
Zo. Kleding gekocht, biertje gehad.


Fucking koud buiten.
aanstellert.

Ik heb heel culi een smulrol op na wandeling over de hei van Ermelooooooo :+
pi_170287311
Ik wil sushi eten maar ik eet spinazie ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 17 april 2017 @ 16:58:50 #223
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170287317
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan pak je de auto :)
Nee. Ik moet bewegen van mezelf :)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 17 april 2017 @ 16:59:28 #224
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170287333
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:53 schreef liedetector het volgende:

[..]

ze hebben het over de andere kant van de wereld joh.....
Haha oké je hebt eigenlijk wel gelijk
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170287343
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2017 15:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Iedere fotograaf of iedereen die zich fotograaf noemt?
Iedereen die fotografeert is een fotograaf. En iedereen beleeft de hobby weer op zijn eigen manier. En zo moet het zijn :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170287371
En ik zou bijna spijt krijgen van niet meegaan naar de Efteling met al die lekkere dingen :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 17 april 2017 @ 17:03:03 #227
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170287417
Zo eten bij een chique strandtent, ben benieuwd
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170287432
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo eten bij een chique strandtent, ben benieuwd
welke?
  maandag 17 april 2017 @ 17:05:01 #229
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170287483
Hier staat in mosters & kerrie gemarineerde spekribbenboel nu uurtje in de oven.
Het piept al fijn :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 17 april 2017 @ 17:05:39 #230
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170287502
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
En ik zou bijna spijt krijgen van niet meegaan naar de Efteling met al die lekkere dingen :9
.

Je kan nog steeds mee hoor :D :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 17:08:15 #231
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170287591
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

aanstellert.

Ik heb heel culi een smulrol op na wandeling over de hei van Ermelooooooo :+
Ermelo is Veluwe, geen Twente. Zelfs geen Overijssel
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170287645
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2017 17:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ermelo is Veluwe, geen Twente. Zelfs geen Overijssel
ze zei hei en geen veluwe of iets anders.....
pi_170287697
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
En ik zou bijna spijt krijgen van niet meegaan naar de Efteling met al die lekkere dingen :9
Afspraak verzetten en ook komen :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_170287752
Vanmiddag een simpel en héel luchtige amandelcake met sinasappel gebakken.
http://www.espanaymas.nl/artikel/recept-spaanse-amandeltaart

Ik vind weinig terug van sinasappelsap(smaak).
Verdomd luchtig door gescheiden de eiwitten op te kloppen.

Verder tig sites openstaan op zoek naar (betaalbare) ( aluminium) tuinstoelen.
Krijgen jullie ook de links boven/onder de fok cul sc pagina? (8>
  maandag 17 april 2017 @ 17:13:49 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170287761
Lamsbout zit al ruim 4 uur in sous vide waterbad. Straks nog even hard aan de buitenkant braden. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_170287796
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 17:13 schreef golfer het volgende:
Lamsbout zit al ruim 4 uur in sous vide waterbad. Straks nog even hard aan de buitenkant braden. :9
hoe groot is dat ding dan joh?
  maandag 17 april 2017 @ 17:15:45 #237
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170287823
Boterkoek :9
Spoilers!
  maandag 17 april 2017 @ 17:16:20 #238
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170287835
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:14 schreef liedetector het volgende:

[..]

hoe groot is dat ding dan joh?
:D
ik eet hutspot
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 17:17:18 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170287861
Ik moest aan jou denken Kaatje ;)
https://m.facebook.com/st(...)0&id=233677333352297

Misschien heb je nog wat kennissen die "bekend" worden worden ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 17 april 2017 @ 17:17:27 #240
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170287873
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 16:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil sushi eten maar ik eet spinazie ;(
Kom je nu mee.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 17:18:05 #241
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170287891
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:D
ik eet hutspot
Inb4

Kinderarmpje :')

Ik ga Sjinees eten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170287896
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:D
ik eet hutspot
hier is het toch meerdendeel van de dag heerlijk zonnig geweest... verder eindeljk aan het mozaiek die op het bad moet komen begonnen...dus badkamer platen gehaald (tijdelijke meuk eraf geschroeft) en nu dus druk tegels aan het knippen.....
en hier is het sucade die indd compleet gemarmerd is als biefstuk met een rodewijn saus en gebaken aardappels...oww ja en simpel peultjes
  maandag 17 april 2017 @ 17:18:26 #243
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170287899
Ik at wokgroente zoete aardappel puree en kip
Was prima. Maar nog steeds verschrikkelijk misselijk :'(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170287913
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:13 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag een simpel en héel luchtige amandelcake met sinasappel gebakken.
http://www.espanaymas.nl/artikel/recept-spaanse-amandeltaart

Ik vind weinig terug van sinasappelsap(smaak).
Verdomd luchtig door gescheiden de eiwitten op te kloppen.

Verder tig sites openstaan op zoek naar (betaalbare) ( aluminium) tuinstoelen.
Krijgen jullie ook de links boven/onder de fok cul sc pagina? (8>
Ik heb de Veronica gids (nal van het gesprek deze week over tvgidsen?) en LG Oled TV4k. Wat abacadabra is voor mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 april 2017 @ 17:19:53 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170287932
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:14 schreef liedetector het volgende:

hoe groot is dat ding dan joh?
Valt mee, 700 gram.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_170288072
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:17 schreef derLudolf het volgende:
Ik moest aan jou denken Kaatje ;)
https://m.facebook.com/st(...)0&id=233677333352297

Misschien heb je nog wat kennissen die "bekend" worden worden ;)
Leuk maar Maastricht is wat uit de buurt denk ik. Ik zal het in ieder geval even doorsturen naar een paar, misschien hebben arnhemmers bekenden in Maastricht
We have far more in common than that which devides us..
pi_170288116
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boterkoek :9
Zit nu in stukjes in de vriezer. Nou hopen dat ik het zaterdag niet vergeet mee te nemen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170288155
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb de Veronica gids (nal van het gesprek deze week over tvgidsen?) en LG Oled TV4k. Wat abacadabra is voor mij.
vooral weinig wat nu nog in 4k uitgezonden/gefilmd wordt, maar wel klaar voor de toekomst ;)
pi_170288162
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Valt mee, 700 gram.
oww das geen hele bout dan
pi_170288172
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zit nu in stukjes in de vriezer. Nou hopen dat ik het zaterdag niet vergeet mee te nemen.
ben ik ook altijd heel goed in ja...of veel te laat het eruit halen, das ook een winnaar
pi_170288203
quote:
8s.gif Op maandag 17 april 2017 17:17 schreef Maarten het volgende:

[..]

Kom je nu mee.
:6

Eten over 40 minuten.

En ik wil altijd wel sushi.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170288225
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik heb heel culi een smulrol op na wandeling over de hei van Ermelooooooo :+
Ik moest opzoeken wat een smulrol was. :D Maar een soort loempia ofzo dus?
pi_170288242
Ik heb hummus gemaakt, maar hij is bij lange na niet zo lekker als die van Meneer Tanger. ;(
pi_170288245
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 17:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik moest opzoeken wat een smulrol was. :D Maar een soort loempia ofzo dus?
vroeger had mora die dingen zelfs gewoon in de supermarkt liggen en dikker deeg dan een loemia (minder vaak gevouwen, mijn favo was die met shoarma)
pi_170288272
Blij dat ik vanochtend dingen aan de studie gedaan heb. Nu, ruzieeende bovenburen, die aan het timmeren zijn en een huilende baby. Vet cool. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170288274
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb hummus gemaakt, maar hij is bij lange na niet zo lekker als die van Meneer Tanger. ;(
Meer sesampasta erin doen (tip die ik altijd krijg)
We have far more in common than that which devides us..
pi_170288296
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Meer sesampasta erin doen (tip die ik altijd krijg)
Ok, dat ga ik eens proberen.
pi_170288297
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 17:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik moest opzoeken wat een smulrol was. :D Maar een soort loempia ofzo dus?
laagje is harder dan loempia, de vulling is gehakt met allerlei rommel erdoor. Het is een favoriet van mij toen ik nog in de kantine at maar ik had hem al jaren niet meer gehad :@
pi_170288319
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

laagje is harder dan loempia, de vulling is gehakt met allerlei rommel erdoor. Het is een favoriet van mij toen ik nog in de kantine at maar ik had hem al jaren niet meer gehad :@
t is eerder soort pannekoekje dan loempia deeg idd
pi_170288341
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 17:37 schreef Lonaa het volgende:
Blij dat ik vanochtend dingen aan de studie gedaan heb. Nu, ruzieeende bovenburen, die aan het timmeren zijn en een huilende baby. Vet cool. :{
die waren toch aan verhuizen?
Ik heb mijn bovenburen nog niet vermoord maar de rest van de familie is er weer dus vanavond weer fijn ge-ren en gekrijs boven mij :{
  maandag 17 april 2017 @ 17:42:10 #261
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170288351
Ik had 6 zakje/pakjes ajam pedis gekocht en 7 kippenbouten. Voor vergelijkend warenonderzoek.
Er staat nu 1 pan met 7 bouten op het vuur met eigengemaakte boemboe. Had geen zin in gedoe.

Wie verzint dan ook zoiets? ;(
pi_170288365
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:42 schreef RobinOok het volgende:
Ik had 6 zakje/pakjes ajam pedis gekocht en 7 kippenbouten. Voor vergelijkend warenonderzoek.
Er staat nu 1 pan met 7 bouten op het vuur met eigengemaakte boemboe. Had geen zin in gedoe.

Wie verzint dan ook zoiets? ;(
hahahahahahaha

maar ga je dat ooit og uitproberen dan en wil je dan ook een testpanel?
pi_170288375
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

die waren toch aan verhuizen?
Ik heb mijn bovenburen nog niet vermoord maar de rest van de familie is er weer dus vanavond weer fijn ge-ren en gekrijs boven mij :{
Daar zijn ze al ruim 2 weken mee bezig ja. Gelukkig slapen ze niet meer hier, maar overdag kunnen ze gewoon nog wel tering herrie maken en het balkon ligt nog vol vuilniszakken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170288400
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

aanstellert.

Ik heb heel culi een smulrol op na wandeling over de hei van Ermelooooooo :+
Zo praten ze niet in Ermelo :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170288409
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Meer sesampasta erin doen (tip die ik altijd krijg)
Helpt inderdaad wel, maar daar blijft die toch veel lekkerder. :D En m'n vriend gisteren maar roepen dat we net zo goed, zonder moeite thuis zelf verschillende dipjes konden maken. Dat valt toch een beetje tegen.
  maandag 17 april 2017 @ 17:46:39 #266
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170288431
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:43 schreef liedetector het volgende:

[..]

hahahahahahaha

maar ga je dat ooit og uitproberen dan en wil je dan ook een testpanel?
Ik denk dat mijn lief ze gewoon gaat gebruiken. We hadden het al eens eerder. Is goed te doen. Niks bijzonders, maar wel bijzonder makkelijk. En dat is toch wel fijn als je alletwee geen tijd of zin hebt om te koken. Nou ja, tijd, ik doe het altijd met bouten, dus tijd heb je wel nodig, maar toch. Makkelijk dus.

Maar echt naast elkaar proeven, dat idee heb ik opgegeven. Teveel moeite.
pi_170288444
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Helpt inderdaad wel, maar daar blijft die toch veel lekkerder. :D En m'n vriend gisteren maar roepen dat we net zo goed, zonder moeite thuis zelf verschillende dipjes konden maken. Dat valt toch een beetje tegen.
Heb je de kikkererwten ontveld? Dat maakt een heel verschil in lekkerheid.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170288462
Ik maak het meestal met "echte" kikkererwten, maar de syriers waar ik het tot nu toe heb gegeten maken het allemaal met kikkererwtenpasta gekocht in de (turkse) supermarkt, doen daar knoflook en sesampasta door en klaar is klara
We have far more in common than that which devides us..
pi_170288466
Ik lig op de bank met zeer lijf en er wordt voor me gekookt O+ groentesoep, want al veel gegeten bij de brunch.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170288496
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:47 schreef Clubsoda het volgende:
Heb je de kikkererwten ontveld? Dat maakt een heel verschil in lekkerheid.
Ohnee, dat wist ik niet eens. Ik heb nog wat kikkererwten liggen die niet meer in m'n keukenmachine paste, zal het vanavond nog eens proberen.
pi_170288517
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zo praten ze niet in Ermelo :D
oh niet? :D
  maandag 17 april 2017 @ 17:51:42 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170288539
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik maak het meestal met "echte" kikkererwten, maar de syriers waar ik het tot nu toe heb gegeten maken het allemaal met kikkererwtenpasta gekocht in de (turkse) supermarkt, doen daar knoflook en sesampasta door en klaar is klara
Geen olijfolie?

Ik heb het ooit een keer fantastisch gemaakt maar ben natuurlijk weer vergeten hoe :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170288540
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:46 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn lief ze gewoon gaat gebruiken. We hadden het al eens eerder. Is goed te doen. Niks bijzonders, maar wel bijzonder makkelijk. En dat is toch wel fijn als je alletwee geen tijd of zin hebt om te koken. Nou ja, tijd, ik doe het altijd met bouten, dus tijd heb je wel nodig, maar toch. Makkelijk dus.

Maar echt naast elkaar proeven, dat idee heb ik opgegeven. Teveel moeite.
bummer, leek me wel tof om zoiets blind te proeven
pi_170288553
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Geen olijfolie?

Ik heb het ooit een keer fantastisch gemaakt maar ben natuurlijk weer vergeten hoe :')
waarom herken ik dit..... en olie toch pas al laatste erop?
  maandag 17 april 2017 @ 17:53:18 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170288568
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:52 schreef liedetector het volgende:

[..]

waarom herken ik dit..... en olie toch pas al laatste erop?
Volgens mij al eerder gedaan. Maar nogal verweekte hersenen hier
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170288582
Ik vergis me trouwens, ik heb net even een blik gepakt wat ik heb gekregen. Dat is hommos tahina kant en klaar en daar gaat dan nog extra tahina in (geloeiende, ik maak het altijd from scratch voor ze en krijg blikvoer terug _O- )

We have far more in common than that which devides us..
pi_170288603
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vergis me trouwens, ik heb net even een blik gepakt wat ik heb gekregen. Dat is hommos tahina kant en klaar en daar gaat dan nog extra tahina in (geloeiende, ik maak het altijd from scratch voor ze en krijg blikvoer terug _O- )

[ afbeelding ]
*proest
  maandag 17 april 2017 @ 17:56:08 #278
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170288633
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:51 schreef liedetector het volgende:

[..]

bummer, leek me wel tof om zoiets blind te proeven
Za'k ze naar jou sturen? :P
pi_170288641
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:56 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Za'k ze naar jou sturen? :P
lijkt me echt een geweldig experiment to be honest....
pi_170288682
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 17:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohnee, dat wist ik niet eens. Ik heb nog wat kikkererwten liggen die niet meer in m'n keukenmachine paste, zal het vanavond nog eens proberen.
Ik heb het jaren geleden gemaakt en vond het mwah, heel korrelig. Toen leerde ik hier dat je de kikkererwten uit hun velletje moet drukken, eens geprobeerd en heidens karwei maar echt heel lekker. Ik gebruikte een recept van Nombelina geloof ik, maar zij ontvelt ze niet.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 17 april 2017 @ 17:59:01 #281
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170288686
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:56 schreef liedetector het volgende:

[..]

lijkt me echt een geweldig experiment to be honest....
Ja, maar wel een gedoe! Zeker als je dan ook nog foto's moet maken enzo. Hoewel, dat hoeft misschien niet per se. (ik weet sinds kort hoe je per se schrijft en opeens schrijf ik 6 keer per dag per se)
Maar toch, ik deed het eerder met die Thaise currypasta's en het valt echt niet mee.

Even wachten tot ik met pensioen kan.
pi_170288708
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

oh niet? :D
Nee joh, en het ligt een goede 100 km van Almelo, waar ze wel zo praten :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170288735
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:59 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ja, maar wel een gedoe! Zeker als je dan ook nog foto's moet maken enzo. Hoewel, dat hoeft misschien niet per se. (ik weet sinds kort hoe je per se schrijft en opeens schrijf ik 6 keer per dag per se)
Maar toch, ik deed het eerder met die Thaise currypasta's en het valt echt niet mee.

Even wachten tot ik met pensioen kan.
hmm ja 7x zelfde doen met verschillende pitten is kut... geloof dat ik zoiets dus in de oven zou doen zodat je weet dat alles precies zelfde garing en tijd en temperatuur krijgt... (fotos is wel de hel ja)
  maandag 17 april 2017 @ 18:11:49 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170288968
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vergis me trouwens, ik heb net even een blik gepakt wat ik heb gekregen. Dat is hommos tahina kant en klaar en daar gaat dan nog extra tahina in (geloeiende, ik maak het altijd from scratch voor ze en krijg blikvoer terug _O- )

[ afbeelding ]
Ik heb deze een keer gekocht maar vond het echt heel vies :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170289040
:Y) 2 kg asperges achter de kiezen :9~ Gelukkig vonden de kinderen ze smerig dus hadden wij allebei een kg (pre schillen, weer niet wat er overblijft).
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170289068
P; mooie foto's! Eerste is bij mij favoriet.

Borisz; lekker gewandeld :)

Kaatje; wat zonde dat je zoveel teveel hebt gebakken.

Zeefje; hoe kom je zo misselijk? Wat heb je trouwens vroeg avond gegeten!

HMK; jemig, een smulrol! Dat is toch zeker 10 jaar geleden! Weet wel dat ik het lekker vond. Maar ik vind werkelijk alles uit de snackbar lekker :')

Heerlijk gewandeld met blauwe lucht en witte wolken langs de Reeuwijkse Plassen. Daarna bij Landal gekeken maar café wat te modern en ik had nogal trek in bittergarnituur. Dus toch weer naar Paviljoen gelopen waar het werkelijk altijd druk is (ondanks een hele oude inrichting) en daar dus lekker bittergarnituur besteld met een fanta.

Weet nog niet of ik vnv iets ga halen (patat/pizza) of zelf iets makkelijks ga maken met wat ik heb. Ik heb evt. nog ravioli of gebakken aardappeltjes en zalm.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_170289080
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Afspraak verzetten en ook komen :P
Dat kost me teveel geld :P Het is een workshop. En dan zou ik dat geld kwijt zijn plus die achterlijk hoge entree voor de Efteling :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170289124
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb evt. nog ravioli of gebakken aardappeltjes en zalm.
versus afhaal, dan zou ik het wel weten *heeft iets tegen afhaal geloof ik....*
  maandag 17 april 2017 @ 18:20:26 #289
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170289173
Spek had nog wel een uurtje in koudere oven gemogen; nog teveel "zachte massa"...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170289191
Ik had hier vanavond gewokte paksoi met kikkererwten en sojasaus met daarbij kabeljauwfilet gebakken in sesamolie :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170289244
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 18:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb deze een keer gekocht maar vond het echt heel vies :D
Volgens mij ging er nog heel veel knoflook door (ga uit van verse maar weet nu niets meer zeker :'( ) en veel olie over. En natuurlijk extra tahina erdoor.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170289293
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 18:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat kost me teveel geld :P Het is een workshop. En dan zou ik dat geld kwijt zijn plus die achterlijk hoge entree voor de Efteling :D
Dan zet 10 euro korting ook geen zoden aan de dijk. Verstandig zijn (tenzij er weer een docent ziek is, dank kan je alsnog komen.)
We have far more in common than that which devides us..
pi_170289302
Ik eet straks spinazie en een eitje, plus een stuk rosbief van gister. Lekker!
pi_170289327
Ik vind trouwens de eerste foto het mooist.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 april 2017 @ 18:26:45 #295
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170289331
Op het menu: Gehaktballen met Italiaanse kruiden in de tomatensaus, Peultjes en zoete aardappel uit de oven. Daarbij Salade :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 17 april 2017 @ 18:29:23 #296
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170289387
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik had hier vanavond gewokte paksoi met kikkererwten en sojasaus met daarbij kabeljauwfilet gebakken in sesamolie :9~
Sesamolie is niet om in te bakken. Krijg je kanker van.
pi_170289487
Oh, even een Pietje doen.
Ik kwam in de koeling bij de Lidl zulk prachtig gemarmerd vlees tegen, ik mķest het meenemen. Dus toen at ik voor de prijs van riblappen heerlijke steak bij de asperges vanavond O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 18:35:12 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170289552
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:29 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Sesamolie is niet om in te bakken. Krijg je kanker van.
Ook koud ruikt dat spul niet gezond :r
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 17 april 2017 @ 18:35:25 #299
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170289563
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 18:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee joh, en het ligt een goede 100 km van Almelo, waar ze wel zo praten :+
Waar woon jij eigenlijk?
pi_170289581
Ja?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170289587
Nee
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')