Weet niet wanneer de voorverkoop begint.
Maar Tong heeft z'n slaapzak uit het vet gehaald.
quote:ik laat em mooi in het vet staan
Op woensdag 11 december 2002 20:11 schreef tong80 het volgende:
Maar Tong heeft z'n slaapzak uit het vet gehaald.
quote:
GordonDatum:
5/4/03
Prijs:
€ 37,50 / € 35,- / € 30,- / € 25,- excl. servicekosten
Tijden:
Aanvang: 20.00 uur
Organisator:
Van Hoorn Company
Aanvullende informatie
Start voorverkoop: Donderdag 5 december 2002GORDON MET Z'N LIJF IN AHOY'
Op zaterdag 5 april geeft Gordon voor het eerst in 6 jaar een concert in Ahoy' Rotterdam. Het concert Gordon met z'n Lijf in Ahoy' zal een drie uur durend spektakel worden waarbij naast zijn grootste muzikale successen tevens de zo karakteristieke humor van Gordon een belangrijke plaats in zal nemen. Naast zijn grote hits zal Gordon ook duetten zingen met diverse gasten waarvan RePlay als eerste bekend is.
Voor het eerst sinds zes jaar treedt de populaire zanger en radio DJ weer op in Ahoy'. In 1996 gaf Gordon al een spetterend concert voor een uitverkocht Ahoy'. Sindsdien is de populariteit van Gordon alleen maar groter geworden. Naast hits met RePlay presenteerde Gordon zijn eigen TV-programma's bij Yorin. Afgelopen mei vierde Gordon zijn tienjarig artiestenbestaan met twee uitverkochte concerten in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam.
Afgelopen zomer werd Gordon gevraagd om tijdelijk de ochtendshow van Edwin Evers over te nemen en dit bleek zo'n groot succes dat Radio 538 hem onmiddellijk zijn eigen timeslot aanbood zodat Gordon nu wekelijks op zaterdag en zondagmiddag tussen 12.00 en 15.00 uur één van de best beluisterde radioshows van dit moment presenteert. Gisteren is bekend geworden dat Gordon vanaf 1 februari een eigen ochtendshow krijgt op het vernieuwde station Radio Noordzee met de titel Good Gordon. Verder zal Gordon in februari meedoen aan het Nationale Songfestival en keert hij vanaf eind februari terug op TV met zijn eigen programma de Late Nicht Show bij Yorin.
Gordon: "Het gaat geweldig met mij; een overstap naar het nieuwe radiostation Radio Noordzee van John de Mol en Erik de Zwart, een CD met RePlay in de Album Top 50, een eigen Late Night TV-show en nu ook nog een concert in Ahoy'. Ik kijk uit naar het concert; het wordt naast een muzikale show ook een show met veel humor en gein".
Kaartverkoop
Kassa van Ahoy Rotterdam: 0900BelAhoy / 0900 2352469, 45 eurocent pm
Openingstijden kassa van Ahoy': ma t/m za 10.00-16.00 uur.
Ticket Service 0900 300 1250, 45 eurocent pm, www.ticketservice.nl
151 grotere Postkantoren
33 GWK Stationskantoren
12 grote VVV-kantoren
Bekende voorverkoopadressen
quote:oh...my...god...
waarbij naast zijn grootste muzikale successen tevens de zo karakteristieke humor van Gordon een belangrijke plaats in zal nemen.
Volges mij is die Gordon eik wel een beetje uitgerangeerd, al zullen er nog wel een zootje 'type wit porcelein' types naartoe willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |