Hoe zou je zelf zijn als je breder bent dan je lang bent?quote:Op zondag 16 april 2017 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind Crip geen slet. Wel zie ik een onzeker meisje dat hunkert naar aandacht van anderen.
Mensen die zo dik zijn hebben vaak issues. Die eten ze weg.quote:Op zondag 16 april 2017 12:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hoe zou je zelf zijn als je breder bent dan je lang bent?
En fuck mijn baard jeukt. Is lang geleden dit.
Dat slet valt ook wel mee, meer dan een tampon is daar niet in geweest. Maar ze genoot van aandacht van kaasjes hier, op M.nl zou ze allang met beide benen op de grond zijn gezet.quote:Op zondag 16 april 2017 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind Crip geen slet. Wel zie ik een onzeker meisje dat hunkert naar aandacht van anderen.
Ik eet nu een kaneelbroodjequote:Op zondag 16 april 2017 12:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen die zo dik zijn hebben vaak issues. Die eten ze weg.
Zou ik geen geld op durven zettenquote:Op zondag 16 april 2017 12:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat slet valt ook wel mee, meer dan een tampon is daar niet in geweest.
Ok vingertje of twee danquote:
Dat werd ze toch ook? Daarom vluchtte ze hierheen.quote:Op zondag 16 april 2017 12:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat slet valt ook wel mee, meer dan een tampon is daar niet in geweest. Maar ze genoot van aandacht van kaasjes hier, op M.nl zou ze allang met beide benen op de grond zijn gezet.
Ik ken haar niet.quote:Op zondag 16 april 2017 12:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit valt mee man. Zij deed 10000 x meer.
Nobody cares.quote:Op zondag 16 april 2017 12:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik wil in Madrid wonen. Zal ik gewoon een man hier regelen?
Exactly moi point. Maghrebijns is de eewige virgin die nooit een partner zal vinden lijkt het welquote:
Hoe kan dat?quote:Op zondag 16 april 2017 13:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Exactly moi point. Maghrebijns is de eewige virgin die nooit een partner zal vinden lijkt het wel
Dan hoeft het toch niet.quote:Op zondag 16 april 2017 13:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
Kijk best tegenop. Ramadan is zo pittig altijd. Ben sowieso al heel zwak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |