abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 april 2017 @ 21:01:03 #126
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_170316313
Wie dit leest is hek.
pi_170318445
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- en dan wel constant met reviews komen als het je goed uitkomt om je eigen mening kracht bij te zetten

genot
:')!!!

Goede game dat life is strange inderdaad. Lang geen spel gespeeld, dat waar het verhaal het maakte dat ik door wilde.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_170321349
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:51 schreef Drug het volgende:
life is strange > until dawn
Nog niet misschien voor mij persoonlijk, LIS vond ik zoooo matig. De sfeer vond ik matig, kon me absoluut niet verplaatsen in de hoofdpersoon en het verhaal ook maar maar zo zo. Ik moest echt moeite doen om er doorheen te komen, had spijt dat ik een season pass had gekocht.
pi_170321943
Wil ik eindelijk gaan zitten voor nfs 2015. Krijg ik als ik opstart de melding dat ik verbinding moet maken met de ea servers. En dat ikm internet verbinding moet testen. Maar internetverbinding doet het gewoon. Iemand enig idee?
pi_170322087
Gelukt. Had de tv op slaapkamer gepakt en daar de WiFi genomen. Nu weer op WiFi van woonkamer en hij doet het
  woensdag 19 april 2017 @ 00:26:09 #131
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_170322812
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:01 schreef maniack28 het volgende:

[..]

In TellTale hadden je keuzes overigens heel veel invloed. Ze vormen namelijk het karakter van de persoon die je speelt. The Walking Dead was wat dat betreft ook echt een van de eerste hele dikke interactieve story games, aanrader als je hem nog niet gespeeld hebt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:01 schreef maniack28 het volgende:

[..]

In TellTale hadden je keuzes overigens heel veel invloed. Ze vormen namelijk het karakter van de persoon die je speelt. The Walking Dead was wat dat betreft ook echt een van de eerste hele dikke interactieve story games, aanrader als je hem nog niet gespeeld hebt.
Ik heb bijna alle TellTale games gespeeld, qua verhaal zijn ze gewoon goed ( behalve GoT die vond ik echt maar saaaaai ).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 19 april 2017 @ 08:51:42 #132
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_170324434
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 23:15 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Nog niet misschien voor mij persoonlijk, LIS vond ik zoooo matig. De sfeer vond ik matig, kon me absoluut niet verplaatsen in de hoofdpersoon en het verhaal ook maar maar zo zo. Ik moest echt moeite doen om er doorheen te komen, had spijt dat ik een season pass had gekocht.
De eerste twee afleveringen zijn ook gewoon saai, de derde wordt interessant en eindigt erg spannend, de vierde is erg goed en de laatste is briljant :Y

Even doorbijten in het begin, maar is zeker de moeite waard
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 19 april 2017 @ 15:30:43 #133
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_170331756
quote:
ziet er nice uit...hopelijk kunnen ze t spannend en lang genoeg maken
PSN: diTani
  woensdag 19 april 2017 @ 17:50:35 #134
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_170334505
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:30 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

ziet er nice uit...hopelijk kunnen ze t spannend en lang genoeg maken
Las dat de Campaign maar iets van 5 uur was. :'(
You dont believe me ? Read this line again.
pi_170334664
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 17:50 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Las dat de Campaign maar iets van 5 uur was. :'(
tussen de 4 en 6 uur idd. Ik vind t prima :P deze trailer laat zien dat er meer aandacht aan is besteed dan ik had verwacht.
Complete, lange AAA titels moet je voorlopig niet verwachten.

Iedereen die het heeft uitgeprobeerd is trouwens erg enthousiast :9
Wie dit leest is hek.
  Eindredactie Games woensdag 19 april 2017 @ 18:05:46 #136
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_170334832
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:51 schreef Drug het volgende:
life is strange > until dawn
nee man. Maargoed, ik houd ook meer van horror dan van chickfliks
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 19 april 2017 @ 19:34:33 #137
194233 Friday12
Originele kloon
pi_170336879
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:51 schreef Drug het volgende:
until dawn > life is strange
fixed
pi_170337212
pff ik kwam er niet in hoor. zal m nog wel eens aanzetten binnenkort
  woensdag 19 april 2017 @ 22:19:49 #139
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_170342532
Dat Elder Scrolls Online is serieus best goed geworden in tegenstelling tot toen die gereleased werd. _O-
Irene is bae <3
pi_170346389
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:19 schreef Jiang153 het volgende:
Dat Elder Scrolls Online is serieus best goed geworden in tegenstelling tot toen die gereleased werd. _O-
Als je een oudere versie (tweedehands) koopt, zijn alle uitbreidingen dan gratis te downloaden of kun je dan beter de laatste versie kopen (nieuw of tweedehands)?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_170346800
https://waypoint.vice.com(...)?utm_source=vicefbus

Wat een oud verbitterd mannetje is die Sapkowski.
pi_170346946
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:07 schreef Rijst het volgende:
https://waypoint.vice.com(...)?utm_source=vicefbus

Wat een oud verbitterd mannetje is die Sapkowski.
vind het wel meevallen. vooral wat hij zegt over storytelling is gewoon waar
pi_170347105
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 05:49 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Als je een oudere versie (tweedehands) koopt, zijn alle uitbreidingen dan gratis te downloaden of kun je dan beter de laatste versie kopen (nieuw of tweedehands)?
De uitbreidingen zijn niet spontaan gratis met de oude versie :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_170347210
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:07 schreef Rijst het volgende:
https://waypoint.vice.com(...)?utm_source=vicefbus

Wat een oud verbitterd mannetje is die Sapkowski.
Die boeken die die gast heeft geschreven zijn trouwens echt heel erg slecht. Het is een matige fantasyauteur die inderdaad geluk heeft gehad dat de games goed zijn om nog iets van glans aan zijn matige pulp te geven. Moet je voorstellen wat voor een goede games die lui zouden maken als ze niet deze treurige inspiratiebron hadden gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 20 april 2017 @ 09:22:30 #145
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170347630
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die boeken die die gast heeft geschreven zijn trouwens echt heel erg slecht. Het is een matige fantasyauteur die inderdaad geluk heeft gehad dat de games goed zijn om nog iets van glans aan zijn matige pulp te geven.
Klopt geen fluit van hoor aangezien zijn boeken al zeer populair waren voordat de games uitkwamen. De 'boost' die volgde na de games doet daar niet zoveel aan af.

Maar je hebt Narrenturm ook gelezen begrijp ik? Gezien je oordeel over de schrijver en niet zozeer over specifieke boeken. De onderscheidingen en literatuurprijzen die hij ontving zullen ook op lucht gebaseerd zijn.
quote:
Moet je voorstellen wat voor een goede games die lui zouden maken als ze niet deze treurige inspiratiebron hadden gebruikt.
Want CDPR staat bekend om hun treurige games toch? Er is in de games trouwens nauwelijks iets over van het Witcher-verhaal uit de boeken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 20 april 2017 @ 09:33:18 #146
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170347890
TheVulcanSalute twitterde op vrijdag 14-04-2017 om 22:41:01 Back in LA, shooting some video game. I think it has zombies in it. https://t.co/bGC8MvfSB8 reageer retweet
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170348219
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:22 schreef 2dope het volgende:

[..]

Klopt geen fluit van hoor aangezien zijn boeken al zeer populair waren voordat de games uitkwamen. De 'boost' die volgde na de games doet daar niet zoveel aan af.

Maar je hebt Narrenturm ook gelezen begrijp ik? Gezien je oordeel over de schrijver en niet zozeer over specifieke boeken. De onderscheidingen en literatuurprijzen die hij ontving zullen ook op lucht gebaseerd zijn.

De Engelse vertalingen zijn er pas een paar jaar. Dus internationaal heeft hij pas sinds de games succes.

En sorry, ik vind de Witcher-reeks echt niet goed. Het loopt voor geen meter, de personages zijn heel erg eendimensionaal en het leidt erg aan 'Tolkienisme', waarin een wereld is gecreëerd die vooral door de schrijver goed begrepen lijkt te worden, maar de lezer vooral verwart met namen, plaatsen en historie die nauwelijks worden toegelicht. Het kan altijd slecht vertaald zijn, maar ik kwam er nauwelijks doorheen en ik heb toch behoorlijk wat generieke fantasy gelezen in mijn leven. Ik weet ook dat ik in de minderheid ben, ik ben bij aanschaf van de boeken vooral op de user reviews op Amazon af gegaan en die zijn louter positief.

Ik heb alleen wat van de Witcher-reeks gelezen (Blood of Elves en Time of Contempt). Dat nodigde niet uit om de rest van het oeuvre te lezen.

En wat ik bedoel te zeggen over CDPR is dat ik denk dat ze nog betere games zouden maken als ze niet dit materiaal als inspiratiebron zouden hebben. The Witcher 3 heeft op vrijwel alle vlakken de lat in games hoger gelegd. Ik vond de boeken niks en de wereld echt niet interessant, maar met name in TW3 hebben ze mij toch erg weten te boeien. Dan doe je het dus goed, wat mij betreft :)

En het blijft natuurlijk gewoon mijn mening :) Als anderen het wel goed vinden, dan is dat helemaal prima. Wat ik van Sapkowski gelezen heb vond ik erg matig.
  Eindredactie Games donderdag 20 april 2017 @ 10:04:06 #148
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170348550
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De Engelse vertalingen zijn er pas een paar jaar. Dus internationaal heeft hij pas sinds de games succes.

En sorry, ik vind de Witcher-reeks echt niet goed. Het loopt voor geen meter, de personages zijn heel erg eendimensionaal en het leidt erg aan 'Tolkienisme', waarin een wereld is gecreëerd die vooral door de schrijver goed begrepen lijkt te worden, maar de lezer vooral verwart met namen, plaatsen en historie die nauwelijks worden toegelicht. Het kan altijd slecht vertaald zijn, maar ik kwam er nauwelijks doorheen en ik heb toch behoorlijk wat generieke fantasy gelezen in mijn leven. Ik weet ook dat ik in de minderheid ben, ik ben bij aanschaf van de boeken vooral op de user reviews op Amazon af gegaan en die zijn louter positief.

Ik heb alleen wat van de Witcher-reeks gelezen (Blood of Elves en Time of Contempt). Dat nodigde niet uit om de rest van het oeuvre te lezen.

En wat ik bedoel te zeggen over CDPR is dat ik denk dat ze nog betere games zouden maken als ze niet dit materiaal als inspiratiebron zouden hebben. The Witcher 3 heeft op vrijwel alle vlakken de lat in games hoger gelegd. Ik vond de boeken niks en de wereld echt niet interessant, maar met name in TW3 hebben ze mij toch erg weten te boeien. Dan doe je het dus goed, wat mij betreft :)

En het blijft natuurlijk gewoon mijn mening :) Als anderen het wel goed vinden, dan is dat helemaal prima. Wat ik van Sapkowski gelezen heb vond ik erg matig.
Ik vind 't ook niks, heb alleen Blood of Elves eBook geprobeerd maar niet uitgelezen. Ben sowieso geen liefhebber van fantasyboeken dus dat helpt ook niet. Toch denk ik dat het gezien zijn hele oeuvre geen waardeloze pulpschrijver is. Een nominatie voor de Nike-literatuurprijs zegt wel iets denk ik. Of Polen hebben een ontzettende kutsmaak, kan ook natuurlijk. De games, waarbij het Witcher-gedachtegoed 'losjes' is vertaald naar een action/RPG vind ik wel weer ontzettend dope, interessanter dan de meeste fantasygames qua setting/lore.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170349518
Ik vind Witcher ook niks, maar ik kan mij wel vinden in de mensen die het geweldig vinden. Heb zelf niks met dit genre. Ik hou er niet van om overspoeld te worden met duizenden opties.
pi_170351114
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:19 schreef Jiang153 het volgende:
Dat Elder Scrolls Online is serieus best goed geworden in tegenstelling tot toen die gereleased werd. _O-
Wat is er dan beter geworden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')