abonnement Unibet Coolblue
pi_170229511
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:03 schreef Toefjes het volgende:
Gelukkige dag van de Zon allemaal O+
*O* w/ B:)B w/ *O*
pi_170229520
Op NOS nieuws herhalen ze alles wat we al wisten :+
pi_170229532
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:03 schreef Toefjes het volgende:
Gelukkige dag van de Zon allemaal O+
:D Ja jullie ook O+ *O*
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_170229534
Ik ga ook off, zal m'n gordijnen wel ff extra dicht doen, vind die flitsen van thermonucleaire ontploffingen altijd zo storend voor m'n nachtrust. Tot morgen, als die er nog is. Zo niet, tot het hiernamaals. (ben benieuwd of we daar een nieuw account voor Fok! moeten aanmaken)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_170229546
Kom op met die bommen. Beetje inspiratie voor battlefield. Battlefield 1 komt MN neus wel uit nu namelijk.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_170229610
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:06 schreef spierbal het volgende:
Kom op met die bommen. Beetje inspiratie voor battlefield. Battlefield 1 komt MN neus wel uit nu namelijk.
IK speel nog 1942 8-) heb wel nieuwere versies maar die vind ik maar niks :N
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_170229879
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans dat ze een lanceerbare kernkop kunnen maken?
Volgens de VS kunnen ze dat reeds. http://www.cbsnews.com/ne(...)tary-official-warns/

Met uranium kan je een "gun-type" bom maken, wat technisch vrij simpel is, je vuurt gewoon twee stukken uranium op elkaar af (een holle cylinder op een cylinder die daarin past), ze komen samen, overschrijden de kritische massa en ontploffen. De VS gebruikte dat type voor artillery shells, dus ik neem aan dat die klein genoeg zijn om op een raket te zetten.
Maar verrijking van uranium (om splijtbaar 235 te verkrijgen, is omslachtig, duizenden centrifuges jarenlang draaien. plutonium kan je gewoon met chemische middelen scheiden. Plutonium kan niet gebruikt worden in een "gun type" bom omdat het te radioactief is, je krijgt de delen niet bij elkaar omdat de kettingreactie te vroeg start..

Een 2-punt lineaire implosie zou in principe ook vrij eenvoudig te maken zijn. Geschikt voor zeer compacte designs, wel weinig krachtig.

Two-point hollow-pit implosion is het ideaal, maar ook technisch het moeilijkst.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_170229968
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)amerika-niet-aanvalt

Hmm... ik moet morgenvroeg weer werken.
pi_170230030
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:28 schreef MidnightB00m het volgende:
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)amerika-niet-aanvalt

Hmm... ik moet morgenvroeg weer werken.
Durf je niet te slapen?
pi_170230084
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:28 schreef MidnightB00m het volgende:
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)amerika-niet-aanvalt

Hmm... ik moet morgenvroeg weer werken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:32 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Durf je niet te slapen?
ze heeft wel een passende naam zeg :P
pi_170230132
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

[..]

ze heeft wel een passende naam zeg :P
Nostradamus had het niet beter kunnen verzinnen idd :D
pi_170230208
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

[..]

ze heeft wel een passende naam zeg :P
:D
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_170230217
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:32 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Durf je niet te slapen?
Toen dat nieuws gisteren voor het eerst voorbij kwam met dat eerste geschatte tijdstip en 't was zo laat, kreeg ik ineens een piep in mijn oren en zaten mijn oren even dicht. Beetje zoals met opstijgen in een vliegtuig. Enkele seconden brak er toch wel lichtelijk paniek uit _O-
pi_170230305
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:45 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Toen dat nieuws gisteren voor het eerst voorbij kwam met dat eerste geschatte tijdstip en 't was zo laat, kreeg ik ineens een piep in mijn oren en zaten mijn oren even dicht. Beetje zoals met opstijgen in een vliegtuig. Enkele seconden brak er toch wel lichtelijk paniek uit _O-
Ik verwacht wel dat ik zelf dinsdag gewoon weer mag opdraven richting het werk.

Ik weet niet of je een druk baantje hebt, via de mobiel kun je in elk geval wel goed op de hoogte blijven. Pyongyang is met hemelsbreed 8400 km ver weg (net even gekeken via maps :P ) dus dat is wel veilige afstand voor deze nacht ;)
pi_170230344
De vlag uit voor deze feestdag !



*O* *O*

Met muziek natuurlijk!

Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_170230360
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:50 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik verwacht wel dat ik zelf dinsdag gewoon weer mag opdraven richting het werk.

Ik weet niet of je een druk baantje hebt, via de mobiel kun je in elk geval wel goed op de hoogte blijven. Pyongyang is met hemelsbreed 8400 km ver weg (net even gekeken via maps :P ) dus dat is wel veilige afstand voor deze nacht ;)
De raketten van Noord-Korea halen het vaste land van de VS niet eens, laat staan Europa.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_170230373
fissaaaaaaabombaaaaa
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170230380
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:45 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Toen dat nieuws gisteren voor het eerst voorbij kwam met dat eerste geschatte tijdstip en 't was zo laat, kreeg ik ineens een piep in mijn oren en zaten mijn oren even dicht. Beetje zoals met opstijgen in een vliegtuig. Enkele seconden brak er toch wel lichtelijk paniek uit _O-
Joh, dat mn je niet zeg!

:')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_170230403
Wanneer zou dit hele feest moeten gaan starten dan, over 1 minuut?
Lambo of Rekt
pi_170230409
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:59 schreef EggsTC het volgende:
Wanneer zou dit hele feest moeten gaan starten dan, over 1 minuut?
Nee over 1 uurtje minimaal.
pi_170230412
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:50 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik verwacht wel dat ik zelf dinsdag gewoon weer mag opdraven richting het werk.

Ik weet niet of je een druk baantje hebt, via de mobiel kun je in elk geval wel goed op de hoogte blijven. Pyongyang is met hemelsbreed 8400 km ver weg (net even gekeken via maps :P ) dus dat is wel veilige afstand voor deze nacht ;)
Dat is nou een paasweekend ;)

Heb wel wat vrijheid met mijn baan, dus kan tussendoor wel even op Fok! neuzelen.
pi_170230414
Zag ik nou een tweet over een raketlancering?
pi_170230424
laat die faggot nu eindelijk kleur bekennen. Wordt er een beetje moe van
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')