abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 14 april 2017 @ 15:57:52 #26
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170216446
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat staat er wel. Die 1746 kán alleen betrekking hebben op de onderzochte gevallen. Of denk dat je dat uitkeringen stopgezet worden zonder onderzoek? Dat kan toch helemaal niet?

Alleen die 498 is onduidelijk, die zou overlap kunnen hebben met de 1746.
Naja die 3000 zijn, volgens die uitleg, enkel mensen die geruime tijd geen contact meer hebben gehad met de gemeente. Lijkt me sterk dat dat de enige groep is waarbij fraude is gesignaleerd. En die 498 dus, ik zou wel wat extra uitleg willen hebben bij de cijfers in dit artikel
pi_170216550
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat staat er wel.
Wat in ieder geval zeker niet in het artikel staat zijn cijfers en info over de soorten fraude en de achtergrond van de fraudeurs.

Kortom, het clichébeeld wat u schetst wordt op geen enkele wijze ondersteund door het artikel.

Hier nog een voorbeeld van 'fraude' die wel in de cijfers is opgenomen, maar wat in werkelijkheid geen fraude is.
Een oudere man die door verkeerde communicatie door de instanties zelf ineens een 'fraudeur' is.

http://www.volkskrant.nl/(...)fraude-weg~a4234087/
pi_170216584
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:57 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Naja die 3000 zijn, volgens die uitleg, enkel mensen die geruime tijd geen contact meer hebben gehad met de gemeente. Lijkt me sterk dat dat de enige groep is waarbij fraude is gesignaleerd. En die 498 dus, ik zou wel wat extra uitleg willen hebben bij de cijfers in dit artikel
Extra uitleg zou inderdaad prettig zijn.

En ik denk ook niet dat dat de enige groep is waar fraude is gesignaleerd. Maar dat is wel de groep die dus in 2016 is onderzocht en waar naar aanleiding van dat onderzoek 58% van de onderzochte uitkeringen stopgezet is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170216698
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:03 schreef FYazz het volgende:

[..]

Wat in ieder geval zeker niet in het artikel staat zijn cijfers en info over de soorten fraude en de achtergrond van de fraudeurs.

Kortom, het clichébeeld wat u schetst wordt op geen enkele wijze ondersteund door het artikel.

Hier nog een voorbeeld van 'fraude' die wel in de cijfers is opgenomen, maar wat in werkelijkheid geen fraude is.
Een oudere man die door verkeerde communicatie door de instanties zelf ineens een 'fraudeur' is.

http://www.volkskrant.nl/(...)fraude-weg~a4234087/
De gevallen waar het nu over gaat zijn van 2016, dit is een artikel uit begin 2016 waarin staat dat de minister de wet aanpast om dit soort gevallen zoals in dat artikel te voorkomen.

Ik ga er even voor het gemak van uit dat dat inmiddels is gebeurd en in de gevallen waar het nu om gaat vrijwel niet aan de orde zal zijn.

En ja, er zal weleens iemand onterecht gebrandmerkt worden. Heel vervelend en dat mag absoluut niet gebeuren maar wilt u ontkennen dat er zeer veel gedraudeerd wordt met uitkeringen?

Sinds de gemeente Rotterdam er heel streng op controleert is het aantal instromers zo ongeveer 1/7 van wat het was. Dat is niet omdat mensen opeens makkelijker aan het werk komen, maar omdat de fraudegevallen er uit gefilterd worden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170216721
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:55 schreef Fir3fly het volgende:
Lekker, 19 miljoen in de pocket. Niet gek.
Nee joh, die besparing is al lang en breed meegenomen in de begroting over 2014-2018 en ook al lang en breed weer uitgegeven aan een ander potje 😉

Rotterdam komt al jaren geld tekort.
pi_170216953
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik ga er even voor het gemak van uit dat dat inmiddels is gebeurd en in de gevallen waar het nu om gaat vrijwel niet aan de orde zal zijn.

Sinds de gemeente Rotterdam er heel streng op controleert is het aantal instromers zo ongeveer 1/7 van wat het was. Dat is niet omdat mensen opeens makkelijker aan het werk komen.
Zullen we het bij de feiten houden i.p.v. bij wat gemakkelijk is :)

Ook gevallen uit heel 2016 zijn bekend. Met een beetje zoekwerk kunt u tig voorbeelden hiervan vinden.

Het is ook niet voor niets dat het UWV gestopt is met de boeteregeling.

Dat het aantal instromers is gedaald heeft niets te maken met de controle op fraude, maar alles met de nieuwe aanpak van Rotterdam om mensen naar werk te begeleiden.

Zie https://radar.avrotros.nl(...)-succesvolle-aanpak/
https://www.trouw.nl/home(...)e-bijstand~a8863cb1/

Na al deze achtergrondinfo is het toch hopelijk wel even klaar met al die aannames en ongenuanceerde berichten van u ;)
  vrijdag 14 april 2017 @ 16:29:53 #32
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170217035
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
En ja, er zal weleens iemand onterecht gebrandmerkt worden. Heel vervelend en dat mag absoluut niet gebeuren maar wilt u ontkennen dat er zeer veel gedraudeerd wordt met uitkeringen?
Ik weet het eigenlijk niet. Toen ik probeerde om de site die ik net noemde te vinden, kwam ik ook op bijv dit soort vergelijkende info:

quote:
De harde aanpak van de bijstandsfraude stuit ook op kritiek. Eind vorig jaar nog van de landelijke ombudsman Frank van Dooren: "Juist de mensen die niet de bedoeling hadden om te frauderen, worden hier zwaar door getroffen."

Van Dooren krijgt nu ook bijval van de gemeentelijke ombudsman, Anne Mieke Zwaneveld: "Het is toch opmerkelijk dat er zulke grote verschillen zijn. Heeft Rotterdam dan zoveel meer fraudeurs dan Amsterdam? Daar geloof ik helemaal niets van."

De gemeentelijke ombudsman krijgt veel klachten binnen van gedupeerden. "Fraude moet worden opgespoord maar heel vaak is het geen fraude. Ik noem bijvoorbeeld mevrouw Jansen. Die had een uitkering en vindt een parttime baan. Zij laat een contract aan de gemeente zien en dan levert ze te laat een loonstrook aan. En dat is volgens Rotterdam uitkeringsfraude. Daar geloof ik helemaal niets van", aldus de gemeentelijke ombudsman Zwaneveld. Zij pleit voor een zorgvuldige aanpak van uitkeringsfraude met meer waarschuwen en minder boetes.
en ook dit artikel van alweer even geleden
http://www.rijnmond.nl/ni(...)npak-bijstandsfraude
quote:
De grote steden gaan onderling zeer verschillend om met de uitvoering van de Fraudewet. In 2013 is deze wet aangepast omdat fraudeurs strenger moesten worden aangepakt met hogere boetes, vond het kabinet.

Gemeenten kregen meer bevoegdheden om bestuurlijk te handhaven. Maar het aantal boetes dat wordt opgelegd verschilt sterk. Dat blijkt uit cijfers die BNR bij de gemeenten heeft opgevraagd over de jaren 2013 en 2014:

Rotterdam: 2678 boetes
Amsterdam: 467 boetes
Den Haag: 1150 boetes
Utrecht: 429 boetes

Te weinig boetes
Eerder concludeerde de inspectie SZW al in een rapport dat gemeentes de nieuwe wet niet toepassen zoals was bedoeld. "Gemeenten leggen te weinig en te lage boetes op", aldus de Inspectie SZW in het rapport 'De boete belicht'. In slechts 35 procent van de gevallen wordt een boete opgelegd, terwijl volgens de Fraudewet gemeenten voor elke fraudevordering een boete zouden moeten opleggen.

Moedwillig frauderen
De gemeenten zijn bang dat ze het bewijs toch niet rond krijgen, merkt de inspectiedienst op. Volgens het Landelijk Contact Sociaal Rechercheurs (LCSR) geven de cijfers aan dat de Fraudewet niet goed werkt. Het maakt blijkbaar uit waar je woont of je wel of niet gestraft wordt, zegt voorzitter Irma Heintzberger: "Ik ben wel geschrokken van het grote verschil. Het zou niet zo moeten zijn dat als je moedwillig fraudeert, dat je dan kunt uitkiezen in welke gemeente je moet wonen om niet gestraft te worden."

Verwijtbaarheid
Inmiddels wordt er gewerkt aan een aanpassing van de wet zodat er rekening gehouden kan worden met verwijtbaarheid, maar dat komt voor duizenden mensen te laat. Amsterdam besloot daarom onlangs alle boetebesluiten te herzien, maar de andere steden deden dat niet.
[sub]https://www.bnr.nl/nieuws(...)pt-fors-uiteen]/sub]
Je zou dus denken dat de andere gemeenten te weinig boetes opleggen, maar er wordt weer geen rekening gehouden met of iemand mogelijk niet-verwijtbaar info niet geeft of verkeerde info geeft.
pi_170217076
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:26 schreef FYazz het volgende:

[..]

Zullen we het bij de feiten houden i.p.v. bij wat gemakkelijk is :)

Ook gevallen uit heel 2016 zijn bekend. Met een beetje zoekwerk kunt u tig voorbeelden hiervan vinden.

Het is ook niet voor niets dat het UWV gestopt is met de boeteregeling.

Dat het aantal instromers is gedaald heeft niets te maken met de controle op fraude, maar alles met de nieuwe aanpak van Rotterdam om mensen naar werk te begeleiden.

Zie https://radar.avrotros.nl(...)-succesvolle-aanpak/
https://www.trouw.nl/home(...)e-bijstand~a8863cb1/

Na al deze achtergrondinfo is het toch hopelijk wel even klaar met al die aannames en ongenuanceerde berichten van u ;)
Uit je eigen bron:

quote:
Daarbij is niet onderzocht waarom mensen geen bijstand aanvroegen, zegt Struijvenberg. Mogelijk liet een deel zich afschrikken door het papierprikken, maar het kan ook, zegt hij dat mensen genoegen met elke baan die zij kunnen vinden. “Als je in de bijstand zit, is iedere baan een goede baan. Ook als dat niet direct je droombaan is.”
Op het moment dat je eerst een paar weekjes papier moet prikken voordat je geld krijgt daalt opeens het aantal aanvragen voor een uitkering naar iets boven de 1%, een aanzienlijke daling. He, hoe kan dat nou?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 14 april 2017 @ 16:34:25 #34
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170217111
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Uit je eigen bron:

[..]

Op het moment dat je eerst een paar weekjes papier moet prikken voordat je geld krijgt daalt opeens het aantal aanvragen voor een uitkering naar iets boven de 1%, een aanzienlijke daling. He, hoe kan dat nou?
Mja, op zich is dat ook wel matig tuulk :P
Keuze tussen voor max 70% vh minimumloon en chill thuis zitten en voor (minstens) het minimumloon fulltime werken
en
Keuze tussen voor max 70% vh minimumloon kutwerk doen en voor (minstens) het minimumloon (eventueel) kutwerk doen.

Dan neem je logischerwijs eerder genoegen met dat beter betaalde kutwerk ja
pi_170217125
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:29 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk niet. Toen ik probeerde om de site die ik net noemde te vinden, kwam ik ook op bijv dit soort vergelijkende info:
[ afbeelding ]

[..]

[..]

Je zou dus denken dat de andere gemeenten te weinig boetes opleggen, maar er wordt weer geen rekening gehouden met of iemand mogelijk niet-verwijtbaar info niet geeft of verkeerde info geeft.
Dat zou je denken ja. Volgens mij wordt er in bijvoorbeeld Amsterdam helemaal niet gecontroleerd op fraude. Dan heb je dus ook bijna geen boetes.

Je ziet gewoon dat een harde aanpak werkt:

- minder nieuwe uitkeringen
- meer uitkeringen stopgezet
- meer boetes opgelegd
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170217126
Met de instroom van nieuwe kansparels die we de komende jaren tegemoet gaan is het dweilen met de kraan open.

Druppel en gloeiende plaat.

En zo.
  vrijdag 14 april 2017 @ 16:35:40 #37
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170217141
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zou je denken ja. Volgens mij wordt er in bijvoorbeeld Amsterdam helemaal niet gecontroleerd op fraude. Dan heb je dus ook bijna geen boetes.

Je ziet gewoon dat een harde aanpak werkt:

- minder nieuwe uitkeringen
- meer uitkeringen stopgezet
- meer boetes opgelegd
Naja ik ben voor een harde aanpak hoor, maar dan wel eerlijk in de zin dat je niet mensen straft als zij niet moedwillig fraudeerden (wat schijnbaar ook een breed begrip is)
pi_170217148
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:34 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Mja, op zich is dat ook wel matig tuulk :P
Keuze tussen voor max 70% vh minimumloon en chill thuis zitten en voor (minstens) het minimumloon fulltime werken
en
Keuze tussen voor max 70% vh minimumloon kutwerk doen en voor (minstens) het minimumloon (eventueel) kutwerk doen.

Dan neem je logischerwijs eerder genoegen met dat beter betaalde kutwerk ja
Daarmee is toch aangetoond dat je een uitkering niet nodig had?

Want kennelijk was er werk voor handen, pas als er gedreigd wordt met kutwerk pakt iemand het werk aan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170217169
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:35 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Naja ik ben voor een harde aanpak hoor, maar dan wel eerlijk in de zin dat je niet mensen straft als zij niet moedwillig fraudeerden (wat schijnbaar ook een breed begrip is)
Wat is moedwillig?
Als jij al je post ongeopend in de kliko flikkert, en daardoor per ongeluk fraudeert, dan is dat niet moedwillig maar is die boete wat mij betreft wel terecht.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 14 april 2017 @ 16:37:23 #40
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170217170
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Daarmee is toch aangetoond dat je een uitkering niet nodig had?

Want kennelijk was er werk voor handen, pas als er gedreigd wordt met kutwerk pakt iemand het werk aan.
Is ook, daarnaast verdienen ze er meer mee. Ik denk dat je nu best wat mensen hebt die zich te goed voelen voor zulk werk en daarom nog 'even' wachten tot hun droombaan voorbijkomt :T
  vrijdag 14 april 2017 @ 16:38:08 #41
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170217183
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat is moedwillig?
Als jij al je post ongeopend in de kliko flikkert, en daardoor per ongeluk fraudeert, dan is dat niet moedwillig maar is die boete wat mij betreft wel terecht.
Dit soort dingetjes vind ik wat ver gaan
quote:
"Fraude moet worden opgespoord maar heel vaak is het geen fraude. Ik noem bijvoorbeeld mevrouw Jansen. Die had een uitkering en vindt een parttime baan. Zij laat een contract aan de gemeente zien en dan levert ze te laat een loonstrook aan. En dat is volgens Rotterdam uitkeringsfraude. Daar geloof ik helemaal niets van", aldus de gemeentelijke ombudsman Zwaneveld.
Daar lijkt geen sprake te zijn van opzet
pi_170217208
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:38 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dit soort dingetjes vind ik wat ver gaan

[..]

Daar lijkt geen sprake te zijn van opzet
Ja. dat vind ik persoonlijk ook.

Maar dat je een boete krijgt als je iets te laat aanlevert vind ik dan weer niet zo gek.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 14 april 2017 @ 16:39:51 #43
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170217224
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja. dat vind ik persoonlijk ook.

Maar dat je een boete krijgt als je iets te laat aanlevert vind ik dan weer niet zo gek.
Boete, boete, dat je het verschil moet terugbetalen is logisch. Een boete vind ik dan weer minder logisch
  vrijdag 14 april 2017 @ 16:43:09 #44
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170217293
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:38 schreef hugecooll het volgende:
Daar lijkt geen sprake te zijn van opzet
Ik vind dat niet zo relevant, eigenlijk. Als je gebruik maakt van de faciliteiten van de staat kun je je op zijn minst aan de voorwaarden houden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_170217343
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:39 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Boete, boete, dat je het verschil moet terugbetalen is logisch. Een boete vind ik dan weer minder logisch
Nou, dat vind ik wel terecht. JE hebt je nou eenmaal aan bepaalde voorwaarden te houden. Dan hoef je niet meteen een boete van duizenden euro's te krijgen maar dat je het in je portemonnee voelt vind ik niet onredelijk.

Je maakt toch gebruik van geld wat van de gemeenschap is, dan heb je daar ook een eigen verantwoordelijkheid in.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170217355
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Uit je eigen bron:

[..]

Op het moment dat je eerst een paar weekjes papier moet prikken voordat je geld krijgt daalt opeens het aantal aanvragen voor een uitkering naar iets boven de 1%, een aanzienlijke daling. He, hoe kan dat nou?
Uit uw eigen reactie, die u haalt uit mijn eigen bron.

Er staat letterlijk (feitelijk) dat niet onderzocht is waarom.

Daarna volgt een aanname (mogelijk...), waar u vervolgens zelf nog iets bij verzint.

Kortom, u probeert nu met een aanname uw eigen aanname te ondersteunen :D

Maar wel fijn om te weten dat u mijn links leest, alleen ietwat jammer dat dit blijkbaar enkel is om een tegenargument (aanname) te zoeken i.p.v. de feitelijke informatie tot u te nemen.

Ik ga weekend houden.
Wens iedereen prettige dagen :W
pi_170217397
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:46 schreef FYazz het volgende:

[..]

Uit uw eigen reactie, die u haalt uit mijn eigen bron.

Er staat letterlijk (feitelijk) dat niet onderzocht is waarom.

Daarna volgt een aanname (mogelijk...), waar u vervolgens zelf nog iets bij verzint.

Kortom, u probeert nu met een aanname uw eigen aanname te ondersteunen :D

Maar wel fijn om te weten dat u mijn links leest, alleen ietwat jammer dat dit blijkbaar enkel is om een tegenargument (aanname) te zoeken i.p.v. de feitelijke informatie tot u te nemen.

Ik ga weekend houden.
Wens iedereen prettige dagen :W
Jammer dat u mijn punt niet snapt.

Prettig weekend!
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170217504
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jammer dat u mijn punt niet snapt.

Prettig weekend!
Whahaha, wat slecht... :')

Zo kan ik ook een discussie eindigen "Jammer dat u niet snapt wat nuance is" ;)

Bedankt! Ik ga van het weekend genieten.
pi_170217633
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:53 schreef FYazz het volgende:

[..]

Whahaha, wat slecht... :')

Zo kan ik ook een discussie eindigen "Jammer dat u niet snapt wat nuance is" ;)

Bedankt! Ik ga van het weekend genieten.
Dat zei u net ook.

Maar ik wil er nog wel even dieper op ingaan. Ik ga je vanaf nu wel tutoyeren overigens.

Dit topic gaat over 3000 onderzochte uitkeringen,waarna 58% van de onderzochte uitkeringen zijn stopgezet wegens fraude. Dit is 1 punt van de harde aanpak van Rotterdam.

Een ander punt is dat je nu dus eerst een paar weekjes papier moet prikken alvorens je een uitkering krijgt. Hiermee is het aantal instromers ongeveer 1/7 van wat het was.

Dus 58% van de onderzochte uitkeringen blijkt fraude
En als je papier moet prikken blijkt opeens dat er 85% minder mensen opeens een uitkering nodig hebben.

Dan kun je een heel rookgordijn opwerpen met allerlei linkjes (zonder te citeren waar het om zou moeten gaan, je zegt dus feitelijk niks) maar feit is dat bovenstaande gegevens alle reden geven om aan te nemen dat er wordt gefraudeerd en meer onderzoek zou zeker op zijn plaats zijn.

Nuance is overrated. Genuanceerde mensen doen er langer over dan ongenuanceerde mensen om tot dezelfde inzichten te komen, dat is het enige verschil.

En als je de Rotterdamse cijfers naast de amsterdamse of haagse cijfers legt is er alle reden om aan te nemen dat daar ook veel gefraudeerd wordt. Er is geen andere plausibele verklaring te geven waarom die cijfers anders zo ver uit elkaar liggen.

Een fijn weekend.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 14 april 2017 @ 17:10:41 #50
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170217864
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:13 schreef FYazz het volgende:

[..]

Nee joh, die besparing is al lang en breed meegenomen in de begroting over 2014-2018 en ook al lang en breed weer uitgegeven aan een ander potje 😉

Rotterdam komt al jaren geld tekort.
Maar nu 19 miljoen minder.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')