Dan hoef ik je niet meer. Bovenstaande is het minimale wat een man kan doen voor zijn vrouw.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:24 schreef Drug het volgende:
[..]
ik kan je gouden bergen beloven.. maar ik beloof niks 😅🤣
zal ik een kusje op geven 😚quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben zo een onhandig mens. Eerst hele vinger opengehaald gisteren. Alsof dat niet gisteren genoeg was ook nog eens gisternacht tijdens bidden keihard bij bukken mijn hoofd tegen de rand van glazen tafel gestoot. Moest keihard lachen.
Lijkt me heel normaal? Is natuur dat een man alles voor een vrouw doet. Voor minder ga ik echt niet overstag. Als een man bovenstaande ( zie lijst) al niet voor me over heeft, wat moet ik met hem?quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
eerst dacht ik wat eisen vrouwen veel.
Nu denk ik:
Go girl eis maar. ,
Elke vrouw is dit waard, maar sommige vrouwen geven zichzelf zo makkelijk weg.quote:Mijn ex kwam elk weekend helemaal vanuit Frankfurt naar mij toe. Ik weet wel zeker dat hij maandelijks minimaal 1000 euro kwijt was aan mij. Hij deed het wel. Nu gaat het me niet om het geld, maar het gebaar. Zo ging ik ook regelmatig naar hem toe omdat ik zag dat hij de moeite en investering deed. Kreeg elke week wel een cadeau van hem en hij deed echt ALLES voor me.
Makkelijk? Sommige vrouwen zijn niet zo materialistisch en verwachten een gelijkwaardige relatie waarbij de man soms gewoon zelf kan nadenken dat een vrouw iets verlangt. Ik hou niet zo van dat allochtone gedoe dat je een man als halve slaaf moet behandelen. Erger mij ook kapot aan vrouwen in Turkije die dat doen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lijkt me heel normaal? Is natuur dat een man alles voor een vrouw doet. Voor minder ga ik echt niet overstag. Als een man bovenstaande ( zie lijst) al niet voor me over heeft, wat moet ik met hem?
[..]
Elke vrouw is dit waard, maar sommige vrouwen geven zichzelf zo makkelijk weg.
Lieve schat, een man die van een vrouw houdt heeft er geen moeite mee om alles voor een vrouw te doen. Die vindt het niet erg naar een vrouw toe te komen. Die vindt het ook niet erg om te betalen. Die vindt het ook niet erg om cadeaus te kopen voor zijn geliefde. Dat heeft niks te maken met gelijkwaardigheid. Mijn ex gaf me elke week cadeaus, maar onze relatie was heel gelijkwaardig en liefdevol. Zo gaf ik hem ook met regelmaat cadeaus omdat ik dat gewoon leuk vind om te doen. Ik geef de mensen van wie ik houd erg graag cadeaus. Gelijkwaardigheid heeft hier niets mee te doen, noch halve slaaf wezen. Je moet niet voor een man dingen invullen en denken dat je een man als een halve slaaf behandelt wanneer je bepaalde dingen verwacht/eist.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Makkelijk? Sommige vrouwen zijn niet zo materialistisch en verwachten een gelijkwaardige relatie waarbij de man soms gewoon zelf kan nadenken dat een vrouw iets verlangt. Ik hou niet zo van dat allochtone gedoe dat je een man als halve slaaf moet behandelen. Erger mij ook kapot aan vrouwen in Turkije die dat doen.
Helaas vraagt de realiteit er wel omDie vrouwen krijgen meer. Ik zie dat zij op handen worden gedragen door hun man.
Dan moet jij niet zeggen dat sommige vrouwen zich makkelijk weggeven als zij zich niet laten paaien door deze shit. Zoals jij het nu schrijft is anders dan wat je net zei over een huis etc.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lieve schat, een man die van een vrouw houdt heeft er geen moeite mee om alles voor een vrouw te doen. Die vindt het niet erg naar een vrouw toe te komen. Die vindt het ook niet erg om te betalen. Die vindt het ook niet erg om cadeaus te kopen voor zijn geliefde. Dat heeft niks te maken met gelijkwaardigheid. Mijn ex gaf me elke week cadeaus, maar onze relatie was heel gelijkwaardig en liefdevol. Zo gaf ik hem ook met regelmaat cadeaus omdat ik dat gewoon leuk vind om te doen. Ik geef de mensen van wie ik houd erg graag cadeaus. Gelijkwaardigheid heeft hier niets mee te doen, noch halve slaaf wezen. Je moet niet voor een man dingen invullen en denken dat je een man als een halve slaaf behandelt wanneer je bepaalde dingen verwacht/eist.
Bedoel er niets slechts mee. Is ook geen waardeoordeel. Vind het juist jammer dat vrouwen zichzelf zo tekort doen. Ik gedraag me wel echt als een prinsesje in een relatie, hahaha.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan moet jij niet zeggen dat sommige vrouwen zich makkelijk weggeven als zij zich niet laten paaien door deze shit. Zoals jij het nu schrijft is anders dan wat je net zei over een huis etc.
Oh, echt?quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent al jaren relatieloos. Snap je niet.
groot gelijk ya amira diyaliequote:Op zaterdag 15 april 2017 14:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Bedoel er niets slechts mee. Is ook geen waardeoordeel. Vind het juist jammer dat vrouwen zichzelf zo tekort doen. Ik gedraag me wel echt als een prinsesje in een relatie, hahaha.
Kan me niet voorstellen dat je eens bent met bovenstaande, ik ken jou veel beter dan dat.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent al jaren relatieloos. Snap je niet.
Ik ben anders. Ik hoef niets van een man. Gewoon dat hij genoeg verdient, zodat hij niet vn mijn centen hoeft leven. af en toe cadeautje, af en toe samen leuke shit. Soms lekker verrast worden. Maar dan winje niets.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je eens bent met bovenstaande, ik ken jou veel beter dan dat.
Als je een man ontmoet die echt van je houdt, zal dat vanzelf gaan. Daar hoef je dan niet om te bedelen. Hij zal dit allemaal uit zichzelf doen. Ik hoef een man ook niet leeg te plukken. Zit ook niet in mijn aard en staat los van bovenstaande reacties.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben anders. Ik hoef niets van een man. Gewoon dat hij genoeg verdient, zodat hij niet vn mijn centen hoeft leven. af en toe cadeautje, af en toe samen leuke shit. Soms lekker verrast worden. Maar dan winje niets.
Dus daarom: pluk die mongolen kaal en ga daarna door naar een ander.
Hij lijkt me wel het typetje vriendinnetje.quote:
Heeft ze alquote:Op zaterdag 15 april 2017 14:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Moge Allah je een liefdevolle, leuke en aardige man schenken.
Wil jou ook nog steeds zien.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel het typetje vriendinnetje.
Vind nog steeds jammer dat ik hem misgelopen ben op Schiphol. Had hem graag willen zien.
ach verheug je liever op iemand anders 😉😌quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel het typetje vriendinnetje.
Vind nog steeds jammer dat ik hem misgelopen ben op Schiphol. Had hem graag willen zien.
Doet ze vast.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:55 schreef Drug het volgende:
[..]
ach verheug je liever op iemand anders 😉😌
Doe ik ook. Heel erg zelfs. Bijna!!quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:55 schreef Drug het volgende:
[..]
ach verheug je liever op iemand anders 😉😌
Laat ik anders zeggen kom een keer naar Rotterdam en ik zorg voor een gezellige dagquote:Op zaterdag 15 april 2017 14:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen wanneer ik weer arriveer op Schiphol?
HAAHAHAHAHAHAHAH. Je denkt dat ik dat doe?quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Laat ik anders zeggen kom een keer naar Rotterdam en ik zorg voor een gezellige dag
Mad.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rot op met je hang naar roddels, fucking gay.
LOL. Ze heeft geen interesse in jou, dat zie je tochquote:Op zaterdag 15 april 2017 14:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Laat ik anders zeggen kom een keer naar Rotterdam en ik zorg voor een gezellige dag
Je mag wel wat moeite doen idd.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
HAAHAHAHAHAHAHAH. Je denkt dat ik dat doe?
Ze valt niet op kaasjes joh. En helemaal niet op van die wannabe Marokkanenquote:Op zaterdag 15 april 2017 14:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
LOL. Ze heeft geen interesse in jou, dat zie je tochVolgens mij wil ze Drug liever zien.
PICK UP THE SIGNALS BRO.
haha.quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze valt niet op kaasjes joh. En helemaal niet op van die wannabe Marokkanen
Ken je me?quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze valt niet op kaasjes joh. En helemaal niet op van die wannabe Marokkanen
Zijn jouw woorden in dit topic weeniequote:
Maar, ik val ook niet op jouw afkomst, dus...quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zijn jouw woorden in dit topic weenie
Vraag Drug...quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:12 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)llie_aan_de_dmt.html
Ik wil dit eens proberen.
Je kon ook gewoon gaan sporten ipv dumpert filmpjes kijken.quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:12 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)llie_aan_de_dmt.html
Ik wil dit eens proberen.
Dat heb ik vanmorgen ook al gedaan.quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon gaan sporten ipv dumpert filmpjes kijken.
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Al die knullen hier die niet weten hoe ze dames als Stimorol en Maghreb moeten behandelen
Goedzo!quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmorgen ook al gedaan.
Maghreb als ik jou zou willen daten dan was je mijn prinses geweest, dan had ik je laten zien hoe hoffelijk ik ben. Ik had je laten zien wat respect voor vrouwen voor mij betekent. Ik had je behandeld zoals dat hoort en je vervolgens netjes thuis gebracht zonder bijbedoelingen omdat ik je beter wil leren kennen, niet omdat ik zo'n boer ben die in je broekje probeert te komen.quote:
Al jaren optimel kwark, ik doe daar vaak ook muesli bij.quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je die proteine kwark geprobeerd? Godverdomme zeg, wat nasty. Krijg het gewoon niet weg.
Wauw.quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maghreb als ik jou zou willen daten dan was je mijn prinses geweest, dan had ik je laten zien hoe hoffelijk ik ben. Ik had je laten zien wat respect voor vrouwen voor mij betekent. Ik had je behandeld zoals dat hoort en je vervolgens netjes thuis gebracht zonder bijbedoelingen omdat ik je beter wil leren kennen, niet omdat ik zo'n boer ben die in je broekje probeert te komen.
Sorry, maar dit is echt eng.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Al die knullen hier die niet weten hoe ze dames als Stimorol en Maghreb moeten behandelen
Maar heb je de link gelezen? Ze gaat eerst door hell om vervolgens nirvana te bereiken?quote:
Ja en toch blijf ik het eng vinden. Lijkt me niet gezond.quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar heb je de link gelezen? Ze gaat eerst door hell om vervolgens nirvana te bereiken?
Sws zou ik trippen. Met Weed ging ik al vaak de mist in en zag ik wasmanden in mannen veranderen.
Waarom zijn ze fout? Ow wacht je zegt dit natuurlijk om mij te sarrenquote:Op zaterdag 15 april 2017 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Good lord wat een foute schoenen. Ben je er zo een
Ben je gek. M'n vader draagt dit soort dingen. Echt instant afknApper als mensen zo rondlopen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 16:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom zijn ze fout? Ow wacht je zegt dit natuurlijk om mij te sarren
Gelukkig heb jij geen smaakquote:Op zaterdag 15 april 2017 16:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je gek. M'n vader draagt dit soort dingen. Echt instant afknApper als mensen zo rondlopen.
quote:Op zaterdag 15 april 2017 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Good lord wat een foute schoenen. Ben je er zo een
Heb deze voor de gymquote:
Zijn ook netjes.quote:Op zaterdag 15 april 2017 16:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb deze voor de gym
[ afbeelding ]
Die zijn leuk. Die kan je beter dragen op een gewone dag.quote:Op zaterdag 15 april 2017 16:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb deze voor de gym
[ afbeelding ]
Een keer samen shoppen dan.quote:Op zaterdag 15 april 2017 16:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Die zijn leuk. Die kan je beter dragen op een gewone dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |