Oh nee, nou zie ik het inderdaad. Kop van zuidquote:Op zaterdag 15 april 2017 14:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het tofste gebouw is hier nog niet eens gebouwd (De Rotterdam).
noicequote:Op zaterdag 15 april 2017 14:32 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Oh nee, nou zie ik het inderdaad. Kop van zuid
De rotterdam:
[ afbeelding ]
De Bijlmer is toch al stad? En die ligt niet in Rotterdam.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:32 schreef WodanIsGroot het volgende:
Rotterdam is toch de bijlmer als stad vormgegeven?
Rotterdams welkomscomité
[ afbeelding ]
Groetjes uit Friesland
[ afbeelding ]
Nee, de metropool van NL met de meeste culturen bij elkaar en waar het altijd goed toeven is i.t.t.andere steden waar men niet durft op te treden bij bijdehandte en overlastgevende marokkanen e.d. In Rotterdam wordt daar korte metten meegemaakt en daarom is de overlast in deze bazenstad ook nihil. Kijk maar naar die Erdogan Turken. Ze doen nog huilie over de klappen die ze kregen van onze Rotterdamse dienders.quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:13 schreef Sander166 het volgende:
Rotterdam![]()
Die stad is een open riool met al die wilde Marokkanen en negers daar bazen stad met een rijke cultuur aan immigranten.
Voor het eerst ben ik 100% met een post van je eens.quote:Op donderdag 20 april 2017 10:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee, de metropool van NL met de meeste culturen bij elkaar en waar het altijd goed toeven is i.t.t.andere steden waar men niet durft op te treden bij bijdehandte en overlastgevende marokkanen e.d. In Rotterdam wordt daar korte metten meegemaakt en daarom is de overlast in deze bazenstad ook nihil. Kijk maar naar die Erdogan Turken. Ze doen nog huilie over de klappen die ze kregen van onze Rotterdamse dienders.
Burgermeester vd Laan van Amsterdam zou orgels hebben ingezet.
Wolkenkrabbers??quote:Op donderdag 20 april 2017 10:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Voor het eerst ben ik 100% met een post van je eens.
Rotterdam
Ons openbaar vervoer, met name de metro
Onze horeca
Onze architectuur en vele wolkenkrabbers
Onze mensen
Alles klopt gewoon eigenlijk. Iedereen is hier welkom.
Spuitende junks? Woon je al weer sinds de jaren '90 bij je papa en mama?quote:Op vrijdag 21 april 2017 06:14 schreef DevFreak het volgende:
Flikker nou toch op man. Ik heb gewoond in Rotterdam-west en ben na twee maanden weggevlucht terug naar mijn ouders.
Dronken polen, heroïnespuitende junks... Nee hoor dank je wel. Ik was heel snel genezen.
[ afbeelding ]
Hier in de buurt dus. Ik geloof het op zich best dat het daar vroeger redelijk leuk wonen was (volgens de verhalen van mijn grootouders) maar er is echt helemaal niks meer van over. Ook hun zijn uiteindelijk vertrokken wegens een hoog hoofddoekjes gehalte.
Juist ja, Rotterdam-West... omdat je uitkering een hogere huur niet toeliet? Of omdat je daar alleen nog paar een pandje kon kraken?quote:Op vrijdag 21 april 2017 06:14 schreef DevFreak het volgende:
Flikker nou toch op man. Ik heb gewoond in Rotterdam-west en ben na twee maanden weggevlucht terug naar mijn ouders.
[knip= geblaat]
dat is wel waarquote:Op vrijdag 21 april 2017 08:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Juist ja, Rotterdam-West... omdat je uitkering een hogere huur niet toeliet? Of omdat je daar alleen nog paar een pandje kon kraken?
'Bazen' wonen gewoon in een huis of appartement met alle luxe voorzieningen en wel zo dat ze ook nog de beste routes hebben richting terrassen om te kunnen genieten van het leven. Je weet wel: "acclimatiseren."![]()
En met die achtergrond, fatsoenlijk mensen dus, is Rotterdam gewoon de beste stad van Rotterdam met zijn kleurrijke achtergrond en waar iedereen weet waar hij of zij aan toe is.
Spuitende junks heb je het echt over meer dan 20 jaar geleden. Maar toen had je weer nauwelijks polen. Je zult het dus wel een beetje aandikken of verzinnen.quote:Op vrijdag 21 april 2017 06:14 schreef DevFreak het volgende:
Dronken polen, heroïnespuitende junks... Nee hoor dank je wel. Ik was heel snel genezen.
[ afbeelding ]
Hier in de buurt dus. Ik geloof het op zich best dat het daar vroeger redelijk leuk wonen was (volgens de verhalen van mijn grootouders) maar er is echt helemaal niks meer van over. Ook hun zijn uiteindelijk vertrokken wegens een hoog hoofddoekjes gehalte.
Nee.quote:Op vrijdag 21 april 2017 09:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Spuitende junks heb je het echt over meer dan 20 jaar geleden. Maar toen had je weer nauwelijks polen. Je zult het dus wel een beetje aandikken of verzinnen.
En het is natuurlijk ook niet vreemd dat er in een achterbuurt achterbuurttaferelen voorkomen. Ga dan niet in een achterbuurt wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |